edurmaz

Kardeşten gelen Mazda Yardım

Merhaba,

Kardeşim yurtdışına çıktığı için aracını bana verdi. Abi al senin olsun diye. Kendi aracım vardı zaten. Satmak için Mazda Servisine götürdüm. Hem de aynı yerde expertiz raporu istedim neyi var neyi yok göreyim diye.

Satmak istediğim için mi şişirdiler yoksa kardeşim çok hor mu kullandı aracı açıkçası bilmiyorum. Araç Mazda Lantis

Rapora göre

Ön Krank Keçesi Yağ Kaçırıyor

Şanjuman Yağ Kaçırıyor

Ön Arka Amortisörler Yağ Kaçırmış

Ön Diskler Eski

Fren Baskı İhtiyacı

Direksiyon Kutusunda Boşluk Var

Aracın kullanması çok zevkli görünüşü tatlı oldugundan satmaktan vaz geçtim kıyamadım açıkçası. . Dün de kendi aracımı sattım. Bakım yapıp Mazda'yı kullanmaya karar verdim. Araba çekiyor sanki kendine.

İstanbul'da Avrupa yoksa Asya'da olabilir aracı götürüp tamirat yaptırabileceğim hiç bir yer bilmiyorum. (vergisi de yüksekmiş  bunun 1.8 diye yeni öğrendim).

Açıkçası çok durumum yok hesaplı ve düzgün bir biçimde nasıl halledebilirim bu işi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tamircileri diğer arkadaşlar söylerler.Fakat düzeltme yapayım ben.Araba 1840 motor.Yani 2000 motor vergisi vericeksin.

Başka bir tamirci muhtemelen yarısı kadar arıza listesi vericektir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bence "Mazda'ya anahtar değmez" lafını biraz fazla abartmış olabilir :)

İstanbul özel servis olarak Teber Usta , İkiler Mazda Bostancı Oto Sanayisinde giriş kapısının yanında dükkanı var kendisinin :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vay bee kardeşten araba hee.Ben bizimkinden 10 lira borç istiyorum hadi anam cami avlusuna

deyip sepetliyo :) :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hemen baktım 2000 vergisiymiş sahiden.  Hadi bakalım.

Arabaya binince dedim ağzının tadını biliyormus bizimkisi diye. Benim de yaşım genç ama Lada'ya biniyordum. Aferdersiniz canım çıkıyor İstanbul'da. Beyim 1.8 spor arabayla geziyormus. Bilmiyordum bunu aldığını. Küfürü yedi benden arabaya biner binmez.

Bizim Bayhan usta vardı Lada'cı. Parçaları alıp götürüyordum ona hemen sağolsun yapıyordu. Fazlasını almazdı hiç. Ön tampon 70 direksiyon 30 lira ne de olsa ;D Böyle bir usta lazım bana. Arabadan da anlamadığım için çok musaitim yani.

Söylediğiniz yer Teber Usta olabilir.

Srkn Hocam aldı zaten benden  fazlasını  :) Nerede öyle kardeş. Kepçe ile verdik kaşıkla aldık.

Bu arada  Lada'ya eşşek gibi araba derler. Sahiden Lada'dan inip Mazda'ya binince eşşekten ata binmiş gibi oluyor.

Sevgiler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Adem ustayı tavsiye ederim.Esenlerde yeri.  Gökhan abinin tavsiyesiyle gittim, 4 günde motor ,yürür aksam topladı :) şimdi boya kaporta yapılacak. forum üyesi kendisi : ekincileroto

edit: tel adres

0535 315 57 19 

adres: mimar sinan mah 84 sok no 12 esenler metro yanı opet benzinci karşısı  istanbul ..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadşa birileri ustaların telefonunu yazsın.Bilsem ben yazıcam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Adem ustayı tavsiye ederim.Esenlerde yeri.  Gökhan abinin tavsiyesiyle gittim, 4 günde motor ,yürür aksam topladı :) şimdi boya kaporta yapılacak. forum üyesi kendisi : ekincileroto

Teber usta hakkında hiç olumlu şeyler duymuyoruz tavsiye etmem insanları öpme hastalığı var  :D

Adem ustaya tanırım bşr ara hep ona gidiyorum tam bir mazda kompedanı çekirdekten mazdacı yani zaten başka arabaya da bakmıyor servisinde sadece mazda kesinlikle gitmen gereken yer orası..

Ekinciler otomotiv

Mimar Sinan Mah. Ýstanbul Cad. No:16 / 2 Sok. No: 10 Esenler / Ýstanbul

Telefonu : 0212 568 69 45

Cep Telefonu: 0535 315 57 19

Firma Yetkilisi : Adem Ekinci

Mail: ademusta27@hotmail.com

Esenler Opetin önüne gelirsen telefon açınca alırlar seni.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teber usta hakkında hiç olumlu şeyler duymuyoruz tavsiye etmem insanları öpme hastalığı var  :D

öpüldünmü daha önce kendisine??? yoksa kulaktan dolma mı konuşuyorsun kendisini tanırım çıkardığı işleride biliyorum gayet iyi bir ustadır Taber usta

Usta adı verecekseniz sevdiğiniz beğendiğiniz ustanın adını verin tabiki ama kulaktan dolma bilgilerle de sallamayın diğer ustalara

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Taber usta veya Adem usta veya Ahmet, Mehmet usta...

Mutlaka çok memnun olanı da vardır olmayanı da. Ben ikisinden de memnunum, biri arkadaşım (Adem) diğeri saygı duyduğum bir usta (Taber).

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben ikisine de gideyim göstereyim bir haftaya.

Saolun..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teber usta hakkında hiç olumlu şeyler duymuyoruz tavsiye etmem insanları öpme hastalığı var  :D

Adem ustaya tanırım bşr ara hep ona gidiyorum tam bir mazda kompedanı çekirdekten mazdacı yani zaten başka arabaya da bakmıyor servisinde sadece mazda kesinlikle gitmen gereken yer orası..

Ekinciler otomotiv

Mimar Sinan Mah. Ýstanbul Cad. No:16 / 2 Sok. No: 10 Esenler / Ýstanbul

Telefonu : 0212 568 69 45

Cep Telefonu: 0535 315 57 19

Firma Yetkilisi : Adem Ekinci

Mail: ademusta27@hotmail.com

Esenler Opetin önüne gelirsen telefon açınca alırlar seni.

Size tavsiyem Teber usta ile tanışmanızdır. Kuloaktan dolma bilgi ile olmaz, burada en son TEBER USTA' dan şikayet eden arkadaşın Teber sta ile hiç görüşmediği telefon ile konuştuğu, asıl kendisini mağdur eden servisin, halen yetkili bir servis olduğunun ortaya çıkması nedeni ile kendi mesajnı sildiği ve özür dilediğini(forumda aratırsanız bulunabilir) hatırlatırız.

:dua:

Yetkili servis olduğu 2007 yılından bu yana tanırım kendisini, bu güne kadar ben belki kazık atmışımdır kendisine ancak kendisinin benden fazladan aldığı bir kuruş bir yana epey eksik aldığı olmuştur.

Öpülen arkadaş kim ise merak ettim, kendisi bir anlatsa ne şekil öpüldüğünü de Teber Usta' dan  yanıtını alsak...  :sopa:

İyidir Teber usta, siteden geldiğinizi söyleyin, hatta doğrudan benim selamımı(nick ile isim aynı) söyleyin ki selama ihtiyaç yoktur iş yapılması için... Bostancı sanayi sitesi girişindedir yeri... Adem de olur Teber Ustada, bence ikisine de gösterin forsatınız var ise... Tanışmış olursunuz...    :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben teber ustayı bilmiyorum, ama adem usta gerçekten iyi. adam olmaz dediğimiz ,3 yıldır bir türlü yapılamayan 92 model 626 cillop gibi olmuş. ben henüz arabaya kavuşmadım, arkadaşlarım istanbulda test ettiler. şimdi kaporta boya yapılacak.  anladığım kadarıyla iki usta da iyi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İyi tabi, benim tombakımı bir topladı 4 senedir tık demeden gidiyor. Birde buralara uğrasa...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sağol gökhan abi tavsiyen için :) bizim tombaklardan anlayan az. elazığda arabanın tesisatı, distribötür karıştırmışlar hep. bişi olursa basar giderim anlamam :) hem burak abide bekliyor :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kesinlikle bende taber ustayı tavsiye ederim, kendisiyle telefonda görüşmemize ragmen yeterli düzeyde bilgi ile kendi aracımı el emeğimle topladım fazlasıyla yardımcı oldu ve bilgili bir usta..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tekrar cok saolun ilk firsatta goturucem Teber Ustaya

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.