Guest Volkan

Mazda 323F 1.6 HB Hakkında

Bu konuda 22 ileti var

Merhabalar. Ben de inş. bir kaç gün içerisinde Mazda sahibi olacağım. Bütçem max. 7500 TL şu an. İstediğim kasa 323 f1.6 Hatcback. En azından o paraya şahin, doğan (Kuş serisi), brodway, europa, tipo vs. almak istemiyorum. Bir tane buldum ama tereddütlerim var. Çünkü yakınımda, tanıdığım birilerinde bu arabayı bilen veya kullanmış olan yok. Bulduğum araç füme renk 1992 model 200.000 km de otomatik Lpgli 323 hb. Aracı inş. yarın incelemeye gideceğim. Açıkçası zor şartlarda birikirmiş olduğum parayı çöpe atmak istemiyorum. Belirtmiş olduğum kmdeki otomatik araç bu paranın hakkını verir mi? Bir de İst. Anadolu yakasında oturuyorum parça sıkıntısı (çıkma, yan sanayi, orjinal) yaşar mıyım ? Yakarı, gideri nasıldır? Kafam allak bullak. Araba almak istiyorum ama pişman da olmak istemiyorum.  :kafa:

Bu aracı kullanan, bilen varsa biraz da detaylı bilgilrndirirse sevinirim. Ayrıca aracın 2. elinin olmadığını biliyorum zaten satmak için almayacağım aracı ama kms beni düşündürüyor en çok.

Şimdiden teşekkür ediyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Manueli daha risksiz olur. Otomatiği iyice bir şanzımancıya baktırın.

Evet arabayı servise göstereceğim otomatik olması biraz sıkıntı. Peki şanzımanda bir sorun çıkmazsa alınabilir bir araç mıdır?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arac alınabilirde sanzımanın ilerde sorun cıkarmasıda var.manuel alınmasını tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki şanzımanın sorun çıkarttığını düşünürsek şu anki güncel fiyatı nedir yaptırmış olsak?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam bende bu modelden kullanıyorum babam eski mazda yetkili servisiydi ve hiç bir zaman otomatiğini önermez mazda malesef o zamnlarda otomatik işini tam yapamamış garatiden şanzıman değiştirdikleri bile olmuş o zmanlar sana tavsiyem manuel almandır...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar yakın zamanda mazda 323 1.6f araba alıcam şimdilik araba hakında bilgi toplamak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

Arabanın yüriyeni yakıt tüketimi çıkarıdğı sorunlar tamir masrafları motor parçalarının bulunabilirlikleri gibi....

şimdiden teşekürler...

Edit : Başlık imla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yakıtta baya cimri olduğunu söyleye bilirm benim döküntü yavru bile lpg de sehir dışında 17 kr sehir içinde 22 kr gibi yakıyor tabiki sabit kullanım şartlarında ufak çaplı sanayi tecrübemlede parca sıkıntısı çok çekmezsin gibime geliyor bence ölüsü bile yeter konfor rahatlık sürüş çok keyifli aşık olunacak bir araba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu bilgiler forumda ilgili bölümlerde mevcuttur vede tabii bu araçları kullananlar olarak yorumlarımız ; bakmanızı öneririm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yorumlar için teşekürler kullananlar memnun olduklarını biliyorum ama bu modeli kulanan pek tanıdığım olmadı açıkcası ondan kafam karışıktı peki 8,5milyar bu tar bir araba için uygunmudur manuel vites....  bide hangi tip lğg taktırmalıyım ben BRC sıralı düşünüyorum ama atiker diyende çok oluyor ilerde sorun yaşamak istemiyorum hangisi taha iyi kaliteliyse aldığımda onu taktırcam şuan baktığım araba benzinli...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bide unutmadan eklemek istedim aldığımda kasko yaptırmakta çok sorun yaşarmıyım 1991 model araç veya hangi şirketler bu model arabaya kosko yapmayı kobul eder...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kasko olayı olmaz galiba..... 20 yıllık arabayı kimse kasko yapmaz yapsa da astarı kendinden pahalı olurdu herhalde.......

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şu mazda konusunu hafiften babama çıtlattım çok yakar diyor hele 1.6 altından kalkamassın diyor benzin masrafının siz bu arabaların müdavimlerisiniz sizce nekadar yakar km de benzilli olarak ve lpgli olarak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

slm ben cem  ankaradan MAZDA 323 GÖSTERGE SAATİnin içi nasil renklı aydınlatılır nasil yaptıra bılırım adres verırseniz sevinirim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende otomatik kullanıyorum araba eroin gibi bağlılık yapıyor şimdi bi otomatik daha alıcam 2 tane olucak :D 3 ileri komik bir şanzumanı var lakin o kadar güzel ve keyifliki sürmen lazım  :tey:

huluti_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar otomatiği sıkıntı olur demiş ama bence mazda bu konuda en iyisi otomatik olarak.

Bildiğim kadarı ile baskı balatada yok manuelde baskı balataya harcanan parayı düşündüğümüzde sorun çıksada maliyet kabullenilebilir bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

      Bende otovites kullanıyorum vede çok memnunum, mazdanın 90 lı yıllardaki şanzımanları aracın ömrü kadar dayanacak makanik harikası bir şanzımandır, kullanım hatası olmassa sıkntı yaşanmaz, hatta araç pert olur şanzıman şıkma olarak satılır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende de var, otomatik.. 4. Vites olsa iyi olurdu, 3000 devirde 80 i falan görüyorsun, yüksek devirlerde içeriye biraz fazlaca ses alıyor, lakin 150-160'larda yılan gibi süzülmesi ayrı bir zevk veriyor.. Yaklaşık 40 litre deposu var, 400 km ye kadar götürebilir.. 130 liraya falan doluyor, tabi kktc için :) aynı km yi tr de tüpte yapmıştım, 30 lt lik tüpü vardı... Hülasa; tatlı, konforlu bir araba...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

    4 ileri olanları da var ama bu modelin ama ben arabamdan memnunum , 160 'a kadar 1 kez otobanda çıktım , onda da devir sayacı 5500 ü gösteriyordu. 3500 deviri yani 90 km yi geçmezsem uzun yolda 100 km de 8 litr lpg  tüketiyor.Benim arabada 35 ltr lik smimit depo var tam boş depo,  fullemede 29-30 ltr lpg alıyor ve bana göre ideal bir tüketim.

   Benzin deposu 55 ltr dir.

huluti_34 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

323 1,6 hb otomatik kullanıyorum maşallah sıkıntı yok

Lpg le yakıt ölçümü yapacam yakın zamanda..

Konu sahibi arkadaş temizini o fiyata bulursan kaçırma

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.