Jump to content

Jant Ölçüleri (Familia-Lantis 1.8)


teccol
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar

Sitede aradım ama bulamadım. Benim aracın jant ölçüleri nedir acaba. Ben 4x100 falan sanıyordum ama lastikçi 114x3 dedi. Familiası olan arkadaşlardan cevap beklyiorum Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

114x3 mü?

acilen lastikçini değiştir. mümkünse sokağından bile geçme :D

3 bijonlu mu senin araban :D

orjinal ölçüler 4x100 ve 185x65x14 ayrıca kapı kenarına bakarsan orada hem benim yazdığımı hem de 195x55x15 yazdığını göreceksin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

114x3 mü?

acilen lastikçini değiştir. mümkünse sokağından bile geçme :D

3 bijonlu mu senin araban :D

orjinal ölçüler 4x100 ve 185x65x14 ayrıca kapı kenarına bakarsan orada hem benim yazdığımı hem de 195x55x15 yazdığını göreceksin.

Bende ona şaşırdımya 3 dedi ya zaten son hız uzadım 1.8de fena kaçmıyor değil hani :)

Bu arada benim arabada 14 jant var olması gereken orjinal ölçü 15 mi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

195/55 15  fabrikanın orjinal taktığı alaşım jant ölçüsü  :hi: 

ama normalde değişim yapılacağı zaman  aracın üzerindeki jantlar ölçü abartılmadan 2 inç büyük takılabilir

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bunun bi hesaplaması falan var mı, yani aracımız için büyük jant lastik alırken orjinale en yakın lastik ebat boyunu alabilmemiz için bi mantık düz orantı ters orantı felam ? Bayadır kafamı kurcalıyordu yerinde bi soru oldu sanırım ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün jant aldım henüz arabaya taktırmadım. 16 inç arabada ne gibi dezavantaj yaratır. Yakıt haricinde çünkü ona göre amortisörleri tamir ettireceğim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir şey soracağım. Benim arabanın ön lastikleri bitik değil. Gayet güzel dişleri vs var fakat çok patenaj çekiyor. düz yolda yavaş yavaş kaldırmaya çalışıyorum bir anda pati çekiyor sizdede böylemi. Araba gidecek ama birtürlü gidemiyor. Sizde aynı sıkıntıyı yaşıyormusunuz.

Mustafa abi ayrıca bırak hantallaşsın :) zaten çok seri ben okdar hızı sevmiyorum. Alışmadım biliyonmu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ya aslında büyük jantların o avantajı var yani kalkıştaki patinaj miktarını azaltıyor ama ne biliyim genede alışamadım 17" ebata, sizin sorununuza gelince sanırım lastiklerin diş ömrü değil yıl ömrü bitmiş yani lastik özelliğini yitirmiş olabilir

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ya aslında büyük jantların o avantajı var yani kalkıştaki patinaj miktarını azaltıyor ama ne biliyim genede alışamadım 17" ebata, sizin sorununuza gelince sanırım lastiklerin diş ömrü değil yıl ömrü bitmiş yani lastik özelliğini yitirmiş olabilir

Benimde aklıma o geldi 7 senelik lastik. Zaten geçen gün durduk yere kaydı araba öndekine çarptım benim eski hondada lastikler yeniydi araba kendini yere öyle bir kitliyorduki müthiş güven veriyordu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir şey soracağım. Benim arabanın ön lastikleri bitik değil. Gayet güzel dişleri vs var fakat çok patenaj çekiyor. düz yolda yavaş yavaş kaldırmaya çalışıyorum bir anda pati çekiyor sizdede böylemi. Araba gidecek ama birtürlü gidemiyor. Sizde aynı sıkıntıyı yaşıyormusunuz.

Diş derinliği iyi olsa da yola tutuş zayıf demekki. Lastiklerin markası , kalitesi ve ömrü önemli.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öm

Diş derinliği iyi olsa da yola tutuş zayıf demekki. Lastiklerin markası , kalitesi ve ömrü önemli.

ömrü bitti galiba o sebeple hiç güven vermiyor. 12 martda yeni jant ve lastiklerimi takacağım ozaman yeni fikirlerimi paylaşırım :) umarım yakışır jantlar araca

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

benimkinin lastikleri yeni olmasına rağmen benimkinde de ilk kalkışta çok patinaja düşüyor. bunun sebebinin 1. vitesteki yüksek tork olduğunu düşünüyorum. arabada şuan orjinal ebattaki kar lastikleri takılı olduğu halde (bunu yazmamın sebebi normal hamura göre çok daha yumuşak hamurlu, vakumlu ve dişli olmasından dolayı) yine de ayarı hafif kaçırsam hemen patinaja düşüyor araba. üstüne bir de senin ömrünü tamamlamış lastiklerin eklenirse, patinaj kaçınılmaz olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benimkinin lastikleri yeni olmasına rağmen benimkinde de ilk kalkışta çok patinaja düşüyor. bunun sebebinin 1. vitesteki yüksek tork olduğunu düşünüyorum. arabada şuan orjinal ebattaki kar lastikleri takılı olduğu halde (bunu yazmamın sebebi normal hamura göre çok daha yumuşak hamurlu, vakumlu ve dişli olmasından dolayı) yine de ayarı hafif kaçırsam hemen patinaja düşüyor araba. üstüne bir de senin ömrünü tamamlamış lastiklerin eklenirse, patinaj kaçınılmaz olur.

Şöyle bir baktımda öyle böyle değil adamlar çok güzel araba yapmışlar. Çok seri çok atak çok güçlü dün mudanyadan geldim. Yokuşta önümde araba vardı selektör yaptım bu sırada yavaşlamıştım. Araba çekilince hafif gaza bir dokundum resmen şahlandı araba. İnsan böyle güçlü bir arabaya binince kendini çok rahat hissediyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

İnsan böyle güçlü bir arabaya binince kendini çok rahat hissediyor.

Bir süre sonra alışıyorsun.

Bana artık az geliyor bunun beygirleri. Gözümü daha yukarılara diktim ama maddi sebepler yüzünden hayata geçiremiyoruz hayalleri :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir süre sonra alışıyorsun.

Bana artık az geliyor bunun beygirleri. Gözümü daha yukarılara diktim ama maddi sebepler yüzünden hayata geçiremiyoruz hayalleri :D

Birşey soracağım benim arabanın gaz teli çok sert yani gaza basamıyorsun yağ gibi kaymıyor zorlayıncada bir anda zıplıyor sendede böylemi yoksa yağ gibi kayıyormu. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

he ya mustafa abi bende de aynı sorun var gaz pedalı çok sert, çok seri bi şekilde kökleyincede silkeleme yapıyor sonrada toparlıyorum ne yapmalıyız ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...