hawe

mazda 323 alacam..

herkese merhabalar arkadaşalar..Bir devlet memuru olarak ilk arabamı almak istiyorum. Ama pek anlamam teknik konulardan.. Ozaman bir bilene tanışalım dedik..Aşağıdaki linkteki araç hoşuma gitti. Yaklaşık 2 aydır araştırma yapıyom. Sonunda mazda 323 almaya karar verdim..Aşağıdaki linkteki araç alınırmı yoksa başkasınamı bakılır..Alırsam da nelere dikkat etmeliyim..

birde bu araçlarda farklı motorlarmı var. kimisi doch motor var demiş.diğerleri hangi motor...

Araçta klima,abs,airbag yok.Standart bir araç.İlk el olması hoşuma gitti..

Bilgilendirmeleriniz içinde çok teşekkür ederim...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-el-degisen-yok-orjinal-

44196196/detay

buda 2.araç..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-familia-1996-model-mazda-323-familia-1-8/detay

hangisini tavsiye edersiniz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba ,konunuzu Alınık bölümüne açarsanız daha fazla kişiye ulaşıp daha çabuk yanıt alabilirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla 2.cisi daha cazip gibi tabi temizlik durumuna bakar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abim görmesin ucuza verdi arabayı yıkılır valla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2. araç gerek donanım gerekse (yapılan bakımlar ve lastikler hakkında söylenenler doğru ise ) masrafsızlığı açısından daha iyi bir seçenek gi,bi görünüyor.İyi bir ustaya ,eğer tanıdığınız usta yok ise servise mutlaka gösterin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 aracıda gördüm resimlerinden çok farklı.vazgeçtim...çok teşekkürler.... >:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2 aracıda gördüm resimlerinden çok farklı.vazgeçtim...çok teşekkürler.... >:D

Tam da bunu yazacaktım.

İnternetten araba alma konusuna artık hiç sıcak bakmıyorum. Memleket O.Ç. dolu. Fotodaki araba başka, satılmaya çalışılan araba başka. Sorduğunuzda "hiçbir sorunu yok" deniliyor ama yanına gittiğinizde durumun çok farklı olduğunu görüyorsunuz. Onun için tanıdık, bildik birilerinden bulup almaya çalışın.

Ben geçen hafta 10.500 liraya sattım 1997 model 1,8 familia arabamı ve sitedeki pek çok kişi arabamı ve durumunu çok iyi bilir. Üstelik sattığım araba için önceki gün 250 lira verip bir de distrübitör alıp gönderdim yeni sahibine. Yani "nasıl olsa sattım gitti" demedim. Fakat böyle benim gibi bir salağa denk gelme ihtimaliniz ne kadardır bilmiyorum. Sattığı araba için parça alıp gönderecek salak sayısı, temiz 2. el araba sayısından çok daha azdır sanırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tam da bunu yazacaktım.

İnternetten araba alma konusuna artık hiç sıcak bakmıyorum. Memleket O.Ç. dolu. Fotodaki araba başka, satılmaya çalışılan araba başka. Sorduğunuzda "hiçbir sorunu yok" deniliyor ama yanına gittiğinizde durumun çok farklı olduğunu görüyorsunuz. Onun için tanıdık, bildik birilerinden bulup almaya çalışın.

Ben geçen hafta 10.500 liraya sattım 1997 model 1,8 familia arabamı ve sitedeki pek çok kişi arabamı ve durumunu çok iyi bilir. Üstelik sattığım araba için önceki gün 250 lira verip bir de distrübitör alıp gönderdim yeni sahibine. Yani "nasıl olsa sattım gitti" demedim. Fakat böyle benim gibi bir salağa denk gelme ihtimaliniz ne kadardır bilmiyorum. Sattığı araba için parça alıp gönderecek salak sayısı, temiz 2. el araba sayısından çok daha azdır sanırım.

bende aracımı sattığım adama öyle bir anlattımki bana " satmaya niyetin yoksa uğraştırma beni" dedi neden diye sorduğumda "arabanın ne kadar kusuru varsa söyledin" dedi ama gariptir konyadan 91 model arabayı almak için (5000 tl ) 350 tl uçak biletine verip (iki kişi biri ustaydı) geldiler 250 de giderken yedilerse 600 tl araba oldumu 5500 gariptir bir hafta sonra arabayı başkasına satmış

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de var buyrun alın:)) Satılık ilanlarında var..

Edit : Yeterli zaman geçtiğinden konu kilitlenmiştir.

kilit.gif

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.