hakanbirol

2010 Mazda3'e turbo takılabilir mi ?

Bu konuda 208 ileti var

arkadaslar...ben aracıma turbo taktırmayı düşünüyorum...bu konuda bilgisi olan arkadasım veya denemiş olanlar var mı???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

6 hafta kadar bekleyebilirseniz, ilk prototip hazır olacak..

Şimdilik bu kadarını söyleyebilirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

taktıracak biri mi var???ayrıca ne kadara mal olacak bi fikir var mı???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

6 hafta kadar bekleyebilirseniz, ilk prototip hazır olacak..

Şimdilik bu kadarını söyleyebilirim.

bende isterim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

taktıracak biri mi var???ayrıca ne kadara mal olacak bi fikir var mı???

Var ve var..

Şu anda daha fazlasını söyleyemem...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

zamanı bekliyorum...burdan bilgilendirirseniz sevinirim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu işi yap[tır]abilecek tek bir kişi tanıyorum :D

isim alalım özel mesajla :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben bu soruyu servise sormuştum bana onu takacan o değişecek bu eğişecek o çıkacak dediler gözüm korktu yapılabilirliği varsa bunu bilmek isterim arkadaşlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

her araca turbo takilir ama aracin motoruda degisikli gerek pistonar krank sogutma sistemi vs.

bakalim takilditan sonra nasil olacak 4gozle bekliyoruz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yazık yaw iyi cesaret valla bu motora turbo taktırmak,Turbo üreten dünya çapında iki büyük firma vardır; garrett ve KKK

Bu iki firma da çok kaliteli turbolar üretirler. Otomobil üreticilerinin hemen hemen hepsi turbolarını bu iki firmadan alırlar.

sadece turbosu 3000tl arkadaşımın leonunun patladı bu fiyat verdiler..Daha değişecek seyler düşünüldükçe bu fiyatı artık siz tahmin edin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Lütfen sakin sakin bekleyelim arkadaşlar..

Benimkinin 0-100'ü 4.5 saniye civarına düştü mesela.. Motor açılmadan. Piston, krank, kol vs. değiştirmeden.

Her şey mümkün.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yok arkadaşlar. olmaz öyle şey...

piston kollar burçlar silindir kapağı siboplar eksantrik gerekirse emme manifodu falan filan değişmeden olmaz o iş. sonra PCM yazılımı değişecek, hatta motor elekronik devreleri komple değişmeli...

takarsınız sonra ilk kalkışta kucaklarsınız saydıklarımın hepsini. ben karşıyım sonradan turbo falan takmaya. fabrikasyon olacak, varsa fabrikasyon güçlüsü o alıncak.

gerekirse getirtilecek yurtdışından özel olarak araba...

gelin bana sorun getirelim mazda3 2.2 MZR-CD 185HP dizel modelini. deli gibi tork var. binin gezin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yok arkadaşlar. olmaz öyle şey...

piston kollar burçlar silindir kapağı siboplar eksantrik gerekirse emme manifodu falan filan değişmeden olmaz o iş. sonra PCM yazılımı değişecek, hatta motor elekronik devreleri komple değişmeli...

takarsınız sonra ilk kalkışta kucaklarsınız saydıklarımın hepsini. ben karşıyım sonradan turbo falan takmaya. fabrikasyon olacak, varsa fabrikasyon güçlüsü o alıncak.

gerekirse getirtilecek yurtdışından özel olarak araba...

gelin bana sorun getirelim mazda3 2.2 MZR-CD 185HP dizel modelini. deli gibi tork var. binin gezin...

15bin cepten çıkar 40binde araba eder 55bin en az...1 sene bekleyin seneye 60-70bine MPSler düşer.. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yok arkadaşlar. olmaz öyle şey...

piston kollar burçlar silindir kapağı siboplar eksantrik gerekirse emme manifodu falan filan değişmeden olmaz o iş. sonra PCM yazılımı değişecek, hatta motor elekronik devreleri komple değişmeli...

takarsınız sonra ilk kalkışta kucaklarsınız saydıklarımın hepsini. ben karşıyım sonradan turbo falan takmaya. fabrikasyon olacak, varsa fabrikasyon güçlüsü o alıncak.

gerekirse getirtilecek yurtdışından özel olarak araba...

gelin bana sorun getirelim mazda3 2.2 MZR-CD 185HP dizel modelini. deli gibi tork var. binin gezin...

Yahu vallahi olmuşu var. Hem de soldaki resimdeki araç. Şu anda 300 Hpyi zorluyorum.

Bir yıldan fazla bir süredir bu şekilde kullanıyorum.

Piston, kol, krank, emme manifoldu, valf, camshaft, hiç bir şeye el dahi sürülmedi.

Bu konuda Uyumsuz da şahidimdir.

Deneyimini ona da sorun. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yahu vallahi olmuşu var. Hem de soldaki resimdeki araç. Şu anda 300 Hpyi zorluyorum.

Bir yıldan fazla bir süredir bu şekilde kullanıyorum.

Piston, kol, krank, emme manifoldu, valf, camshaft, hiç bir şeye el dahi sürülmedi.

Bu konuda Uyumsuz da şahidimdir.

Deneyimini ona da sorun.

valla arkadaş çok çok çok riskli,

kaç bar turbo..

uygulama şekli nasıl?

standart defransiyel nasıl dayanır 300HP'ye...

debriyajın hatrını hiç sordun mu :D

kim uyguladı ve

daha önemlisi kaça çıktı bu iş...

şimdi bunları cidden merak ettim...

birde mazda3 motoru ile mx5 motoru arasında teknik birçok fark var... mx5 motor kesinlikle daha dayanıklı ve yalın bir motor. bir takım zorlamalara daha iyi göğüs gerebilir. ama mazda3 motoru (Z6) daha hassas... en basitinden emme manifoldu termoplast. bu manifolda yüksek basınç sıcak hava ne yapar?

yani demek istediğim ne kadar sağlıklı olur. görmek lazım.

ilk deneyenin ben olmayacağı kesin....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.