Guest AltanTezcan

Mazda Lantis Yorum

Bu konuda 21 ileti var

Sevgili arkadaşlar ve abilerim bir tane mazda lantis aldım ve 2 ay geçmeden satmak zorunda kaldım çok dertler açtı başıma neyseki kurtuldum ama genede lantis hayranlığından alıkoyamıyorum kendimi o neden le tekrardan lantis almaya karar verdim ve bir araç buldum dün pazarda gördüm inceledim değişeni yok vuruk kırkta yok içiyle biraz oynamışlar  direksiyon vites kolu vs ama orjinalleri mevcutmuş atiker sıralı sistem simit gaz var araçta 98 model 135 binde gayet diri duruyor amma velakin araç çalışında ağır bir şekilde gaz kokutuyor ve ön camlar sallanıyor döşemelerde açıklık var su almıyor dedi adam bana ama alır gibi geliyor baya bi oynuyor camlar ve kapı döşemeleri ve birde benim aldığım mazda 1,6 idi yakıtı çok değildi bunun yakıt durumu ve vergisi hakkında bilgilendirirmisiniz çok teşekkürler şimdiden araç aşağıda ki linkte Fiyatını 14.000 e çekti

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mazda-323-kopek-baligi-karaya-ciktiii-35072690/detay

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kasası diri sanırım ağır kazası yok muhtelif boya var gibi sağında solunda, gaz kokusu adam gibi ayar yapılması gerektiğinden kaynaklanır lpg si eğer sıralı sistem ise, değilse zaten kafadan 1.5 milyar koy motoru yersin fiyatı çok ama motor yürüyen iyiyse binilebilcek düzeyde bir araç, rot balanscıya gidip kontrol ettirin almadan önce mutlaka :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu araç 14 bin tl ise..tam full olanlar 18 ister heralde.sıfır km.bile olsa yaşı başı belli bu paralar verilmez

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

14 bin bana da çok geliyor edeceği 12 bence ama araç düzgünse eğer ustaya gösterince sorun çıkarmaz derse 13 veririm dedim zaten adam sen düşün bende düşüneyim dedi ona göre karar vericez 13 ideal olur bence araç iyiyse gibi geliyor sizce buna verilecek para nedir ?

Gaz sıralı sistem simit gaz ama çalıştırınca anormal derecede koku yaptı gaz ayarında mı yok sa başka bişeyden mi şüphelendirdi açıkcası yorumlar için sağolun

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Birde camların ve kapı döşemlerinin oynaması ve ayrık durması sorun çıkarır mı ileride?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben tam full hatasız 98 lantise 12bin vermiştim yakın zamanda.o fiat bile fazlaydı ama aracın temizliğine verdim.km.si 95.bin deydi.içi boş lantis 9bin yada max.10bin eder.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben tam full hatasız 98 lantise 12bin vermiştim yakın zamanda.o fiat bile fazlaydı ama aracın temizliğine verdim.km.si 95.bin deydi.içi boş lantis 9bin yada max.10bin eder.

abi geçen sefer alınmaz bu araba demiştin aldım başım ağrıdı bu sefer dinlicem seni  :) gene başıma dert almayayım yorumları okudukça haklı olduğunuza kanaat getirdim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Birde camların ve kapı döşemlerinin oynaması ve ayrık durması sorun çıkarır mı ileride?

bence 13 biraz çok döşeme kapı sorunu olan bir araç içini, ordan bari fiyat kırsaydınız abi daha bunları yaptırıcam bilmem ne diye, 13 o lantise verene kadar mazda 3 ün boş olanını bulabilirsiniz 17-18e

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda 3 0km almaya kalksam ne 15 tl peşinle gerisini krediyle tamamlamak istesem  mazda bayileri bunu bana sağlar mı? özellikle istanbulda önereceğiniz bayi hangisi olur du?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi geçen sefer alınmaz bu araba demiştin aldım başım ağrıdı bu sefer dinlicem seni  :) gene başıma dert almayayım yorumları okudukça haklı olduğunuza kanaat getirdim.

İstanbul'dan bak , daha uygun ve dolusuna 11-12 verip alırsın hemde Usta daha fazla burda göstereceğin. Yakın diye fazla verip boş araç alma boşuna.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

oda olabilir.ilanda ilk sahibinden 240binde 18500.e mazda3 var onu alman daha mantıklı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siz yeterki araba almaya niyetlenin bayi cebinizde para olmasada kredide yardımcı olur, zaten bu konularla ilgilenen bayilerde görevli oluyor, bayi konusunda bilgim yok ama birazdan el atar istanbulda ikamet edenler :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kadir abi aynı anda yazdık heralde.sende aynı aracı önermişsin :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sahibinden.comda göstrmiştim istanbulda kırmızı 12bin tl idi sen demiştin ki bu araçta hava filtresi falan var alma bunu demiştin ben gidip almıştım görüntüye aldanıp sonra motor patladı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

240 bin çok fazla değil mi sizce ?

Ben 200.000'de 90 Model aldım, Sen 240.000'de Mazda 3 için o fiyata şükür et :) . Bence de çok mantıklı .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Haklısınız Galiba Biraz daha kemer sıkıp mazda 3 alayım en mantıklısı bu olacak 2000 model altı araçlar alıpta bide onların sorunlarıyla uğraşmaktan çok daha iyidir Herkese yorumları için teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Haklısınız Galiba Biraz daha kemer sıkıp mazda 3 alayım en mantıklısı bu olacak 2000 model altı araçlar alıpta bide onların sorunlarıyla uğraşmaktan çok daha iyidir Herkese yorumları için teşekkür ederim

Daha az korozyona ve yıpranmaya maruz kalmıştır hiç değilse.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.