taner30

LPI sistemi mazda3 ile uyumlumu??

mazda3 lerde hep lpg ile ilgili yorumları okudum ama bildigim kadarı ile lpi sistemi biraz daha yeni bir sistem ve yaz -kıs ayarı gerektirmiyormus ayrıca mitsubishi  lancer larda uygulanıyor.. acaba mazda3ler icin herhangi bir bilgisi olan varmı...??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mazda3 lerde hep lpg ile ilgili yorumları okudum ama bildigim kadarı ile lpi sistemi biraz daha yeni bir sistem ve yaz -kıs ayarı gerektirmiyormus ayrıca mitsubishi  lancer larda uygulanıyor.. acaba mazda3ler icin herhangi bir bilgisi olan varmı...??

Uyumlu youtubeda takılmış bir kişi vardı tabi sorun yaşamış ama montajdanda olabilir.Ama çok pahalı bir sistem 1250euro +kdv yani 3000tlyi buluyor.ruhsata işletme sızdırmazlık vs. 380tl tutuyor.En mantıklısı dizel almak.Ayrıca forulardan okudugum kadarıyla lancerlara garanti bozmadan takılmasına ragmen taktıranlar pek memnun değil..Sistem kalitesiz değil ama ekonomik yapmak için en saçma fiyatlı sistem..Bu sistemle Ekonomi yalan olur..

Bu sistem çok yeni sorun yaşayan duymak şu aralar imkansız çünkü lpg taktıranlar genelde 50binden sonra sorun yaşıyorlar,bu sistemi taktıran mazda3 duymadıgım gibi,taktırıpta 50bine ulaşması için en az 3-4 seneye ihtiyaç var...o zamana 2. arabamızı alırız..:)

yılda kaç km yapıyorsan ona göre hesap yap.3 sene garanti olayı var biliyorsun,ilk 3 sene taktırmak pek mantıklı değil,4 seneden itibarende ben suna artık lpg taktırayım deyipte vialleye 3380tl bayılmak hiç mantıklı değil çünkü,böyle yapana kadar 3 senedir aynı arabayı kullanıyorum satarım üstünede lpg için ayırdıgım 3500tlyi koyarım sıfır başka bir araba alırım diye düşünülürki böyle düşünmekte bence en doğrusu..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben sıfır araca brc tup taktırmayı dusunuyorum eger mazda alırsam tabii..fiyatıda 1600 tl kadar bunuda taksite baglarsam zaten kendi kendini amorti ediyor ama lpi sisteminide mitsubishi lancer icin bi ara bayiye gittigimde onermişlerdi 4-5 ay once ve benzinli sisteme en yakın sistem diye anlatılmıstı ayrıca gaz ayarına gerek kalmıyor denilmişti...tabii lpi sistemin 3000-3500 gibi bir rakamda olup olmadıgını bilmiyodum ama o fiyatı veripte yolda kalmak istemem ???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben sıfır araca brc tup taktırmayı dusunuyorum eger mazda alırsam tabii..fiyatıda 1600 tl kadar bunuda taksite baglarsam zaten kendi kendini amorti ediyor ama lpi sisteminide mitsubishi lancer icin bi ara bayiye gittigimde onermişlerdi 4-5 ay once ve benzinli sisteme en yakın sistem diye anlatılmıstı ayrıca gaz ayarına gerek kalmıyor denilmişti...tabii lpi sistemin 3000-3500 gibi bir rakamda olup olmadıgını bilmiyodum ama o fiyatı veripte yolda kalmak istemem ???

Yılda kaç km yapıyorsun?

Lpi hakkında bilgi için http://resim.donanimhaber.com/m_25863416/tm.htm

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

20-25000 arası yapıyorum ve lpg yada lpi sistemini sadece mazda alırsam dusunuyorum.. aksi takdirde  diesel baska bir arac dusunuyorum ...alacagım aracıda seninde soylediğin gibi en az 5 yıl kullanacagım... ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

20-25000 arası yapıyorum ve lpg yada lpi sistemini sadece mazda alırsam dusunuyorum.. aksi takdirde  diesel baska bir arac dusunuyorum ...alacagım aracıda seninde soylediğin gibi en az 5 yıl kullanacagım... ;)

Çok yapıyormussun durumunda iyiyse lpi'yi dene derim ben...ama ilk sene lpg taktırma öyle böyle idare et aracın sorunsuz oldugunu gör ondan sonra lpg taktır.Sonra başın ağrımasın..gecen forumda okudum adam sıfır yeni mazda 3 almış motoru yakmış :) sorun çözülemiyormuş tekrar sıfır araç almak için dava açmış mazdaya..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

naptın hocam ya... :o

yaktın bizi... :D

ha bu arada lpi için 1180euro yazmıslar belirttiğin adreste..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

naptın hocam ya... :o

yaktın bizi... :D

ha bu arada lpi için 1180euro yazmıslar belirttiğin adreste..

Ne olur ne olmaz belli olmaz bu işler.Sıfır mercedes b150 alıpta 1senede 50defa servise giden antalyalı tanıdıgım var.Antalya mercedes hastalya bayisinden almıstı neler çekti bilsen.Rİsk almamak lazım.

euro düştükten sonra zam geldi yine 1250euro artı kdv bak en sonra sayfada da yazıyor...

aynen şöyle vialle 1250+kdv euro yani şuanki kurdan 2900 civarı 380tl ruhsat işlemleri için...

Distüribütörün yazdıgı mesaj  unu özellikle belirteyim sistemin fiyatı 1250+kdv euro+ruhsat eğer muameleci yaparsa sızdırmazlık+muayene+ruhsat 380tl.şuanki euro kuru ortalama olarak tabi hesaplanırsa 1930 gibi 1250 euro +kdv 1475 euro yani 1475X1930=2.846.75tl+380=3.226.75 eder yuvarlıyalım 3.300tl olsun şimdi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

isa başayar da gas italia diye bişi takıyormuş. 1350 fiyat verdiler.

benzine indirim istiyoruz :)

benzin 1tl olsun :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.