Jump to content

Servis şikayetleri


GHOST
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

slm arkadaşlar.servislerden şikayetleri olanlar burada dertleşelim.hangi şehirde hangi servisten şikayetciyseniz yazınki herkes bilsin.eğer çok iyi hizmet veren bizim bilmediğimiz servisler varsa onlarıda yazın buradan alkışlayalım.yorumlarınızı 4 gözle bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kimse birşey yazmadan ben bir yorum yapayım, böyle özel bir konu iyi olmakla birlikte bir o kadar da tehlikeli.

Burada yazı yazan kişilerin büyük bir kısmını tanımakla birlikte bir kısmını da hiç tanımıyoruz. Buraya yazılan yorumların maksadını aşabileceğini düşünüyorum. Konunun birilerinin ticari oyun alanına dönmemesini umut ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu konuda Burak kardesımın endısesını katılıyorum.sonucta,hıc kımse herkesı aynı oranda memnun edemez.her alanda bu boyledır.onun ıcın elestırı yaparken,yapıcı,uyarıcı olursak,amacına ulasmıs oluruz dıye dusunuyorum.cunku servıs calısanları da evlerıne ekmegını,yaptıkları ısten kazanıyorlar.uzun lafın kısası,yapıcı ve uyarıcı olarak elestırelım,tabıkı takıpcısı de olalım.saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar amacımız sadece tartışmak.buradan kimseye yaptırım gücümüz yok.tabiki herkesi memnun edemezsiniz.fakat mazda servislerinin arabaların çok gerisinde kaldığını düşünüyorum.bunun çalışanlarla ilgisi yok.çalışan insanlar elinden geleni yapıyorlar.demek istediğim (şimdi marka vermek istemiyorum)daha vasat markaların bile servis kalitesinin daha iyi olduğu.ne bileyim servislerde birşeyler eksik.zaten bunun için bu konuyu açtım.kesinlikle çalışan insanları rencide etmek istemeyiz.benim kastım daha çok servis dizaynı,teknolojisi,boyası,badanası,çağımıza uygun şartlarda hizmet vermesi,sanayideki normal tamircilerden bi farkı olması.çünkü mazdanın özellikle yeni araçlarıyla bunu hakettiğini düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servis konusunda teknolojinin son safhasına kadar kullanıldığı gözlerimle gördüğüm kaliteli işçilik yapan bir servisim var (servis benim değil :)) ) Gören Otomotiv size bütün konularda yardımcı olabiliyor mümkün olduğunca hayır diye bir kelime duyamıyorsunuz daha duymadım ...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar amacımız sadece tartışmak.buradan kimseye yaptırım gücümüz yok.tabiki herkesi memnun edemezsiniz.fakat mazda servislerinin arabaların çok gerisinde kaldığını düşünüyorum.bunun çalışanlarla ilgisi yok.çalışan insanlar elinden geleni yapıyorlar.demek istediğim (şimdi marka vermek istemiyorum)daha vasat markaların bile servis kalitesinin daha iyi olduğu.ne bileyim servislerde birşeyler eksik.zaten bunun için bu konuyu açtım.kesinlikle çalışan insanları rencide etmek istemeyiz.benim kastım daha çok servis dizaynı,teknolojisi,boyası,badanası,çağımıza uygun şartlarda hizmet vermesi,sanayideki normal tamircilerden bi farkı olması.çünkü mazdanın özellikle yeni araçlarıyla bunu hakettiğini düşünüyorum.

Bu amaçtan çıkılmadığı sürece zaten hiçbir problem yok. Yapıcı eleştiriye her zaman varız, şikayete de açığız ama iş buradan bir servisi kötüleme aşamasına gelmeden önce atılması gereken adımlar var.

En başta karşılıklı diyalog. Ben bunun biraz eksik olduğunu gözlemledim zaman içerisinde. İyi bir diyalog kurulursa servis ile kolay kolay sıkıntı yaşanmaz ama tüm iyi niyetlere rağmen yine de yaşanıyorsa o zaman hem biz hem de Mazda konuyu ele alır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabamın eski olması nedeniyle servislerle pek işim olmadı. Ancak arka tamponun değişmesi nedeniyle, sipariş ve temin konusunda yardım eden Ankara MEB Başayardan Tolgadan memnunum. Bu arada Muğla Gören Otomotivden Okanında işinde hassas olduğunu görüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabamın eski olması nedeniyle servislerle pek işim olmadı. Ancak arka tamponun değişmesi nedeniyle, sipariş ve temin konusunda yardım eden Ankara MEB Başayardan Tolgadan memnunum. Bu arada Muğla Gören Otomotivden Okanında işinde hassas olduğunu görüyorum.

kesinlikle katılıyorum
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Başayar gayet iyi yedek parçadaki Bülent abi olsun servis mudürü Tolga bey olsun gerek satıştaki Atakan abi hiç bir zaman beni üzmedi. Her gittiğimde yardımcı olurlar. Tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet muğladaki servisi gerçekten tebrik ediyorum.herkes çok memnun bütün servislerin böyle olmasını umut ediyorum.servis ve yedek parça hatta modifiye biraz daha gelişse mazda orta sınıfın en çok satılan aracı olur.tabi ülkemiz için konuşuyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

güzel sözleriniz için gerçekten çok teşekkür ederim. Ben ve ekibimiz elimizden geldiğince yapıcı olmaya çalışıyoruz ve her zaman müşterilerimizin servisimizden memnun ayrılmasına çalışıyoruz.

bu forumdaki ve caddelerdeki her mazda kullanıcısına hizmet vermeye devam...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Servislerle ilgili bu konuyu açan ve açıldıktan hemen sonra gerekli hassasiyetin gösterilmesinde uyarıda bulunan arkadaşlara teşekkür ederim bence gerekli ve önemli bir uyarıydı.

Aracımı satın aldığım kişinin tavsiyesi ile MEB başayar'a götürdüm daha kapıdan girerken "İsmail bey geldi" demeleri önce garibime gitti fakat satıcının isminin İsmail olduğunu hatırlamam nedense içimi rahatlattı ki bu aracın servise bir sebepten çok geldiğini gösterir.

Müdüründen ustasına kadar "İsmail bey arabasına gözü gibi bakardı hayırlı olsun" demeleri yetti.

Bende yukarıda servis müdürü Tolga Bey için söylenenleri kabul ediyorum ayrıca para almayacaklarını bildikleri halde genel kontrolü yapan ustaların hassas yaklaşımı teknik servislerde görülen bir durum değildir(inanın çok servis gördüm).

Benim sorunlu olduğunu düşündüğüm bir parçanın değiştirmesi çok kolayken tamir etmeye çalışılması(saatlerce), tamir edilmesi, ve üstüne 10.000 bakımın haricinde ek ücret istenmemesi vs.

Ankara'da ki bir diğer Mazda servisi olan Herter'in ise bu kadar olmasa bile benzer hassasiyeti göstermesi Ankarada Mazda kullanıcıların şanslı olduğunu gösterir.

Fakat Herter'e de çözülmesi için çok uğraşılmasına rağmen 2 farklı sorundan dolayı defalarca gitmek zorunda kaldım(sorunu bildiklerini düşündüğümden MEB'e götürmedim) Ama hak yemiyelim belki MEB'de de tekrar tekrar gitmek zorunda kalabilirdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben mazdamı aldığımdan beri Alunizade Volcar'da bakıma götürüyorum. Garantinin bitmemesi için bir senede iki kere zaten götürmüş oldum. Arabayı aldığım yer de zaten Volcar'dı. Ben servis olsun, satış olsun hepsinden son derece memnun kaldım. Satışta Burcu Hanım ve serviste Yüksel Bey saolsunlar çok ilgililer. Kendilerine bir de burdan teşekkür etmek isterim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...