Onur7

tein coilovers tip

slmlar arkadaşlar son gunlerde tein coilovers almayı dusunur hale geldim ancak bu yurt dısından kendim sipariş vererek olacak ve benim sorunum teinin 2 farklı ceşidi arasında kalmış olmam. simdi teinin bir monoflex modeli birde flex modeli var 2 side aynı görevi görüyor ama bir farkları muhakkak var cunku aralarında bir 800,900 milyonluk fark var ancak tam olarak aralarındaki farkın ne oldugunu anlamış değilim. bu çeşitleri arasındaki farkın ne oldugunu bilen var mı ? yada rx8 i olup da tein coiloversi olan birileri var mı hangisi tavsiye edilir.. cok ikilemde kaldım belki tein kullanan yada bilgisi olan birileri vardır diye birde sizlere danışmak istedim yardımcı olursanız sevinirim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tein ile ilgili genel olarak bir şikayet duymadım ama mustafa bey JDM Works market sahibine bu konularda danışabilirsiniz (reklam olarak sayılmaz umarım) kendisi bu konularda bilgili oldukça yardımcı da olucaktır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

saol patron :)

lafı bile olmaz, görüştükten sonra uygulama yapacaksanız eğer burdan takip edicem :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tmmdır :) mail attım bakalım.. bnm amacım aracı epeyi bir indirmek coiloverlerde pahalı malesef o nedenle alırımda istedigim kadar alcalmazsa die titiz davranıyorum..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tmmdır :) mail attım bakalım.. bnm amacım aracı epeyi bir indirmek coiloverlerde pahalı malesef o nedenle alırımda istedigim kadar alcalmazsa die titiz davranıyorum..

peki şu airlover olayına baksanız hava basınçlı araç içinde oturdugunuz yerden indirip kaldırabilirsiniz biraz maliyetli olur tabi coilovera göre ama tamamen yerde gider aracınız limit yok onlarda alçalma yükselme vs

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ek olarakda bir video koyayım çok sevdiğim bir tanıtım videosu :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tmmdır :) mail attım bakalım.. bnm amacım aracı epeyi bir indirmek coiloverlerde pahalı malesef o nedenle alırımda istedigim kadar alcalmazsa die titiz davranıyorum..

Aracını fazla alçaltmamanı öneririm. Neden diye sorcaksın.

Bizim arabalarımız arkadan itiş bildiğin üzre.

Hızlandığımız zaman arkası yere gelio arabanın...

Difransiyele zarar verir rahat çalışmaz.

Akslar V şeklinde olur gücü maksimum seviyede alamazsın.

Hemde difransiyelin içindeki ayna mahruti denen iki dişli zarar görür, zorlandığı için.

Bilmem anlatabildim mi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ovvv baba ne yaptın yaw :) buna verecegim parayla turbo olayına geceriz..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aracını fazla alçaltmamanı öneririm. Neden diye sorcaksın.

Bizim arabalarımız arkadan itiş bildiğin üzre.

Hızlandığımız zaman arkası yere gelio arabanın...

Difransiyele zarar verir rahat çalışmaz.

Akslar V şeklinde olur gücü maksimum seviyede alamazsın.

Hemde difransiyelin içindeki ayna mahruti denen iki dişli zarar görür, zorlandığı için.

Bilmem anlatabildim mi :)

biliyorum ztn bnde aracın onunu indirecegim arkasını ön kadar indirmeyecegim  :fiuw:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ovvv baba ne yaptın yaw :) buna verecegim parayla turbo olayına geceriz..

ee gülü seviyosun bırakta diken batsın azıcık kan aksın :) şaka bi yana air ride daha kullanışlı tabi araca kompresör ve hava tankı takılıyor diye biliyorum sistem basit yay yerine hava çantaları takılıyor komuta bağlı olarak havayı salıp tekrar basıyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.