Guest élégancé

Autobild, Sportsedans: BMW 330i/ Mazda 6 MPS/ Opel Vectra OPC/ VW Passat 3.2 V6

Bu konuda 30 ileti var

foursedansoz2.jpg

BMW 330i

0-100 km/h (62 Mph): 6.3 s

0-130 km/h (80 Mph): 9.9 s

0-160 km/h (100 Mph): 14.6 s

0-200 km/h (125 Mph): 23.3 s

Laptime around Oberschleben:

BMW 330i: 1:53,55 min

_______________________

Mazda 6 MPS

0-100 km/h (62 Mph): 6.0 s

0-130 km/h (80 Mph): 9.8 s

0-160 km/h (100 Mph): 14.2 s

0-200 km/h (125 Mph): 25.5 s

Laptime around Oberschleben:

Mazda 6 MPS: 1:54,51 min

_______________________

Opel Vectra OPC

Acceleration:

0 to 100 Km/h (62 Mph): 6.7 s

0 to 130 Km/h (80 Mph): 10.4 s

0-160 km/h (100 Mph): 14.3 s

0-200 km/h (125 Mph): 22.9 s

Laptime around Oberschleben:

Opel Vectra OPC: 1:53,91 min

______________________

Volkswagen Passat 3.2 V6 DSG

Acceleration:

0 to 100 Km/h (62 Mph): 6.6 s

0 to 130 Km/h (80 Mph): 10.3 s

0-160 km/h (100 Mph): 16.0 s

0-200 km/h (125 Mph): 27.7 s

Laptime around Oberschleben:

Volkswagen Passat 3.2 V6 DSG: 1:55,45 min

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

0-200 ve laptime hariç hepsinde ezmiş MPS.

Passat'la Vectra'yı rakip saymıyorum zaten, eh diğeri de BMW olsun o kadar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

VW 2 tane düzgün araba üretiyor, Scirocco ve Passat CC gerisine asla para vermem. Passat D sınıfı bir araba ve utanmadan 1.6 FSI 102 HP motor koyuluyorsa bu araca yazıklar olsun VW'e. Zaten bomboş arbalara bir ton para istiyorlar.

Phaeton, Touareg bu gibi lüks araçların 130-140 bin km'de koltukları haşat oluyor direksyon simitleri mahvoluyor. Nasıl iştir analamıyorum.

Ben de 76' Mercedes de var orjinal direksiyonu yıllardır kullanılıyor sadee tek bir noktasında aşınma var o da güneşte kalmakta 35 yıldır.

Bugüne kadar direksiyonu aşınmış bir tane 929 ya da Mazda 6 görmedim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

top gear'da ki mazda 6 mps ile opel vectra opc karşılaştırmasını izleyin derim :D

ve Jeremy'nin tepkilerini izlemeniz gerekir :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2,8 motor ve 280 hp imiş opel... bende üst hızlarda neden kapatmış farkı diyordum. Opel yine becerememiş :D 2,3 ve 260hplik bir araçla bile zor oynuyor :D Tur zamanlarında muhtemelen yol tutuş değil ara hızlanmadan öne geçmiştir opel. ama arada 500cc ve 20 hp var. Buda onun başarısızlığını gösterir :)

Kesinlikle katılıyorum, ki BMW 3.30i'yi 0-160'ta bile alt etmiş olan Mazda'nın motor hacmi 2.3. MPS modelinin 2.3 olduğunu bile bilmiyordum çok şaşırdım zaten görünce.

Passat 3.2 arada 900cc var var BMW'yle 700cc ve 12hp farkı var. Bence çok çok iyi Mazda'nın bu performansı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2,8 motor ve 280 hp imiş opel... bende üst hızlarda neden kapatmış farkı diyordum. Opel yine becerememiş :D 2,3 ve 260hplik bir araçla bile zor oynuyor :D Tur zamanlarında muhtemelen yol tutuş değil ara hızlanmadan öne geçmiştir opel. ama arada 500cc ve 20 hp var. Buda onun başarısızlığını gösterir :)

Biz de Opelim.net e gidip bunları mı paylaşsak ne ? :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Diğerleri bir de 6 silindir ve motor hacimleri farkı az gözüksede 700cc, 500cc az fark değil, böyle olunca aynı sınıfta 1.3 bir arabayla 2.0 bir arabayı karşılaştırmak gibi oluyor. Burada 1.3 olan 0-160'a kadar üstünse vardır bişey. Passat'la arasında 900cc var düşünün işte.

Not: MPS'in torku 380nm.

Ayrıca da Car and Driver dergisine göre MPS'in 0-100'ü 5.4 saniye.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

AWD araçla nasıl bu kadar rezalet tur zamanı çıkartabiliyolar,pes. Autobild grubu yapıyosa testi eğer,alman arabalarına pro level , japonlara traktörcü hasan ağa segmentinde adamları oturtuyolar.Ben hiçbir autobild/autoshow vb. testinde görmedim ki bi japon arabası best lap yapmış olsun.

MPS'i idolüm olan insanüstü yaratık The Stig kullanacak ki orda.. Tur rekorunu ele geçirir valla :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu amca arabalarıda tokuşturuyordu yanlış hatırlamıyorum dimi?

Bu emmi neler yapmıyor ki :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ihtiyarın elinden geçmeyen araba kalmadı heralde.ne zaman araç tanıtımı videosu izlesem hep bu var.ama güzel sunuyo bence.birde bunlar türkçe olsa çok keyif alınır.siz birde bunu kendi kendini kullanan 330ci bmw'nin tanıtımında görün.nasıl çığlık atıyo :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Adamın videodaki yorumuna bakar mısınız ? :D

"One of my least favourite cars in the world. I've always hated it because I've always felt it was designed in a coffee break by people who couldn't care less about cars"

Meali ;

Dünyadaki en az favori arabalarımdan biri. Her zaman nefret ettim çünkü ben bunu hep arabaları umursamayan insanlar tarafından bir kahve molasında tasarlandığını hissettim"

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:2funny: Esas bomba videonun sonunda geliyormuş :D

“there is a word to describe this car: it begins with ‘s’ and ends with ‘t’ and it isn’t soot

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Adamın videodaki yorumuna bakar mısınız ? :D

"One of my least favourite cars in the world. I've always hated it because I've always felt it was designed in a coffee break by people who couldn't care less about cars"

Meali ;

Dünyadaki en az favori arabalarımdan biri. Her zaman nefret ettim çünkü ben bunu hep arabaları umursamayan insanlar tarafından bir kahve molasında tasarlandığını hissettim"

vay densiz.favori markası neymiş acaba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:2funny: Esas bomba videonun sonunda geliyormuş :D

“there is a word to describe this car: it begins with ‘s’ and ends with ‘t’ and it isn’t soot

burda ne yazıyor abi.sanada yükleniyoz ama malum ing.yok

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

burda ne yazıyor abi.sanada yükleniyoz ama malum ing.yok

Bu araba için söylenebilecek tek kelime var o da s ile başlayıp t ile bitiyor ama soot değil diyor.

Yani arabaya SHIT diyor.. Türkçesi b.k :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vay be..üzüldüm şimdi...kahrolası pislik herif :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.