Guest izmitlii

Antenim Kırıldı :(

bugün şu yıkamaya girdim lanet olası antenimi kırdı. ne kadar üstüne düşsem bişi oluyor arabaya. hayatta yıkatmazdım bunlara arabayı bugün acelem vardı iki dakka yıkatıyım dedim başıma bela aldım.

of ya acayip canımı sıktı bu olay. acaba daha önceden de kırılıp benzer bir anten mi takıldı diye merak ettim doğrusu. mazda 3lerin anteni çıkıyor mu. ben çıkartamamıştım. neyse bir türlü yapıştıracam artık.

off yaa nazar değdi kuzuma

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

üstüne düşme arabanın bu kadar sakınan göze çöp batar demişler :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Antenni sökmeden girersen Yikamaya normal birsey burda (Almanyada) her Yikama yerinde yaziyor Otomatik yikamalarda anteni sökün diye. eger sökmezsen bizim arkadasa öyle yaptilar adam söktü birsey demedi bizimki arabasi yikandi cikti bi bakti anten yok hemen kosmus demis galiba anten icerde adam demis yok bende birdahakine aklinda olsun demis yoksa cok pahaliya patliyacakti sana diyip geri vermis antenni.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Anten 3 kuruşluk şey ya, hatta hazır kırılmışken rc araba anteni gibi olan orjinal anteni daha kısa bişeyle değiştirin bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben aracımı ilk aldığımda almıştım ya 5 yada 10 tl idi küçük hemde daha şık duruyor ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aynı sorun bendede var kafayı yiyecem benimki hemde tam plastikten kırıldı anten takamıyorum yerine napacağımı şaşırdım bu durumda.bir kaç ustaya gittim iç döşemenin sökülüp ona göre yeni anten takılması gerektiğini söylediler.başka bi formül varsa yardımcı olun lütfen arkadaşlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Anten değil antenin vidalandığı plastik parça kırılmış anladığım kadarıyla, en yakın servise bir sorun, pahalı bir şey olduğunu sanmam, döşemeyle falan alakası yok, yukarıdan yapılıyor o işler, değiştirmişken shark anten bakın derim..

Ya da epoksi türü kuvvetli bir yapıştırıcıyla yapıştırabilirsiniz..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aynen katılıyorum. rahat olmak lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkür ediyorum evet vidalanan plastik parça kırıldı vidalama yapılamıyor yani.tekrar teşekkürler içimi rahatlattınız.pazartesi istanbulda olacağım tavsiye edeceğiniz bir usta ya da servis varmı acaba.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayni olayi bende yasadim benim antenide vidaligiyla kirdilar antenne acimadim antenne burda 1€ vermistim ama tüm haliyale kirilinca 50-55€ verdim eher yanlis hatirlamiyorsam ama türkiyede belki daha ucuz olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arabaya fazla özenme konusuna bende katılıyorum özendikçe kesin bişeyler çıkıyor bişeyler olur-yordu bende arabayı ilk aldığımda en sonunda sol arka çamurluğu birisi biraz göçertti eeeah dedim öyle bıraktım ondan sonra kafam rahat fazla takmayın kafanıza derim.

bir de shark fin anten olayı güzel ama çok pahalı geldi bana ya.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Painted-VG-Shark-Fin-Antenna-Mazda3-Mazda-3-/250814000494?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a65aded6e

bu VG dan başka da işlevsel anten bulamadım ben...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşlevsel olan oraya kadar gelen kablo, antenin kendisi o kadar önemli değil...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşlevsel olan oraya kadar gelen kablo, antenin kendisi o kadar önemli değil...

Hadi ya, öyleyse piyasada ucuzlardan da olabilir yani...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilip gördüğümüz öyle, G.Emir'e yolun düşüyorsa Dündar'a bir uğra, o yapıyordu bu işleri, cebi, 535 2791111....

Yalnız burada en önemli husus, shark tabanının araba tavanına tam oturup oturmadığı milimetrik olarak, ona dikkat et Onur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dündar ustayı zaten msnden ekledim abi ben bu tip işleri danışmak için :D telefonu da kaydediyorum şimdi, teşekkürler :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

baktım da 2 sene olmuş benim anten kırılalı. sonra yapıştırdım 1 sene de öle kullandım. geçen sene düştü. amannn dedim ben de radyo da dinlediğim yok zate. ölece duruyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.