halilefe

Kapı Kilit Otomatiği Arızası (Familia)

:tey: merhaba burak teknik dökümanla ilgili bi sorum olacak.323 1.8 familia 96 model aracım var.kapı kilitlerinin elektrik sistemiyle ilgili döküman lazım.      bu sorum tüm mazda sevenlere    ufak bi problem varda.Alarmın beynini söktüğüm halde sistem hala kendini bazen otomatik olarak açıyor.acama alrmdan kalan malzemeler mi var yoksa bataryadan sistemi tetikleyen bi parçamı mevcut ?arkadaşlar yardım ederseniz çoook sevinirim....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

dündar ustaaaa  sendende destek istiyorum...problemimi okuysan yardım bekliyom....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

merhaba mazda cılar 323 1.8 familia 96 model aracım var.  ufak bi problem varda.Alarmın beynini söktüğüm halde sistem hala kendini bazen otomatik olarak açıyor.acama alrmdan kalan malzemeler mi var yoksa bataryadan sistemi tetikleyen bi parçamı mevcut ?arkadaşlar yardım ederseniz çoook sevinirim....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Halil, konuya buradan devam edelim . Bu konu ile ilgili belki Mustafa ve Kadir birşeyler bulabilir ;) Ben de fırsat bulunca bakarım ama özellikle Türkçe veya Avrupa / Japonya menşeili araçlara ait bilgi bulmak çok zor. Dökümanların çoğu Amerika menşeili Mazda lara ait.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o kontrol panelinden başka bir şeyin olmaması lazım abi ;)

onu söküncede olayın kapanması gerekiyor.çok ilginç!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

alarm takılırken araca ekstra bir kilit motoru  daha bağlanıyor merkezi kilide bu motor sökülmediyse sorunun kaynağı olabilir  :hi:

otm341106.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

halil ibrahim epey uğraştım.ama alrmcılar da da var kardeşim. adama gidiyorum.böle böle arıza var diyorum adamın yaklaşım tarzı abii alrm sistemini değiştirelim.120 lira diye söleyince yaptırası varsa adamın yaptırmıyo...garantisi yok...beyni sökünce ayrı bi parça varmı diyorum  adam bilmem abi diyor.neyse tanıdık iyi bi alarmcı varmı bilgili olacak.sevinirim 6, sanayi veya karabağlar sanayide olabilir.herkese kolay gelsin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

öncelikle herkese hayırlı ramazanlar dilerim , hagakure arkadaşım ismini bilmiyorum kusura kalma verdiğin broşürü inceledim.orada indirenler bakabilir  667 ve 674 . slaytlarda  door lock timer unit diye bi parça var.sorum şu bu parça yeni arabalarda varya motor çalıştıktan sonra kapıların kilitlenmesin sağlayan bi parçamı.yani 96 mazda 1,8 familia da  bu özellik varmı.yada benim değiştirmek zorunda olduğum parçamı.buysa bu parçayı nereden temin edebilirim.İzmirde çıkmasını bulabileceğim bi çıkmacı varmı.haftaya Ankaraya gidiyorum ANKARADA OLUR HERKESE SELAMLAR

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yani 96 mazda 1,8 familia da  bu özellik varmı.

Bu kısım için cevap vereyim: Hayır, öyle bir özellik yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o zaman bu parçanın tam olarak görevini servisten öğrenip satılıyormu onu öğrenmek ..teşekkürler mazda sevenler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.