Guest mefuhan

Sırıtan 2010'lar :D

Bu konuda 38 ileti var

abi bişey dicem. bu 2010 modeller neden pişmiş kelle gibi sırıtıyolar ya asabı bozulur karşı taraftan gelen arabaların. :2funny: :2funny: :2funny:

eski kasalarda ise ağır abi havası var özellikle benimki çatık kaşlı..  >:(  :2funny: :2funny: :2funny:

post-0-141695281299_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sinirli bir şekilde kavga ediyorum kız arkadasımla, yanımdan sırıta sırıta bi m3 2010 geçiyo piskolojim bozuldu benim küçük şeytan bile alındı gitmicem diye ıkındı lpg anahtarını bozmuş :sopa: :sopa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sırtan olarak bamamak gerek :)

Ben maske takmış samurai görüyorum bakınca.

En azından öyle görmeye çalışıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

selman abinin deyişiyle "Şaban"

kesinlikle selman abi güzel yakıştırmış  :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

11bt79d.jpg

biri gülmemi dedi..:) bence o gülmesiyle dahi bir önceki kasayı yer bitirir yerim ben onun gülmesini. :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda dizayn departmanı genel müdürünün aşağıdaki videolarda bulunan açıklamalarından yola çıkarsak, yapılan aerodinamik iyileştirmelerin büyük rolü var bu yeni yüzün tasarımında..

ayrıca Mazda3'ün ailenin diğer üyeleri Mazda2 ve Mazda6'yı tamamlayıcı bir dizayna sahip olduğundan bahsediyor..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi ben apar topar evden çıkmak zorunda kaldım, senin mesajına cevap yazdımmı yazmadımmı , ne yazdım hatırlayamadım.. giden mesajlardada göremedim bir şey...sana mesaj atacaktım ama engellemişsin hayrola :)

abi ben engelleme nasıl yapılıyor bilmiyorumki.kurcalarken olmuştur. nasıl düzeltcez  :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi ben engelleme nasıl yapılıyor bilmiyorumki.kurcalarken olmuştur. nasıl düzeltcez  :D :D

"profili düzenle" bölümünden "kişisel iletiler"e bak abi.. "Bu kişilerden özel mesaj al" diye bi başlık var, orda "sadece adminler" seçili ise "tüm üyeler" e çevir..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cars filmindeki arabalara benziyor :) ben memnunum valla, bende güleryüzlüyümdür, arabamda :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şaban gibi sırıtsada sınıfının en iyi tasarımlarından birine sahib

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni modelde iyileştirmeler yapılmış, peki eski model aerodinamik değil mi yani ?

firmalar hep böyle yapıyorlar.Bence bana biraz hikaye gibi geliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni modelde iyileştirmeler yapılmış, peki eski model aerodinamik değil mi yani ?

firmalar hep böyle yapıyorlar.Bence bana biraz hikaye gibi geliyor.

hikaye tabiki önceki kasayıda öve öve bitiremiyorlardı,kaldıki yeni kasada aynı motor aynı şanzıman görev yapıyor neresi iyileştirildiyse pek belli etmiyor  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlısıyla yarın kayınpedere sıfır mazda3 alacağız, adamcağız arabanın herşeyine aşık oldu bi şu sırıtması kafasını karıştırıyor.

not: mazda alması konusunda baskım yoktur ekstra titiz olduğundan 7-8 aydır bütün modelleri en ince detayına kadar araştırdı sonunda 3 e karar vermiş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şöyle olabilir, önceki arabalar kızgın bakıyordu yeni arabalar mutlu  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlısıyla yarın kayınpedere sıfır mazda3 alacağız, adamcağız arabanın herşeyine aşık oldu bi şu sırıtması kafasını karıştırıyor.

not: mazda alması konusunda baskım yoktur ekstra titiz olduğundan 7-8 aydır bütün modelleri en ince detayına kadar araştırdı sonunda 3 e karar vermiş.

siyah rengine bir baksın derim. belli olmuyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

siyah rengine bir baksın derim. belli olmuyor.

evet bizde geçen gün bunu konuştuk, siyah değilde füme gibi bir rengini beğendiler, daha az sırıtıyo gibi.sanırım onu alıcaz..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şöyle olabilir, önceki arabalar kızgın bakıyordu yeni arabalar mutlu  :)

pasiflora içirmişlerdir :D :D yanlış anlaşılmasın elbette zevk meselesi yeni kasalara da kötü demiyorum sadece bana çekici gelmiyor pek ama alana kullanana hayırlı olsun kazasız belasız :nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.