MuRDoC_111

Yeni Mazda6 Facelift (2011)

Bu konuda 41 ileti var

Yeni Mazda6 ile tanışın

Yeni şık tasarımı ve geliştirilmiş performansıyla Yeni Mazda6 mükemmel bir sürüş, kanıtlanmış güvenilirlik ve farklı görünüm arayanlar için akıllı tercih.

Üstün donanımı, Yeni Mazda6'yı bir çok sürücü için mükemmel bir seçenek haline getiriyor. Alıştığınız yüksek konforu sıra dışı bir tasarım ile birleştiren Yeni Mazda6, yollardaki diğer otomobiller arasından hemen fark ediliyor.

Yeni Mazda6'da dış görünümden (18" alaşım jantlar) güvenliğe (Arka Araç İzleme Sistemi (RVM)) iç görünümden (yeni kahverengi deri döşeme) konfora (anahtarsız giriş ve çalıştırma) kadar tüm alanlarda yenilikler ve geliştirmeler mevcut.

Yeni Mazda6, size daha önce yaşamadığınız, özel bir ayrıcalık sunuyor.

MGalleryItem.php?id=4365

MGalleryItem.php?id=4366

MGalleryItem.php?id=4367

Kazananların stili yeniden doğdu

Yeni Mazda6'nın gövdesinde yaptığımız değişiklerin tümü, Yeni Mazda6'ya performansıyla tam anlamıyla eşleşen bir görünüm kazandırdı.

Mazda6'ın tasarımında sportif nitelikler her zaman ön planda oldu. Yeni otomobilin cesur ve dinamik görünümü, bu otomobili yıllarca keyifle süreceğinizi size hemen hissettiriyor.

Yeni Mazda6 pürüzsüz ve şık bir yan profile ve dikkat çekici tampon kavislerine sahip. Tüm Mazda'larda tipik olan vurgulu ve güçlü omuzlar, gerçekten eksiksiz bir sürüş deneyimi vaat ediyor.

MGalleryItem.php?id=4368

MGalleryItem.php?id=4371

MGalleryItem.php?id=4372

Yeni Mazda6. Performans için yeniden tasarlandı

Mazda'da "gram stratejisi" olarak adlandırdığımız bir mühendislik felsefesine inanıyoruz. Bu felsefenin tüm amacı, her şeyi daha hafif hale getirmek; enerji tasarrufu sağlamak ve otomobillerin daha uzun süre, daha hızlı gitmesini sağlamak.

Yeni Mazda6'da daha hafif alaşımlı jantlar ve yüksek çekme dayanımlı çeliğin kullanıldığı daha sert bir gövde bulunması, daha iyi bir yakıt ekonomisi ve daha duyarlı bir sürüş anlamına geliyor. Bu özelliklerin temelinde, otomobilin üstün aerodinamik performansı yer alıyor.

MGalleryItem.php?id=4373

MGalleryItem.php?id=4374

Çeviklikten ödün vermeden, dikey vibrasyon enerjilerinin daha verimli bir şekilde emilmesini sağlayarak, süspansiyon hissini daha da yumuşak hale getirdik. Daha engebeli yol yüzeylerinde kabin sarsıntısının önemli ölçüde azaltılmasıyla, Yeni Mazda6 uzun mesafe yolculuklarda artık daha da rahat ve sessiz.

Aerodinamik revizyon sayesinde, artık otomobilin etrafındaki hava dolaşımı daha verimli. Bu özellik, düz yollarda Mazda6'ya istisnai bir denge kazandırıyor. Elbette Mazda6'nın performansı düz yolda hız yapmaktan çok daha fazlasını kapsıyor. Fren sistemi, Yeni Mazda6'yı kendi sınıfında 100 km/s hızdan durma mesafesi en kısa otomobillerden biri haline getiriyor.

Direksiyon ve kontrol

Yüksek netlikteki hidrolik direksiyonuyla Yeni Mazda6; üstün sürüş kalitesi, sıra dışı kavrama ve direksiyon hissi, fren ve hızlanmaya üstün duyarlılıkla virajlardan akarak geçiyor.

Bu stabiliteyi sağlayan ise, ön tarafta çift salıncağa, arka tarafta çoklu bağlantı sistemine ve geliştirilmiş bir direksiyon düzeneğine sahip olan, spor otomobillerden esinlenmiş süspansiyon sistemi.

Yeni DISI motor

Mazda6'ya eklenen yeni özelliklerden biri olan 2.0 DISI (Doğrudan Enjeksiyon Kıvılcım Ateşlemeli) teknolojisi, püskürtülen yakıtı doğrudan silindire enjekte ediyor ve normalden daha yüksek bir sıkıştırma oranının elde edilmesini sağlıyor.

Bu, pürüzsüz, esnek ve verimli bir kuvvet ve tork anlamına geliyor. Ayrıca CO2 emisyonlarının bir önceki modele göre %5'e varan oranlarda azalması ve daha iyi bir yakıt ekonomisi sunulması sağlanıyor.

DISI motor, 176 g/km'lik CO2 emisyonuyla Euro 5 emisyon standardını karşılıyor.

Egzoz katalizörünün konumunun değiştirilerek egzoz manifoldunun hemen altına yerleştirilmesi, katalizörün daha çabuk aktif hale gelmesini ve otomobil soğukken meydana gelen emisyonların azalmasını sağlıyor.

MGalleryItem.php?id=4375

MGalleryItem.php?id=4376

MGalleryItem.php?id=4377

Rahat, konforlu ve heyecanlı - Yeni Mazda6

Bu boyutlardaki bir otomobilde beş yetişkin için geniş bir bacak mesafesi olmasını beklersiniz. Kabinin mükemmel ve sofistike görünümü sizi çok şaşırtacak.

Gürültüyü bastırmaya gerçek bir öncelik verdik. Piyano siyahı paneller, krom kaplama ve doğal ışık ile kabin, sessiz bir liman gibi; lüks Bose® ses sisteminin tadına varmak için ideal bir yer. Sürücü ve yolcular için farklı sıcaklıklar belirlemenize olanak veren çift bölgeli otomatik klima sistemi, Yeni Mazda6'yı kendi sınıfının en konforlu otomobillerinden biri haline getiren özelliklerden sadece biri.

Kokpitteki ergonomiyi de geliştirdik. Orta konsoldaki dekoratif parçalarda artık yüksek kaliteli piyano siyahı kaplama bulunuyor. Klima ve ses kontrolleri, vites kolu ve iç kapı kolları gibi sık temas edilen parçalar kromla kaplandı. Göstergelerin görülmesini ve kullanımını kolaylaştırarak, sürücü ve otomobili arasındaki iletişimi daha da geliştirdik.

MGalleryItem.php?id=4378

MGalleryItem.php?id=4379

MGalleryItem.php?id=4380

İç depolama alanı ve bagaj

Büyük bir torpido gözü, ön orta konsolda yeni bölmesi olan bir eşya kutusu ve ön ve arkada bardak tutucuları da dahil olmak üzere, küçük eşyaların konabileceği farklı depolama seçenekleri mevcut.

MGalleryItem.php?id=4381

MGalleryItem.php?id=4382

Tüm aileniz için güvenli bir yer

Sürüş keyfini doyasıya yaşamak isteyenler, güvenecekleri bir otomobil arzu eder. Yeni Mazda6, spor otomobillerden esinlenmiş güvenlik anlayışını bir adım ileriye taşıyarak, gerçek bir sürüş keyfi yaşayabilmeniz için tasarlanmış bir dizi son teknoloji araç güvenlik özelliği sunuyor.

Yeni Mazda6, sert yolcu güvenlik hücresinin her iki tarafında ve ön ve arkada darbeyi emen bölgelerle yüksek çekme dayanımlı çelik kullanılarak, geliştirilmiş bir gövde yapısı üzerine inşa edildi. Yeni Mazda6'da Dinamik Stabilite Kontrolü (DSC), Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) ve 6 hava yastığı ile birlikte aşağıdaki güvenlik özellikleri de standart olarak bulunuyor.

MGalleryItem.php?id=4383

MGalleryItem.php?id=4384

Acil Durum Sinyal Sistemi (ESS), arkadan çarpmaların önlenmesine yardımcı oluyor. Bu sistem, sert bir fren yaptığınızda tehlike uyarı ışıklarının (dörtlü flaşörler) arkadaki otomobil için hızla yanıp sönmesini sağlıyor. Tehlike ışıklarının yanıp sönme hızı, otomobil neredeyse duracak kadar yavaşladığında normale düşüyor. Fren pedalı bırakıldığında ise tehlike ışıkları otomatik olarak sönüyor.

Geliştirilmiş Adaptif Ön Far Sisteminin (AFS) kullanıldığı bi-xenon farlar, Yeni Mazda6'daki standart güvenlik özelliklerinden bir diğeri. Bu özellik sayesinde, Yeni Mazda6'nın ön farları dönüş yönüne göre 15 dereceye kadar dönerek, virajlarda görünürlüğü artırıyor.

Standart olarak bulunan bir diğer güvenlik özelliği olan Arka Araç İzleme Sistemi (RVM), iki radar sensörü ve bir uyarı sistemi ile, kör nokta kavramını ortadan kaldırıyor.

Akıllı Dönüş Fonksiyonu ise, sinyal koluna sadece hafifçe dokunarak dönüş sinyallerini üç kez yakıp söndürmenize olanak sağlıyor. Sinyal kolunu elle ilk konumuna döndürmenize bile gerek yok.

MGalleryItem.php?id=4385

MGalleryItem.php?id=4386

MGalleryItem.php?id=4387

MGalleryItem.php?id=4388

MGalleryItem.php?id=4389

MGalleryItem.php?id=4390

MGalleryItem.php?id=4391

MGalleryItem.php?id=4392

MGalleryItem.php?id=4393

MGalleryItem.php?id=4394

MGalleryItem.php?id=4395

1z4vcbm.jpg

[img width=580 height=394]http://i45.tinypic.com/2r6mee1.jpg

[img width=580 height=306]http://i45.tinypic.com/2cgiz3r.jpg

[img width=580 height=143]http://i49.tinypic.com/slh169.jpg

[img width=580 height=371]http://i47.tinypic.com/2ptxaaw.jpg

[img width=580 height=219]http://i50.tinypic.com/2nsw0fd.jpg

*Kaynak www.mazda-tr.com

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gayet hoş görünüyo mazda 6 alacaklar bu haberi görünce beklemeyi tercih ederler galiba paylaşım için teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Araba hoş ve güzel olmuş ama artık yeter aynı motor aynı motor birine takviye yapar insan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mazda ailesine hayirli olsun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Motor aynı değil gördüğüm kadarı ile. Bir önceki kasa DISI değildi. Görüntü süper ama. Güzeldi daha güzel olmuş :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

makyajsızı 50 civarından başlıyordu... acaba 21 bin liralık donanım ve iyileştirme var mı araçta? Tabi rakipleri ile kıyaslamak lazım, şuan alma ihtimalim olmadığı için üşengeçlik yapıp kıyaslamıyorum, Mustafa Abi veya Gökhan Abi, bir el atsanız :D

155 bana az geldi. En az karacbey harasını dolduracak sayıda beygir olmalıydı. SW ye hastayım valla.

Yarın varsa bakarız agamla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1.6 turbo disi çıksın, bende alayım :P

evet ya mazda 3 leri 1.6 turbo yapsalar çok güzel olur

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada bu motor direk enjeksiyonlu olduğu için LPG de takılmaz herhalde  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

skoda octavia Classic 1.6 TDI CR 105 HP 39.990

skoda octavia Classic 1.6 TDI CR 105 HP 39.990

                                                                        +

-------------------------------------------------------------

                Yeni Mazda 6                            80bin

Passat 1.6 102 PS Trendline 42.000,00

Passat 1.6 102 PS Trendline 42.000,00

                                                              +

---------------------------------------------------

4bin daha ekle

                                                  Yeni Mazda 6

Şakamı yapıyor bunlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

muadil değil o araçlar. highline ve dsg olan model 70bin tl  122 hp o da. 1.8 turbo 160hp olan da 96bin tl :)

ama yine de pahalı. önceki kasa 52bin tlden başlarken, bunun 80bin olması biraz saçma kaçmış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

muadil değil o araçlar. highline ve dsg olan model 70bin tl  122 hp o da. 1.8 turbo 160hp olan da 96bin tl :)

ama yine de pahalı. önceki kasa 52bin tlden başlarken, bunun 80bin olması biraz saçma kaçmış.

muadili olmadıgını biliyorum ama o segmette,o fiyata aynı araçtan iki tane alıyorsun..

Ambiente 1.6 TDI CR 105 HP DSG Tiprotnik 47.890  hem dizel hem dsg hemde dopdolu..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabiiki arada o kadar ucurum olur birinin OTV si 30 kusur digeri 80 . Ayrica eskiden 3 farkli tip vardi , en alt donanimda sunroof, deri, bose yoktu, simdi tek tip ve full, o sekilde karsilastirinca 7000 TL gibi bir zam gorunuyor ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

güzel araba paranın gözü kör olsun:( 3 ümde güzel gerçi bana yeter valla :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.