ErdemG

Karbüratörlü 323'lere Performans Hava Filtresi ?

Sevgili mazdaseverler, aşağıda linkte bulunan ürünü aracıma takmayı düşünüyorum, daha önce buna benzer bir şey kullanan var mı? Faydası olur mu araca montede sorun olur mu? sizden yorumlar bekliyorum :) Fayda olarak çok bir beklentim yok, sadece hava filtresi hastalığı var bende, takıcam ne yapıp edip, ama sonra sıkıntı yaşamayalım yok yere  :) Forumda ki açık hava filtre takma konusunu inceledim, böyle bir şeyle uğraşacak kadar profesyonel olmadığım gibi, uygulamakta işime gelmedi açıkcası, şimdiden teşekkürler

http://www.sahibinden.com/monza_karburatorlu_arac_pergormans_hava_filtresi_231186-39WQQaXQQ15451560WQQpXQQdisplayitem&keyword=monza

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hevesini kırmak istemem ama boşuna uğraşma. Bende çok uğraşmıştım ama sonuç hiç istediğim gibi olmadı. Ses olarak çok az fark oluyor. Sadece kısık sesli bir ıslık gibi. İnjeksiyonlu arabaların verdiği sesi vermiyor. Mustafa ve benim uyguladığımız yöntem vardı. Sanırım okumuşsundur o konuyu. İlandaki filtreyi takmak için kaputun yarısını kesmen gerekir. Eski Amerikan arabalarında kullanılan filtrelerden bulabilirsen onu da takabilirsin ama piyasada kalmamıştır sanırım. Zaten Karbüratör boğazına oturmuyor. Sana tavsiyem boşver. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

açıkcası sadece filtreyi değiştirmeyi düşündüm, yani o krom kaplamaları zaten takmak istemiyorum, amacım motor daha temiz hava alsın, bende 1-2 bg daha kazanayım, zaten 30 lira falan filtre, taş atıcam kolum mu yorulacak diye düşündüm:) Komple sistem değil de filtre de işimi görebilir, ama haklısınız öyle çok büyük bir şey elde edemeyeceğim ortada :D malesef...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Zaten profesyonel işlemler yapılmadıkça filtreyle performans artışı olmaz. Eğer güçlendirmek istersen arabanın değeri kadar para harcaman gerekiyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yıldırım'a sonuna kadar katılıyorum.

Zamanında boşu boşuna eşşek gibi uğraşıp durduk da ne oldu.

Neticede 87 beygirlik bir araba. Ona 3 beygir eklesen n'olur eklemesen n'olur. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yıldırım'a sonuna kadar katılıyorum.

Zamanında boşu boşuna eşşek gibi uğraşıp durduk da ne oldu.

Neticede 87 beygirlik bir araba. Ona 3 beygir eklesen n'olur eklemesen n'olur. :)

Öyle de demeseydin be Mustafa. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

turboyla motoru guclendirmek lazım tabiki turbo ile beraber ıntercooler v perform kayısı vs vs parcalar yapılacak yani evt araba kadar para harcaman gerek ben bir ustayla konustum yapan kişi 1 numara ankarada ben uygun parca olmuyormus filan diyerekte sordum evt bulmak zor dedi ama yapabilecek kişi ve sana karsılıgını tam verir hatta fazlasını 4000 tlye turboyu yapıyor benim aracda 80 bg yapılan işlem sonunda 130 bg oluyor buda 50 hp kazanc demektir tabi yanında daha degısen parcalarda olacagı için kac hp kazanırsın toplamda bilemiyorum ama asagıda kalmaz onu biliyorum ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

dediği gibi turbo uygulaması uyumlu parçalarla ve blowoff la 50-70 bg arası kazanç oluyor sonuç olarak benm harcanıcak 4000TL'm olsa motoru çıkartıp turbo enjeksiyonlu 626 motoru alıp ruhsata işletirdim motoru yurt dışından getirmek 3000-3200TL ruhsat işlemleri ile en fazla 3700TL ye biter kanımca

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.