Jump to content

Enjeksiyonlu Sisteme Normal LPG Kiti


conspirator99
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 50
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • conspirator99

    10

  • ltancan

    5

  • domestos

    5

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

evet sıralı lpg taktırmadım ben

Bu konuda sanırım tek bir örnek vardı sitede ama işin gerçeği kimdi hatırlamıyorum. Belki hatırlayan arkadaşlar yardımcı olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

peki arkadaşlar düz lpg beyni taktıran yok mu onun yakıt iktarı nedir??

Çok nokta enj. motora sıralı sistem değil de düz, tek nokta enj. lar için olan sistem taktırırsan eğer kısa süre içinde hava filtresi kutusunu, hava akışmetreni eline alırsın. Kutuyu patlatır. Olsun, önemli değil, benim için önemli olan yakıt miktarı diyorsan da sıralı sistemden fazla yakar. Umarım soruyu yanlış anlamamışımdır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Bu konuda sanırım tek bir örnek vardı sitede ama işin gerçeği kimdi hatırlamıyorum. Belki hatırlayan arkadaşlar yardımcı olabilir.

İlker54 dü sanırım. Onların arabaya, onların bilgisi dışında takılmıştı. Bir arkadaş daha vardı, "ben hava filtresi kutusunu modifiye ettim, patlama olacağı zaman yaylı sistem sayesinde kapak açılıp kapanıyor" gibi birşeyler yazmıştı. Olabilirliği bana pek mantıklı gelmedi ama görmeden yorum yapmak istememiştim :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kısacası sistemi zorlamak demek. Sıralı sistem takılmak istenmemesinin sebebi ne olabilir ki ? Hiç benzin yakmamak mı nisbeten daha ucuz olması mı ? ( ilk anda, sonrasında daha pahalıya geleceği az çok anlaşılıyor )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok nokta enj. motora sıralı sistem değil de düz, tek nokta enj. lar için olan sistem taktırırsan eğer kısa süre içinde hava filtresi kutusunu, hava akışmetreni eline alırsın. Kutuyu patlatır. Olsun, önemli değil, benim için önemli olan yakıt miktarı diyorsan da sıralı sistemden fazla yakar. Umarım soruyu yanlış anlamamışımdır.

dogrudur ama zaten  hava filitre kutum yok spor hava filitresi takılı emme monifoltuna giren sisyem patladı onuda değiştirdim golf4 un ki oldu :)

yakıt halen fazla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motorda belirgin güç kaybıda oluyor çat pat sesler geliyor kaput altından (yeterli güç alamadığı için önce buji kablolarını sonra diğer ateşleme elemanlarına hasar veriyor / ömründen götürüyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motorda belirgin güç kaybıda oluyor çat pat sesler geliyor kaput altından (yeterli güç alamadığı için önce buji kablolarını sonra diğer ateşleme elemanlarına hasar veriyor / ömründen götürüyor

yok ses falan bende taktıracak olsa sıralı düşünürdüm fakat debimetre arızası veriyor araba ondan düze geçtim bir benzin bir gaz alıyor beyin  suan düz ses de yok benden başka kullanan varsa bu sekilde bir fiyat sonucuna ulasa bilir miyim diye sordum :(
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

düz sistemlerin bağlanması montaj dahil 450TL diye biliyorum. Ayrıca araç fakir yakıta düşücektir buda motora zarar verir (zamanla belirginleşir) hararet seviyeniz biraz daha yükseklerde olur. Çatlama patlama seside ateşlemenin kesilmesi anında gelen bobinin dışa attığı kıvılcım sesidir

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

düz sistemlerin bağlanması montaj dahil 450TL diye biliyorum. Ayrıca araç fakir yakıta düşücektir buda motora zarar verir (zamanla belirginleşir) hararet seviyeniz biraz daha yükseklerde olur. Çatlama patlama seside ateşlemenin kesilmesi anında gelen bobinin dışa attığı kıvılcım sesidir

düz ben  baglatmadım fakat sıralı takılmış verim alınmamış beyini düzensiz calısmıs ondan düze dönmüşler atracım 148000 de herhangi bir arıza yok sadece çat soguklarda km 0.50 lıra yakıyor şimdi 0.36 larda bunun nasıl düşüre bilirim
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Bir kere öncelikle şu soruya net şekilde cevap bulman gerekiyor;

-Araba benzinde tamamen sorunsuz şekilde çalışıyor mu?

Eğer cevabın "evet" ise o zaman tek nokta sistemle uğraşacağına mevcut sisteminde iyileştirmeye git. Tek noktayla yaşayacağın problemler daha çok başını ağrıtacaktır. Filtre kutun yokmuş, hava akışmetrende mi yok?

Karbüratörlü araçlara İzmit'te 350-400 liraya takıyorlar lpg yi. Yeğenim daha 3 gün önce 323 sedana 400 liraya Atiker taktırdı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

düz ben  baglatmadım fakat sıralı takılmış verim alınmamış beyini düzensiz calısmıs ondan düze dönmüşler atracım 148000 de herhangi bir arıza yok sadece çat soguklarda km 0.50 lıra yakıyor şimdi 0.36 larda bunun nasıl düşüre bilirim

Verim alınamaması doğru kalibrasyon yapılmamasından kaynaklanır, doğru ayar ile hiçbir sıkıntı yaşanmaz ve şu anki yakıtınızdan biraz daha düşücektir..
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlker abinin arabası şimdi bizde. Düz sistem vardı onda şu an düzeltildi ama düz sistem varken çekişten farkedilir derecede kaybediyorsunuz. ayrıca dedikleri gibi patlatma falan da yapıyor. Yani sıralıya göre baya bi kötüydü. Şimdi Aldesa marka sıralı sistem var. 2000 devirlerde tekleme hariç bir sorunu yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet benimki öyleydi.Kullanmaya alıştıktan sonra ve biraz dikkat ettikten sonra pek bir sorun yaşamadım.O zamandan beri 1 kere patlatma yaptı.Hava filtresinin kapağı aralıkmış şans eseri,bir şey olmamıştı onda da.

** Tek dikkat edilmesi gereken şey; arabayı ilk çalıştırdığınızda stop ederse ardından hemen çalıştırmayı denemeyin,bir süre bekleyip öyle çalıştırın.Yoksa gaz ve benzin sıkışma yapıp patlatma yapıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir kere öncelikle şu soruya net şekilde cevap bulman gerekiyor;

-Araba benzinde tamamen sorunsuz şekilde çalışıyor mu?

Eğer cevabın "evet" ise o zaman tek nokta sistemle uğraşacağına mevcut sisteminde iyileştirmeye git. Tek noktayla yaşayacağın problemler daha çok başını ağrıtacaktır. Filtre kutun yokmuş, hava akışmetrende mi yok?

Karbüratörlü araçlara İzmit'te 350-400 liraya takıyorlar lpg yi. Yeğenim daha 3 gün önce 323 sedana 400 liraya Atiker taktırdı.

atiker düz sistemi tercih etmiyorlar mimgaz beyni daha doğru bir karar benim arabamım çalışmasında herhangi bir sorun yok sadece ışık beklerken araba alıp veriyor devir saatinde bu açıkca belli birde yakıt yazın 23 krş da iken simdi 380 krş civarların da sebep arıyorum ama bulamadım beyin yeni bujiler yeni koplarlar eksiksiz başka birsey kalmıyor
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

atiker ve mimgaz konya malı yani 2side aynı kalitede olan bir ürün fark; atiker daha çok reklam yaptı ve sattı mimgaz reklam yapmadan satmaya devam ediyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...