Guest m3ric

2.Nesil Mazda 3 Çift Egzoz Uygulaması

Bu konuda 100 ileti var

Hayırlı olsun güzelolmuş... birde bagaj üstü spoyler lazım gibi... :))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

inşallah oda olucak sevgili abicim yavaş yavaş baba destek çıkmıyor :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Guzel olmus gule gule kullan. on tampon icin dusundun mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

..genel bi tabirle egzoz kafaları amblem yazılar ve renk çok uyumlu görünüyor :)

Katılıyorum. Gayet güzel görünüyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hoş durmuş güle güle kullanın :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çift egzost her zaman güzel durur zaten,

şunun standartında getirse çift egzost

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hoş olmuş fakat kafalarını biraz büyük taksaydın daha ciddi durabilirdi.

İkisi de faal mi yoksa teki boşta mı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ikiside işler durumda gerçekten çok süper bi işcilikle herbirinin yapımında gözümü kırpmadan izledim sonuçta sıfır araba inanın arabaya binerken keyif almaya başladım yuvaya uyumlu en büyük egzoz bu abicim ama araba egzozu yok ediyo sağolum allah sizede nasip etsin ankaradaki arkadaşlara yardımcı olurum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

peki sağdaki yuvayı nasıl oluşturdunuz?

ileride düşünebilirim...

güle güle kullanın...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orasını ben bilemem ama ustaları çok iyi iş çıkardı tampon hiç bozulmadan kesilmeden yapıldı yani öyle bişi  ank deki arkadaşlar yaptırcaksa beni bulsunlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok harika durmuş.ben de görünce yaptırmayı düşündüm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla bende düşündüm :)

çok harika durmuş.ben de görünce yaptırmayı düşündüm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Savaşhan HB lerde daha hoş duracak sanki. Sedanda sanki biraz farklı durmuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel olmuş, olmasına da...

HB olsa daha iyi olurmuş.

Ha birde şunu sorayım, çakma egsozmu yoksa bildiğin gayet karbonmonoksit gazı çıkan egsozmu yaptılar? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

herhalde sadece egzost ucu yaptırıp diğer uca kaynak yapılmıştır.

galiba  :ohmy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun güzel olmuş

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.