osendur

Mazda 3 HB son fotoğraflar

Bu konuda 31 ileti var

Arkadaşlar uzun süredir eklemeyi düşündüüğüm fotoları ekliyorum yorumlarınızı bekliyorumm ayrıca başka düzenlemeler yapan arkadaşlar varsa onlarında foto koymasını rica ediyorum teşekkürlerr

post-3818-141695281469_thumb.jpg

post-3818-141695281473_thumb.jpg

post-3818-141695281475_thumb.jpg

post-3818-141695281477_thumb.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

cok güzel,Kazasız belasız sürmek nasib olur insallah...Resimler çok küçük ama .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ancak bu boyutlarda yükleyebiliyoruz kb sınırı var ;)

cok güzel,Kazasız belasız sürmek nasib olur insallah...Resimler çok küçük ama .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok ya ben kaç defa 3-4 mb dosyalar yükledim benim iletilerimden görebilirsin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arka tamponu boyatsan daha  mı şık olur, bana mı öyle geliyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hangi renge kardeşim ? aslında şu modifiye programı kullanabilen bi arkadaş olsa bize yardımcı olabilr buradan yardım isteyelim aslında bu konuda bize yardım edebilecek modifiye programı kullanan arkadaşş bize yardım edebilrmi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arka tamponu boyatsan daha  mı şık olur, bana mı öyle geliyor

hangi renge kardeşim ? aslında şu modifiye programı kullanabilen bi arkadaş olsa bize yardımcı olabilr buradan yardım isteyelim aslında bu konuda bize yardım edebilecek modifiye programı kullanan arkadaşş bize yardım edebilrmi

En alt kısmını mı diyorsunu siyah olan..Bence bu şekilde boyada olsa birşey ifade etmez ama o alt kısmı alıpta boyatırsan daha güzel olur kanımca..alt kısım alınıyor mu onu bilmiyorum ama bana bire bir uyar gibi geliyor..

Mps ön tamponda ve kaputta taktırırsan süper şık durur araç.maaliyetini uyarmı o kaput tampon onuda bilmiyorum..birde çift çıkış egsoz...

tampon1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[img width=580 height=386]http://img526.imageshack.us/img526/7849/2uy0xa9k.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[img width=580 height=435]http://img18.imageshack.us/img18/1154/2010mazda3semarearsema.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[img width=580 height=435]http://img46.imageshack.us/img46/9310/img3406l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[img width=580 height=435]http://img295.imageshack.us/img295/6064/img3424.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[img width=580 height=386]http://img34.imageshack.us/img34/4245/img9276v.jpg

Uploaded with ImageShack.us

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

paylasım ıcın tesekkurler,cok guzel,ıyı gunlerde kazasız belasız surusler dılerım... :nazar: :nazar: :nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gerçekten tam aklımdaki düşünğüm şeyin fotoğrafını göndermişsin son fotoda olduğu gibi parça siyaha boyanmış o mükkemmel durmuş o düşünebilirim ancak maliyeti ne olur bilen varmı son fotoda olan çift çıkşlı siyah bölümün!!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gerçekten tam aklımdaki düşünğüm şeyin fotoğrafını göndermişsin son fotoda olduğu gibi parça siyaha boyanmış o mükkemmel durmuş o düşünebilirim ancak maliyeti ne olur bilen varmı son fotoda olan çift çıkşlı siyah bölümün!!

Tamponu komple değilde sadece alt kısmı olur gibi geliyor bana..O resimde siyaha boyanan kısım yani..sadece ora alınsa servisten takılır sanki ölçüleri falan uyumlu sanki..Bence bunu yaptıracaksan durumun varsa Birde çift çıkış egzozda yaptır onuda 400-500tlye yaptırılabiliyor egzozcularda..Çok şık oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten o parça mps arka tampon ve orjinalden çift egzos çıkış önemli olan o parçayı kaça satın alabiliriz önemli olan konu bu ;)) 400-500 olurmu dersin?

Tamponu komple değilde sadece alt kısmı olur gibi geliyor bana..O resimde siyaha boyanan kısım yani..sadece ora alınsa servisten takılır sanki ölçüleri falan uyumlu sanki..Bence bunu yaptıracaksan durumun varsa Birde çift çıkış egzozda yaptır onuda 400-500tlye yaptırılabiliyor egzozcularda..Çok şık oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zaten o parça mps arka tampon ve orjinalden çift egzos çıkış önemli olan o parçayı kaça satın alabiliriz önemli olan konu bu ;)) 400-500 olurmu dersin?

Biliyorum mps arka tampon ve cift çıkışın orjinal oldugunu..bizimkilerden tek farkı spoiler,çift çıkış egsoz ve tamponun alt parçası..Geri kalan arkada tamamen aynı..

Leon cupra tampon arka 900tl ama tamamı işçilik boya dahil..Ona göre düşünecek olursak o kalan parça uyarsaki bence uyar ortalama dediğin fiyat olur..işçilik vs dahil 500-600en fazla..oda en fazla..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sana katılıyorum bence de öyle bunu yarın öğrenip burada paylaşacağım isa paylaşımların için teşekkürler..bu arada sen de ne var araç olark

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sana katılıyorum bence de öyle bunu yarın öğrenip burada paylaşacağım isa paylaşımların için teşekkürler..bu arada sen de ne var araç olark

Yakında mazda 3 hb impresive a/t olacak insallah.. ;) az kaldı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlısı olsuun ama benden tavsiye eğer mazda alıyosan bu manuel olmalı ömer dedi dersin :)) yine de tercih meselesi tabi ki saygı duyuyorum ufak bir tavsiye ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlısı olsuun ama benden tavsiye eğer mazda alıyosan bu manuel olmalı ömer dedi dersin :)) yine de tercih meselesi tabi ki saygı duyuyorum ufak bir tavsiye ;)

istanbul olunca birde eşin olunca otomatik oluyor tercih... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tahmin ettim hayırlısıyla kazasız belasız inş

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.