ilker54

Familia Kapılar Kilitlenmiyor [Çözüldü]

Bu konuda 28 ileti var

az önce eve geldim arabayı garaja koydum kontağı kapatıp anahtarı çıkarttım tam farları söndürecektim ki kapıyı açınca farlar açıkken öten dıt sesi gelmeye başladı ama tüm kapılar kapalıydı hatta biri açık mı kaldı diye inip kontrol ettim hepsi kapalı .Neyse küçük bir şey deyip geçtim farları kapattım .. Kapıları kilitlemek için anahtarı çevirdiğimde  bir kapı açık kalınca kilitler geri atıyor ya öyle yaptı ama gene tüm kapılar kapalıydı .. ve şu an kapılar kilitlenmiyor ..Ne olmuş olabilir ?  :kafa:

NOT : 2-3 sene önce alarm hoparlörünün yanından alarmın kablosu kopmuştu yaptırmadan alarmsız kullanıyorduk .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kapılarda bulunan siviçler var    büyük ihtimal şöför tarafındaki kapıda olan arızalı yada kablosu şaseye değiyor bitane vidası var sök  kabloyu çıkar  şase almayaçak şekilde boşta bırak  kapıyı  kapat kitlemeyi dene  4 kapının siviçlerinede bak  büyük ihtimal  siviçlerde kalır arıza kitleyip tekrar otomatik açıyorsa

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkür ederim .. şöför tarafındaki switch kopmuş kablosu içeri düşmüş ne yapabilirim ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi en iyisi bi oto elektrikçisine gidip durumu izzah etmen gerek burdan ne söylesek bi fayda sağlamayabilir :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

switchi söküp tornavidayla kabloyu oynattım biraz ,oldu ama bu da geçiçi oldu çünkü bugün gene aynı şeyi yaptı .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kablayu dışarı çekip yerine şase almayacak şekilde takarsanız sorun kalmaz ama o kabloyu dışarı çıkarmak mesele...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende de aynısı olmuştu ışıklar sönmüyordu kablo çok içeri kaçmıştı. uzun kürdanın ucuna japonu dkötüm kabloya değidirdim yapışınca çektim yerine taktım. kablo görünüyorsa böyle yapabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

direklerin üstüne kapatan plastik kapakları çıkartın (tırnaklı geçmedir)

kapı eşiğindeki plastik parçayı çıkartın (tırnaklı geçmedir)

taban halısını tutan ve kenarlara sabitleyen beyaz plastik parçayı yuvalarından çıkartırsanız o switchlere takla bile attırabilecek kadar geniş ve rahat bir alana sahip olursunuz. bunların hiçbiri elimden gelmez diyorsanız herhangi bir elektrikçiye gidip hallettirebilirsiniz. ekstra bilgi gerektirmeyen sıradan, basit bir işlemden ibaret hepsi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende de aynısı olmuştu ışıklar sönmüyordu kablo çok içeri kaçmıştı. uzun kürdanın ucuna japonu dkötüm kabloya değidirdim yapışınca çektim yerine taktım. kablo görünüyorsa böyle yapabilirsiniz.

 

kablo gözüküyor .. şimdi mustafa abinin dediğini denicem ..

Mustafa abi sağolasın .. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yaptım .. kabloyu da taban halısının altına koydum .. bi ara yaptırırım :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yaptım .. kabloyu da taban halısının altına koydum .. bi ara yaptırırım :D

hadi geçmiş olsun, kapılar kitleniyorsa bi pazarınızı ayırırsınız artık :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet ama bu pazar günleri açık elektrikçi nerden bulcam :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet ama bu pazar günleri açık elektrikçi nerden bulcam :)

aa o da var tabi :) neyse ya en azından kapınız kiliteniyor taban halısınıda güzelce kenar çıtalarının altına alıp kapattıysanız kolay kolay birşey olmaz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet aynen öyle yaptım :) ama küçük bir sorun var gibi .. bu sefer diğer switchler çalışmamaya başladı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

evet aynen öyle yaptım :) ama küçük bir sorun var gibi .. bu sefer diğer switchler çalışmamaya başladı

kablonun ucunu kapattınız değil mi ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

onu yapmadım .. yağmur başlamıştı halının kenarına sıkıştırıp taktm parçaları

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne yapabilirim peki ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne yapabilirim peki ?

(İzole bant) elektrik bandıyla uçlarını kapatsan yeterli olur hatta koli bandı bile yeterli olur 2-3 tur atsan kablo üstünde yeter, çok bi teferruata gerek yok ama ondan olmayada bilir emin değilim, mustafa abi gelirse daha net bi bilgi verir kitabını yazmasına az kaldı diye biliyorum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.