Xman

İngilizce çeviri

Arkadaşlar Mazda Türkiye'yi Mazda genel merkezine email yoluyla şikayet edeceğim, aşağıdaki metini ingilizceye çevirebilecek olan varsa çok memnun olurum.

Sayın Yetkili;

Türkiye temsilciliğiniz tarafından ülkemizde satışı yapılan mazda 3 model aracınızı satın almış bulunmaktayım. Satış sonrası hizmet kapsamında 'mika boya' tanımı ile ilgili olarak yapmış olduğum bilgi talebim 2 iş günü geçmesine rağmen yanıtlanmamıştır. Yetkili kurumun bu kadar basit bir konu hakkında bilgi sahibi olmaması ve müşterilerini öğrenip size dönüş yapacağız diyerek oyalaması marka imajınıza zarar vermektedir. Gereken hassasiyeti göstereceğinize inanıyorum .İyi çalışmalar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Translate genelde uyduruk sonuçlar çıkarıyor ama madem başka çevirecek olan yok bunu gönderiyim :) birde japonya sitesinde email linki bulamadım :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

"oyalaması" kelimesini çevirememiş dikkat!!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aman gogıla güvenip yollama. Cevap olarak şunu :D alabilirsin.

:D

:D bana sanki çok güzel çevirememiş gibi geldi :D Türk usulu tamam orda yazanlar doğruda edat ilgeç tümleç yüklen arka arkaya yığdır >:D yinede düzgün bir cevap verirler diye düşünüyorum

cevap: i dont understood you, please you use true english falan :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Uleyn adamlara küfür müfür etmesin bu gugıl denyosu  :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Uleyn adamlara küfür müfür etmesin bu gugıl denyosu  :2funny:

şu anda ingilizce ödevine yardımcı olsun diye açtım ama böyle giderse ben gugıla yardımcı olacam :D bu ne :D hiçbişeyi doğru çevirmiyor ki :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Mazda Türkiye'yi Mazda genel merkezine email yoluyla şikayet edeceğim, aşağıdaki metini ingilizceye çevirebilecek olan varsa çok memnun olurum.

Sayın Yetkili;

Türkiye temsilciliğiniz tarafından ülkemizde satışı yapılan mazda 3 model aracınızı satın almış bulunmaktayım. Satış sonrası hizmet kapsamında 'mika boya' tanımı ile ilgili olarak yapmış olduğum bilgi talebim 2 iş günü geçmesine rağmen yanıtlanmamıştır. Yetkili kurumun bu kadar basit bir konu hakkında bilgi sahibi olmaması ve müşterilerini öğrenip size dönüş yapacağız diyerek oyalaması marka imajınıza zarar vermektedir. Gereken hassasiyeti göstereceğinize inanıyorum .İyi çalışmalar.

Hocam istersen Japonca çevirisini yaptırabilirim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda Türkiye birincil olarak Mazda Europe'a bağlıdır. Eğer yurtdışına şikayet etmek istersen Mazda Europe da bir adrese mail atman gerekir ama bence öncelikli olarak şikayet için Mazda İletişimi ara ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Mazda Türkiye birincil olarak Mazda Europe'a bağlıdır. Eğer yurtdışına şikayet etmek istersen Mazda Europe da bir adrese mail atman gerekir ama bence öncelikli olarak şikayet için Mazda İletişimi ara ;)

Adamları kendilerine şikayet diyorsun yani :D

Mazda japonya ve Europa hep tel ve adres bilgisi vermiş maalesef, email ile iletişim mümkün görünmüyor. Buradki kullanıcılar bile soruma net cevaplar verirken Mazda Türkiye'nin 3 gündür dönüş yapacağız diyerek beni oyalaması büyük ayıp bence. Neden dönüş yapamadıkları da aşikar, çünkü bu konuda bilgileri yok ve 3 gündür doğru bilgiyede ulaşabilmiş değiller, bu daha da büyük bir ayıp...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tekrar arasana, gelen ve giden her telefon kayıt altına alınıyor arama saati ile birlikte. Böylelikle elinde belge de olur ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 kez aradım Burak :) tesadüf bu ya görüştüğüm operatörün adı da Burak'tı :D görüşme tarihlerini ve görüştüğüm kişinin adını not aldım..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 kez aradım Burak :) tesadüf bu ya görüştüğüm operatörün adı da Burak'tı :D görüşme tarihlerini ve görüştüğüm kişinin adını not aldım..

2. aramada ne dediler ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlgili departmana ilettiklerini, hızlandırılması için tekrar ileteceklerini ve dün için mutlak beni arayacaklarını ama arayamazlarsada bu hafta içi mutlaka dönüş yapacaklarını söylediler. Ben de yetkili birisine aktarırmısınız bu durumdan memnuniyetsizliğimi aktarmak istiyorum dediğimde ise bu konuda beni görüştürebilecekleri kimse olmadığını beklemem gerektiğini söylediler. Zaten Japonya veya Avrupa'ya şikayet etmek istememin sebebi bu lakayıt diyalog biçimleri.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teknik özellikler ve fiyatlar

Özellikler                                                          Comfort      Touring      Touring      Impressive 

İç Donanım

Kapı kolları, krom kaplama                                    •                •                •                  •

Göstergeler:

Yol bilgisayarı, dijital hız göstergesi,

yakıt göstergesi, su ve dış sıcaklık

göstergelerini içeren Çoklu Bilgi Ekranı (MID)        •                •                •                  •

Peki bundan ne anlarsın ?

Mazda sitesinde 3 serisi özelliklerinden alıntı. Ben kapı kollarının krom kaplama olduğunu anlıyorum.Ve ayrıca digital hız göstergesi olduğunu. ama bunların aracımda olmadığını

Mazda iletişime bildirmiştim cevap maili mazda 3 kapı kolları krom kaplamadır. Bende tekrar kendilerine döndüm hayır değil siyah renk ve ben aksesuar olarak satın aldım dedim. Faturaların fotokopilerini istediler dönülen cevaplar aşağıda :)

Sayın Savaş Han Duru,

Mazda 3 aracınızın krom kaplı iç kapı kolları ve MID (çoklu bilgi ekranı) standarttır. Bu ekrana aynı zamanda yol bilgisayarı ekranıda denilmektedir. Anlık olarak ortalama hız değerlerini konrol etme imkanı sunar. Bu özellikler sizin aracınızda da standarttır.

Ürün ve hizmetlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür eder, iyi günler dileriz.

Saygılarımızla.

Mazda İletişim hattı 444 4 693

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sayın Savaş Han Duru

Mazda 3 Tourin 2010 model yılı aracınızın standardında iç kapı tutamakları ( broşürde kapı kolu olarak geçiyor) krom değildir. Krom olan kapı kilitlerini açma kollarıdır. Krom kapı tutamakları 4 kapı için aksesuar olarak getirilmektedir.

Bilgilerinize sunar, ürün ve hizmetlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Saygılarımızla.

Mazda İletişim Hattı 444 4 693

:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ahmet, sen şimdi boya gibi bu digital hız göstergesine de takarsın :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok valla onlardan çok memnunum :D benim gibi görmemişe çok bile bu kadar lüx donanım, bıya konusunuda bağladık artık ne yapalım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.