babatolia

Mazda6 güneşlik arıyorum

arkadaşlar başıma gelen bi talihsizlik  :kafa: yüzünden arabamın güneşlikleri gitti, yeni güneşlikler almam lazım hem sağ hemde sol. mümkünse çıkma olsun ve orjinal. aracı satmayı düşünüyorum çünkü bu şekilde vermek istemiyorum..

bide şöyle bi düşüncem var bulamazsam acaba güneşlik monitörler var onlardan mı taksam diyorum ne dersiniz

get_image.aspx?domain=lkqonline.com&item_guid=3bc579eb-300e-4ff5-ab51-b5a2ccce574d&size=1

!B4rjQeQBGk~$(KGrHqN,!g8E)761Mi,-BMqz2DN0d!~~_35.JPG

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vaneo almayı düşünüyorum :D

Geçmiş olsun, çocuktan sonra unutmuştun buraları :)

Neden satıyorsun aracı? CX-9a mı terfi ediyorsun  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vaneo almayı düşünüyorum :D

:D :D abi ekranlı taktırdıgına değmez satıcakmışsın madem, hasarlı arabalara bir bak onlardan çıkar belki :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:D :D abi ekranlı taktırdıgına değmez satıcakmışsın madem, hasarlı arabalara bir bak onlardan çıkar belki :)

katılıyorum, şimdiden hayırlı satışlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güneşlikten çok talihsizlik nedir ? geçmiş olsun ...  :ohmy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güneşlikten çok talihsizlik nedir ? geçmiş olsun ...  :ohmy:

harbiden? hayırdır inşallah...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

benim sağ güneşlik 2 santim kadar aşağı düşüyodu ben de sinir oluyodum bu duruma, hatırlayanlar vardır geçen sene benim kuzene de bi mazda6 almıştık sonra o araba pert oldu, araçta izmirdeki serviste duruyordu. bende o araçla benimkinin güneşliklerini (renk varkı olmasın diye ikisini gönderdim) değiştirmek için gönderdim kuzene, o da servise göndermiş serviste arabanın içine koymuş sonra hepsi birden sigortanın parkına gitmiş aradım taradım ama nafile bidaha da kimse üstüne düşmedi olan bana oldu, , işte bu durum eldeki bulgurdan olmaktan başka bişey değil...  :kafa:

harbiden? hayırdır inşallah...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok geçmiş olsun nette denk gelirse burdan link vs gönderiyim, zaten bi işi üslenmeyince başkasına vermek heleki ilgisiz servis elemanlarına böyle sonuçlar doğruyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende kaza maza sandım ...? Arabayı neden satıyon madem ??

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Önce fırçamı atayım sonra geçmiş olsun diyeyim. Nerelerdesin Hakan?  :sopa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok şükür kaza yapmadım zaten yapamamda çünkü arabamla 14 aydır sadece ve sadece 10 km yapmışımdır, o da işlesin diye 15 günde bir çalıştırıp sitede bir tur atmaktan ibaretti, belkide o kadar km bile yapmamaşımdır. arabaya ne kadar düşkün olduğumu bilirsiniz; yağı suyu antifirizi yaz kış bakımlarını mecburen hep kendim yaptım..

bende kaza maza sandım ...? Arabayı neden satıyon madem ??

arkadaşlar artık ankaraya temelli taşınıyorum istanbuldan kurtuldum sayılır 18 gün oldu ankarada ROKETSAN"da çalışmaya başladım..

Önce fırçamı atayım sonra geçmiş olsun diyeyim. Nerelerdesin Hakan?  :sopa:

sözüm söz gökhan abi ilk sana söyleyeceğim satarken, zaten 1 ay sonra falan satma durumum ortaya çıkacak o zaman ilk sana söylerim.. hatta şimdi bile alabilirsin ama devir işi için dediğim sürecin tamamlanması gerekiyor..

Hani bana satıyordun?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hakan hayırlı olsun, inşallah herşey gönlünce ve daha iyi olur :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o zaman herşey gönlünüzce  ve hayırlı olsun diyelim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sağolun arkadaşlar iyi dileklere, bundan sonra daha iyi olacak inşallah

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.