okkko

Mazda3 MPS sürüş deneyimi hk.

Bu konuda 73 ileti var

Roadshow kapsamında Mazda3 MPS bugün showroomumuza geldi... :D cx9 rx8 ve mx5 de tabi...

Araç herkesin bildiği gibi dışarıdan biraz kaslı bir mazda3 e benziyor. araçlar yıkandı falan geldik test sürüşüne...

Araç anahtarsız. start-stop var malum. basıyorsunuz çalışıyor. güzel ve derinden tok bir sesi var. debriyaj olması gerektiği kadar sert. vites geçişleri biraz kemikli ama rahatsızlık vermiyor. navigasyon var ama Türkiye haritası yok. koltuklar yarı deri. rvm afl bixenon 18"jantlar vs var. sunroof yok. donanım gayet yeterli... gelelim sadede...

1 yıl kadar rx8 kullandım ve kullandığım süre zarfında hakkını verdiğimi düşünüyorum. Mazda3 MPS'nin rx8 kadar iyi performans verebileceğini hiç düşünmedim. ama bu arabanın adı hariç hiçbir yeri mazda3 değil...

1,2,3,4,5 full depar koşuyor. bir tek 6 da patinaja kalmıyor. racing motor kullanmak gibi birşey. şimdiye kadar hiçbir araçta bu keyfi almadım. her süratte hızlanıyor. gaza bastığınızda boost sona dayadığı anda araba yaydan fırlar gibi gidiyor. yani anlatacak söz yok. şunu rahatlıkla söyleyebilirim rx8ler mazda3 mps nin peşine takılmasın. hacemat olurlar... kesinlikle imkanı olanların roadshowda kullanmasını şiddetle tavsiye ederim. binmeden önce pahalı dediğim araba, indikten sonra birden ucuzladı... :D verilen her kuruşa değer bir araç. imkanı olanların kesinlikle değerlendirmesi gereken bir araç...

uzun zamandır bir aracı kullanırken bu kadar heyacan ve keyif almadım. bugün test eden herkesin dediği tek şey; bu araç bu dünyadan değil...

post-1225-1416952814_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

inşallah süreriz dicem ama ben rx'den vazgeçmem gibi geliyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

inşallah süreriz dicem ama ben rx'den vazgeçmem gibi geliyor...

valla bana da öyle geliyordu...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Süper araç ama malum dediğiniz gibi imkanlar noktasında düğümleniyor devlet politikaları,üretici ve bayii politikaları maalesef belimizi büküyor..Bu güzel inceleme için teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Satılsa biraz ikinci ele de düşer ucuzlar alma imkanı doğar da bakalım sanırım 1 tane var 2.elde, kaçtane MPS satıldı bilgisine ulaşılabilirmi acaba?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İnsanın içini gıcıklıyor.

Kayseriye geldiğinde gidemedim. bu övgülerin üzerine kaçırdığıma bir kere daha pişman oldum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eneeess...:D Sen Ankara'yı kaçırmadın ya da kaçırmıyorsun umarım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kaçırdık antepi :( zorlasam izmire yetişirim ama değermi yolumu değiştirmeye , kısmetse bakalım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mps ben kullandim gercekten iyi kaciyor  benimki ile aralarinda 4 euro fark vardi ama sigortasi ve vergisi ucuk.

yilik vergisi 880  euro civarinda

benim  vergim 160 euro  asiri ,kaza riski cok oldugu icin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mps ben kullandim gercekten iyi kaciyor  benimki ile aralarinda 4 euro fark vardi ama sigortasi ve vergisi ucuk.

yilik vergisi 880  euro civarinda

benim  vergim 160 euro  asiri ,kaza riski cok oldugu icin

almanyada mtv- ötv vs nasıl acaba ne gibi masrafları oluyor aracın buradan farklı olarak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eneeess...:D Sen Ankara'yı kaçırmadın ya da kaçırmıyorsun umarım...

Ankara yok diye biliyorum abi. Hala duruyor ise Opan'da bir tane kırmızı Mps vardı. Gidip görmüşlüğüm bile yok henüz  :fiuw:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o zaman benden size bir güzellik...

bilin bakalım kim çekti bu videoyu...  8)

Bir anormallik var ama ne? hadi bulun bakalım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Anormallik, o hızdayken bir elinde telefonla kayıt yapmaya çalışmak olsa gerek :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

muahah süper, 6. vitese kadar esp açıyor araç :D ya off okan ya, zaten kaçırdım diye üzülüyordum, yıktın beni :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yeni geldim testten.. mps harbiden fena kaçıyor yağ gibi de kayıyor yolda.. bir şey anlamadan 200e dayanıyor alet, şaka gibi :) rx8e göre direksiyon kontrolü biraz daha fazla çaba gerektiriyor, ki bu da sürüş zevkini arttırıyor bence..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Anormallik, o hızdayken bir elinde telefonla kayıt yapmaya çalışmak olsa gerek :D

Telefon ağzında bence, otomatik değil ya bu araba....:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

okan illa muğlaya getirteceksin bizi :)

İzmir'de de var abi :) o değil de Kars'a gitmeniz gerekiyorsa bile gidin, mps çok değişik, çok acayip..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.