zoptrik

Hava filtresi kaputa çarpıyor

selamlar 91" 626 LPG mikseri taktıktan sonra hava filtresinin kaputa çarptığını farkettim mikser bu araçların çoğuna kullanılan ortak mikser daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?çözümü nedir? şimdiden teşekkürler...

iyi forumlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

slm lpg cinize sorun mikser takar iken neye istinaden taktı lpg mikserini iç bogaz genişligi karbiratörün hava geçiş bogaz genişligi ile aynımı bu durumda dar agızlı bir mikser taktı ise araç üst devirlere tırmanmalarda sıkıntı yaşıcak ve zorlanıcaktır  bu durum size uzun km relerde eksi sonuçlar kazandırcaktır motorun ihtiyacı olan şey hava ve benzin hava girişi darlanır ise düşünün neler olur bu hemen olucak bir durum degil ama km reler geçtikçe gelecekte süpriz sorunlar çıkarıcaktır ..

size tavsiyem filitreyi alın dışarıya karbiratör hava giriş bogazını ölçün ve mikserin iç hava geçen bogazınıda ölçün dar ise  içi geniş olanını isteyin yok ise burda sürekli yaptımız iş tornacıya giderek  almış oldugunuz yükseklik ölçüsü ile iç hava giriş ölçüsüne torna makinasında genişletin ve yüksekligini aşaya indirin sonrasında tekrar gaz ayarı yaptırın ve aradaki farkı görürsünüz bu durumda filitre yüksek kalmıyayıp kaputa çarpma olmucak ve araçta hava girişi genişledigi için istenilen degerde degişiklik olucaktır .....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam çok teşekkür ederim cevabınız için dediğiniz gibi araç 2000 devirde ne güç üretiyorsa 5000 devirde aynı gücü üretiyor gibi yüksek devirlerde istediğim performansı alamıyorum zaten o yüzden mikser taktırmıştım ama dediğiniz gibi sanırım bi sıkıntı var

resimlerini çeker buraya koyarım inşallah

bir de mikserin yüksekliği max kaç cm olmalı bu mereti üreten adamlar düşünmemiş mi hava filtresinin kaputa vuracağını?

fotoları çekince sanırım herşey daha iyi anlaşılır

iyi forumlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sorun tamamen mikseri takan ustanın umursamamazlığından kaynaklanıyormuş bizim araçlarda filtre tasını yandan tutan bi çubuk var o çubuğu eski yerinde bağlayınca tas yamuluyor hem altından hava kaçırıyor hem de tasın bi kenarı yukarı kalktığı için kaputa vuruyormuş kendim tası açtım mikseri bi güzel temizledikten sonra az miktarda silikon conta ile hem tasın eski F borudan kalan deliğini hem de mikserle karburatör ve tas arasını kapattım sonra da aracı benzine alıp ustaya ayar çektirdim benzinde 500 devirde hiç sarsıntısız çalışmaya başladı araba sonra da tüpe alıp öyle ayar çektirdim şu anda aracımda ne hava kısıtlaması var ne de benzinde çalışmama vs problemler var mükemmel oldu diyebilirim beklenen gibi 3000 devir sonrası araç çıldırıyor tabiki o vakit çok yakıyor ama bu aracın düzenli ve rahat çalıştığını gösteriyor artık aracımın sesi daha düzenli ve devir daha stabil şu anda rölantide tüpte bile 700-800 devir arası titremeden çalışıyor

bu arada mikserin iç çapı 5 cm falandı dış çapı da tam aracıma uygun bu araçlar için hazırlanmış gibi ama yine de sorayım dedim 5cm iç çap uygun mudur?

yardımlarınız için çok teşekkürler

yakıtı ölçer ölçmez buraya yazarım

iyi forumlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.