jacob

acil lantis motor beyni

mrb

acilen 96 model 1.8 lantis için beyin lazım.17 gündür arabam yatıyor sanayide.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.Beyinde 4 adet  yeşil soket var.Takıldığında bir tanesi boş kalıyor her lantisin beyni olmuyor.Siteden aldığım bir kaç yeri aradım ama olmadı.özellikle tamir görmemiş olursa mükemmel olur.Yardımlarınızı bekliyorum.

yakup h.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

orjinali çok mu pahalı birşey bunun. şase numaranızı verin de bir bakayım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

baktım da pahalıymış yahu... :S

bozuk beyin elinizde ise istanbulda tamiratını çok iyi yapan yerler var. isterseniz bi gösterin. yapamadıkları beyin yok...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abı bostancı sanyısınde bı elektronıkcı var adam mazdadan cıkma ve sadece beyın tamır edıyor benım sanzumanın beynını yapmıstı kımse beceremedı bı saatte hallettı ustanın tel no bılmıyorum almadım aptal gıbı ama bızım cevat ustavar o bılıyor 535 321 88 40 sinandan aldım dersenız yardımcı olur bıraz paracı bı usta ama yapar kesınlıkle dıye dusunuyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir de Kilisten çıkma parça getirenler var. Onları da araştırmakta fayda var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

teşekkürler arkadaşlar .Bütün alternatifleri deniyorum.sitede dün panikten olsa gerek biraz sitemli konuşmuşum yardım etmiyorsunuz diye kusura bakmayın.Fazlasıyla yararlanıyorum sitemizden.Parçayı ankaraya gönderdim bakalım hayırlısı .eğer yapılmazsa veya çıkma bulamazsam sıfır alıcaz 4750 tl naapalım alıp takıp sonrada satıcam arabayı.memur olunca biraz pahalıya geliyor bu araba bize.hayırlısı olsun bakalım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kıymetli arkadaşlar  4 hafta oldu hala lantis çıkma beyin bulamadık hemen hemen heryeri aradım.verilen numaraları ama bulamadım.konyada bulduk bir tane adam çalışmazsa iade almayacağını söyledi.Ne tavsiye edersiniz.Tamir de edilmiyor 2*3 yere gösterdik olmadı.Tıkandım kaldım.96 model lantis 1.8 motor  ECU(motor beyni)Beyin kodu  BP1P  ile başlıyor  ve 4 yeşil soketli.Biliyorum sıkıldınız 3 haftadan beri aynı konu ama ne yapacağımıda bilemiyorum.

önerilerinizi bekliyorum acilen

selamlar yakup

şile

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İlginize teşekkürler.Pazartesi kesinleşicek galiba.Ben bulamayınca yurtdışına çıkan bir arkadaştan rica etmiştim bakması için.Ondan haber bekliyorum bugün veya yarın Türkiyeye geleceki telefonla ulaşamadım.Bu günde forumdan bir arkadaşımız aradı bir tane bulmuş.Bi anda elimde  ikitane beyin olmasın diye Pazartesiye kadar bekliyecem.Hayırlısı olsun inş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tereddüt ettim iki masraf yapmayalım diye .Parça maalesef çok da ucuz değil.Birde maddi anlamda sıkışık bir zamana geldi.Bi şekilde halledecez.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.