kursadnart

2004 Mazda 3 1.6 İçin DENSO Iridyum Buji Kodu Nedir Acaba?

Bu konuda 43 ileti var

Z6 motor kodu için NGK IFR5E11.Ancak Denso'nun ki nedir  acaba?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ne işe yararki bu iridyum buji

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

fabrika çıkışı değil demi sonadan takılıyo buda

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sonradan takılıyor ama zaten serviste değiştirilirken talep edersen Mazda amblemli NGK Iridyum buji takılabiliyor. Sanırım seti 120 TL gibi bir rakamdı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

burak abinin dediği gibi orjinalde denso SK16PR-E11 ben mazda 3'e buji almak istediğimde bu bujinin üretiminin bittiğini söylemişlerdi.onun yerine üretilen IK16#4-5303#4 numaralıbuji verdiler.ateşlemesi daha farklıydı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hiç gereği yok. orjinal bu 4'lü set 20 lira. 100 liralık ne tasarruf yaptıracak ki. 120 lira iridyum buji yerine 10bin de orjinal buji değişmek daha mantıklı bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

haklısın fakat biz fiyatları değil uyumlu olup olmadığını ve işlevini konuşuyoruz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ayrıca performansta da hiç azımsanmayacak kadar fark oluyor emin olun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

valla arkadaşta passat var modifiye. 4 tırnaklı iridyum ngk kullanıyor. 10binde uçları kömür tutuyo, sök temizle tak yapıyor. 20bin gitmiyor bujiler.  60bin hayal olur onun için :) ama bizim motorlar o kadar yormaz daha uzun gider bilemem. edindiğim fikir gereksiz olduğu . onun yerine seramik fltre taktırdım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eskiden 100.000 diyordu servisler de tedbiren 60.000 demeye basladilar. Bizim Iridyumlar 4 tirnakli degil

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

e bi deneriz o zaman. konuyu kirlettim kusura bakmayın :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

şimdi neden fikir ayrılığı olduğu olduğu ortaya çıktı.hocam bizim bahsettiğimiz öyle 4 tırnaklı yarış tipi performans bujisi değil.bildiğimiz tek tırnaklı fakat lazer ateşlemeli.hızlanmalarda ve yakıttada artış oluyor ama senin bahsettiğin gibi değil onlardan daha fazla performans alırsın.çünkü amacı odur.ben googleden denso ngk iridium buji olarak yazıyorum senin dediğin 4 tırnaklı buji yerine lazer ateşlemeli olanlar çıkıyo şöyle bir araştır istersen

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2006 model mazda3 aracımı mazda servise götürdüğümde iridyum lu buji takmalarını söylediğimde ateşleme sisteminiz ile uyumlu olmayacagını.normal 20tl lik buji takılması gerektiğini söylediler.normal buji ömrüde 20000km dediler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Serviste Mazda logolu satılan NGK Iridyumlar ne oluyormuş o zaman diye sormak isterdim.. Mazda uyumlu olmayacağını düşündüğü bujiyi servisinde satar mı ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

çok garip benim aracımda serviste takılmış iridyum vardı.hatta zamanı dolmadan değiştirdim eskileri hala elimde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

daha önce çıkan modellerde iridyumlu buji kullanılabiliyormuş.bana söyledikleri bu .model yılına göre değişiyormuş.benim aracım ile uyumlu olmayacağını söylediler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.