flamable

323 Astina 1.8 LPG bujisi deneyimi

Arkadaşlar bugün lpg sistemini 10binlik bakımına götürdüm, sonra bizim araçlarda malumunuz 2700-3000 d/d arası silkelemeden ustaya bahsettim, biraz ayar yaptı dene bakalım dedi, biraz baktım silkeleme kaybolmuş gibi belli belirsiz, sonra ustanın yanına döndüm, sorum naptın ustam nesi varmış diye, yakıtı arttırmış deyyus:) sonra aman ustam dedim zaten az yakmıyo bizim meret al şunu eski haline getir silkelerse silkelesin dedim ,neyse hallettik filan sonra ustam dedim bu NGK nın Laserline LPG bujisi nasıl diye, fuara filan gittiğime çok övdüler dedi kullananlar memnunmuş yakıtı filan azaltıyomuş dedi, bende bir umut gittim silkelemeye de faydası olur diye bu bujilerden bi takım alıp taktırdım(125 tl), ilk izlenimlerim silkelemeyi kesmedi ama azalttı, benim araç motor sıcakken lpg de 700 d/d civarında rolantide çok minik te olsa ara ara devir ibresi sallanırken şimdi bıçak gibi sabit duruyo, performans ta fark yok gibi, ama en önemlisi yakıta ne derece faydası olucak önümüzdeki günlerde görücez....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu ngk nın bir suru modeli var nerden satın alıyorsunuz bunları?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sana katılıyorum, fakat bu bujilerin ateşlemesi  normal bujilerden kesinlikle üstün..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

sana katılıyorum, fakat bu bujilerin ateşlemesi  normal bujilerden kesinlikle üstün..

Doğrudur. Değişik ihtiyaçlara göre değişik buji seçenekleri sunuyor NGK :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

peki performans için hangisini sunuyor:D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bosh firmasının da lpg bujisi varmış sanırsam daha uygun fiyata..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bosh firmasının da lpg bujisi varmış sanırsam daha uygun fiyata..

Evet, onu da duymuştum.. O da denenebilir. Burada sanırım önemli olan ısı dayanıklılığı ve elektrot aralığı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Onun dışında bu bujilerin elektrodu da çok ince iğne gibi bu da çok daha kuvvetli bir kıvılcım sağlıyor, diğer bujilerde bu inceliğin sağlanamamasının sebebi de kullanılan klasik materyallerin oluşan ısı ve akıma dayanamayacak olması..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.