Jump to content

Periyodik Bakım için ihtar geldi..


Selman
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

1. Posta damgası Fransa.

2. Altındaki imza Yeni Oto ama onları aradığımda direkt Belçika'dan geliyor dediler.

3. Bizim araç trafiğe ÖTV nin son günlerinde (Haziran sonu) çıktı, yani altı aylık süre Aralık sonunda doluyor, bunlar bana 12 Kasım'da gelmeliydiniz diyorlar. Yani 4.5 ay sonra.

4. Daha önce bana sadece yağ ve yağ filtresi denilmişti, bu defa aradığımda hava filtresi ve 4 teker kontrolü de var dediler, ıvırı zıvırıyla rakam 190 lira..

Şimdi bizim ve aynı durumda olduğuna inandığım bir çok kişi için zurnanın zort dediği yere gelelim, araç henüz 4 bin km. de.

On bin işini zaten geçtik, bu hesaba göre tekrar gitmemiz gereken Haziran sonunda da en fazla 7 bin olur, bir 190 daha bayılırız.

Sormak istediğim soru şu, arabasını yılda zaten 7-8 bin, her neyse, makul kabul edilen 10 bin km nin altında kullanan birini "garantin iptal olur" tehdidiyle yılda iki kere zorla servise çağırıp yaklaşık 400 lirasına el koymak etik mi, hak mı, adil mi? Ey Fransa, Belçika, İstanbul, her nerede yaşıyorsanız bu kararı alanlar, bu soruyu size soruyorum..

Halbuki bana bıraksalar daha önce de yaptığım gibi zaten 5 binde bir gider yağını ve yağ filtresini değiştiririm, 10 binde büyük bakımını yaptırırım, bu 6 aylık süre ki zaten hesaplamayı bilmedikleri anlaşılıyor, zorlamadan da öte bir gasp benim gözümde.

Garantiden vazgeçip bakımları bu yaşıma kadar öğrendiğim şekilde dışarıda yaptırmayı ciddi bir alternatif olarak düşünüyorum, bizim bildiğimiz yağ ve yağ filtresi değişir, hava filtresi de hava tutularak temizlenir olsa olsa, zorla değiştirilmez, zorla 4 teker açılmaz şikayeti olmayan arabanın.

Bu haksızlığa tepki gösterecek başka zeminimiz yok, bu bakımdan daha önce birçok konuda benzer şikayetler olduğu halde yeni bir konu açmayı uygun gördüm.

Edit: İmla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Daha önceki konularda da yazmıştım,

Mazda diğer araçlara göre fazla satılmıyor.Mazda TR'nin ve Mazda servislerinde bir şekilde para kazanması lazım.Bunların yollarından biride, bakım zamanlarını kısaltmak, garanti süresini arttırmak.

Benim şahsi fikrim bu.

Ben alalı 3 ay oldu 1700km'de kalan 3 ay içinde bir bu kadar daha gitsem 3400km eder 6 ay sonunda.Bana göre de ay sınırlaması yanlış.Km olarak belirlenmesi lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu konuda iki yol izleyebiliriz.

1. Call Center'a telefon açıp cevap beklemek

2. Direk Mazda ile temasa geçip bir cevap almaya çalışmak.

Ne şekilde devam edelim Selman Abi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

call center işe yaramaz gibime geliyor.Direk üst düzeyle görüşülmesi daha faydalı olur düşüncesindeyim.Daha önceki buluşmalarınızda Mazda TR' dende kalılımlar olmuş, yine bu tarz birşey yapılıp konu direk üst düzeye iletilebilir ama bizi dinlerlermi bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aslında Call Center'ın da işe yarayacağını düşünüyorum ama bu tarz çok genel problemler için direk bilgi almaya çalışabiliriz.

Mazda Türkiye ile ilişkilerimiz oldukça iyi düzeyde. Sağolsunlar hem bize ilgi gösteriyorlar hem de bizi dikkate alıyorlar. 2 gün önce gelse direk iletme şansım olurdu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bana söylenene göre Belçika bu işi takip ediyor, değişen parçalarına kadar, hatta mesela hava filtresi temiz olduğu için değiştirilmezse geri dönüp, niçin değiştirmediniz diye soruyormuş.

Dolayısıyla call center ın söyleyeceği de bu, talimat Avrupa'dan...

Altı ayda bir sadece yağ değişimi yapılsa bu makul, illa bir süre konulacaksa bu süre 1 yıl olur bu da makul, ama 6 ay çok zorlama bir süre.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O zaman belirli bir kaç kişi toplanıp Mazda TR'yi hem ziyaret hemde fikirlerimizi söyleme şansı bulabilir miyiz bilmiyorum.Ama bir yaptırımımızın da olması gerekiyor.Mesela sitede yeni araba almış bir sürü arkadaşımız var.Garanti süresi içindeki kişiler bu şartların düzeltilmesi olmaması durumunda araçları servise getirmeyeceğiz gibi bir yol izleyebiliriz.Tabi bu yol biraz riskli, dediğim gibi önceden çok iyi tartıp bir yol belirledikten sonra konuşma olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben bu tarz talepleri belirli aralıklarla kendilerine iletiyorum, zaten onlar da toplantılara katılıyor.Bu toplantılar talep ve dileklerimizi iletmek açısından en iyi fırsatı oluşturuyor ama hepsinin yanında bu siteyi yakından takip ettikleri için er ya da geç haberdar oluyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence direk Mazda ile iletişime geçelim.Burak abi bu işi halleder gibime geliyor :)

Halleder derken sadece talebi iletme kısmını kasdettiğini tahmin ediyorum. Yoksa bu işleyişin akışını değiştirebilmek benim yapabileceğim birşey değil..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Halleder derken sadece talebi iletme kısmını kasdettiğini tahmin ediyorum. Yoksa bu işleyişin akışını değiştirebilmek benim yapabileceğim birşey değil..

İletme kısmını zaten abi.Bir çok sorunumuz o  şekilde çözüldü.Belki buna da bir çözüm yolu bulurlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benimde en çok şikayetçi olduğum konu bu !!! Arabadan soğutuyorlar cidden 6 ayda bir yaklaşık olarak 190TL para ayıp gerçektende ! araç normalde 20.000 bakımına 10km'deyken girmiş oluyor bir süre sonra ve zaman ilerledikçe bu şaşma daha da artıyor... !

Burak abi bir şekilde iletebilirsek belki faydası olur ilgilenirler fln. inş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İletmekle de bir şey çıkacağını sanmam, kullanmıyacaksan almasaydın bile derler bize... Yapılacak olan bu konudaki tepkinin servislere iletilmesi, ben Halit bey ile ciddi olarak görüşeceğim mesela gittiğimde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar ben burada biraz maydonoz konumuna düşüyorum ama sessiz kalamadım yinede.. Gerçekten dozunu kaçırmışlar işin !! bi de haraç kessinler tam olsun bari...  :nea:

Buralarda yok böyle bir uygulama, ne arayan var ne soran.. Sadece sigortası bitmeye yakın sigortacılar arıyor o kadar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selman abi, büyük konuşmayayım ama böyle birşey benim başıma gelse, bir daha yetkili servisin yüzüne bakmam. Biz seviyoruz aracımızı, koruyoruz, güvenli ellere teslim edelim diye fazladan fazladan ödüyoruz hala yetmiyor anlaşılan. Hüseyin abi haklı, haraç kessinler tam olsun. Bence servisi arayıp hadi bana eyvallah deyip, işinin ehli bir özel servise doğru yol almakta fayda var. Zaten pek sorun çıkarmıyor bizim araçlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selman abi, büyük konuşmayayım ama böyle birşey benim başıma gelse, bir daha yetkili servisin yüzüne bakmam. Biz seviyoruz aracımızı, koruyoruz, güvenli ellere teslim edelim diye fazladan fazladan ödüyoruz hala yetmiyor anlaşılan. Hüseyin abi haklı, haraç kessinler tam olsun. Bence servisi arayıp hadi bana eyvallah deyip, işinin ehli bir özel servise doğru yol almakta fayda var. Zaten pek sorun çıkarmıyor bizim araçlar.

Tamamıyla katılıyorum.. Benimki de servis dışı kaldı, başka bir konu başlığında belirtmiştim. Yağını filtrelerini kendim değiştirdim, ha başka bi arıza olursa da gidilir iyi bi ustaya yaptırılır illaki. Bu servisler müşteri kaybettiklerinin farkında mı acaba ??  :nea:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şu var ki üretim hatasından kaynaklanan hata daha sonra ortaya çıkarsa ve bunu periyodik bakımını yaptırmadığı için diye rapor tutulursa bir sürü para ödeyebilecek gücünüzün olması lazım.Fakat aracı zaten belli bir para biriktirerek almışsanız ya riske gireceksiniz ya da servislerin bu politikasına uyacaksınız.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...