ercan_wrc

Mazda 3 MZ-CD Dizel Donanım Ekletme

Bu konuda 36 ileti var

merhaba arkadaşlar

Aylardır aklımda mazda 3 almak var ama almışken dizel ve full araç almak istiyorum bütün markaların araçlarının fiyatlarına baktım yorumlarını okudum ama mazda 3 gibisi yok valla.

bende sıfır mazda 3 dizel almak istiyorum ama dizelde de impressive modeli yok

touring ile farkını liste halinde çıkardım

Araç izleme ( RVM )

Ön cam ısıtma

Ön far yıkama

Park Sensörü

Sunroof

C.Control

Isıtmalı ön koltuk

Lastik basınç izleme

bunlardan en çok istediklerim c.control sunroof ve park sensörü

bu donanımlardan hangilerini ekletebiliyoruz arkadaşlar fabrikasyon olarak. ekleten yada bilgisi olan varmı? birde farlara xenon takılıyor mu serviste?

başka bildiğiniz gördüğünüz farklılıklar varmı touring ile impressive modeli arasında?

son olarak mazda da anatarsız çalıştırma yada anahtar cebindeyken kapıları açma

kilitleyince aynaları katlama camları ve sunroof kapatma ,follow me yada bagajı kumandadan açma gibi özellikler varmı?cevap yazanlara şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.

aracı 2012 de ocak şubat gibi almayı düşünüyorum fakat kasa değişecek mi acaba yada tekrar bi makyajdan geçecek yada donanım eklenenecek mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kasa ufak tefek makyaj haricinde tahminim 4-5 sene daha gider.donanım olarak sonradan cruise control ekleten vardı.ama bence sunroof haricinde diğer özellikler sonradan uygulanabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Donanım ekletme derken arkadaşlar sonrada yapılma demek istemedim bayiden alırken ben sunroof park sensörü ve c.controlde istiyorum diyip siparişi o şekilde verebiliyormuyuz acaba?

bu şekilde kastetmiştim. hani fordda falan titanium model haricinde güvenlik paketi vs ekletilebiliyor ya onun gibi ek seçeneğimiz varmı? en çokda sunroof istiyorum

benzinli impressive modeli harika ama sonradan gidip lpg taktırıp yol bilgisiyaranın sapıtmasını istemiyorum off ya ne kadar zor araç almak

hani dacia reklamı varya bi ara görürsün para biriktiririktirisin aracı alırsın hevesin kaçar diye

bunda da bi araba buluyorum donanım eksik kalıyor bi araba buluyorum fiyatı yüksek oluyor

başka buluyorum kronik sorunları sesler gıcırtılar oluyor vs vs

mazda 3 impressive tam istediğim gibi 4 4lük bir araç ama bunda da yakıt çok tek aklıma takılan yakıt :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

LPG de sadece kalan km bilgisi sapıtır, onun dışında ortalama hız, ortalama tüketim ve anlık tüketimde iyi ayar yapılmışsa LPG ye sapma olmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Anladım donanım işi kötü oldu :(

yaw o kadar para verip sıfır araba alıp lpg taktırmak bile pek iç açıcı gelmiyor. orjinalliğini bozmakta istemiyorum. neyse ocak ayı bi gelsin bakalım belki 2012 de bikaç donanım eklerler. sonrada diyorlar millet renoya falan nasıl o kadar para veriyor işte bu nedenlerden dolayı :(:kafa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sunroofu yapıyorlar diye duymuştum bende, ama aracın orjinal tavanını kestikleri için o bölgede kolon vs varsa o da gideceğinden dolayı allah göstermesin bir kaza durumunda eğer araç takla atarsa tavan mukavemetini olumsuz etkileyecek sonuçlar doğurabilir... Bu arada sıfır araca lpg taktırma konusunda bende senin gibi düşünüyordum ama 12000 km sonra taktırdım, orjinallik felan hikaye kafam rahat tıngır tıngır biniyorum, arabayı görüp de beğenmeyen bi allahın kulu da yok kesinlikle tavsiye ederim. Bu donanımda bi aracı wv ford ve diğer markalarda sorduğun zaman alacağın fiyatlar zaten seni mazdaya yönlendirecektir :D

Son olarak, donanımların sonradan eklenmesi konusunda yukarıda arkadaşların dediği gibi maliyeti can yakar vazgeçersin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maalesef Mazda'da da, birçok markada olduğu gibi böyle bir uygulama yok. O dediğiniz sistem genellikle Mercedes, BMV ve VW grubu araçlarda olabiliyor.....

BMV  yeni mi çıktı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sunroofu yapıyorlar diye duymuştum bende, ama aracın orjinal tavanını kestikleri için o bölgede kolon vs varsa o da gideceğinden dolayı allah göstermesin bir kaza durumunda eğer araç takla atarsa tavan mukavemetini olumsuz etkileyecek sonuçlar doğurabilir... Bu arada sıfır araca lpg taktırma konusunda bende senin gibi düşünüyordum ama 12000 km sonra taktırdım, orjinallik felan hikaye kafam rahat tıngır tıngır biniyorum, arabayı görüp de beğenmeyen bi allahın kulu da yok kesinlikle tavsiye ederim. Bu donanımda bi aracı wv ford ve diğer markalarda sorduğun zaman alacağın fiyatlar zaten seni mazdaya yönlendirecektir :D

Son olarak, donanımların sonradan eklenmesi konusunda yukarıda arkadaşların dediği gibi maliyeti can yakar vazgeçersin...

Anladım hocam bende öyle sonradan kesilip yapılıyorsa istemem zaten öyle yapılanlar bikaç sene içinde su almaya başlıyor. zaten incelemediğim araç kalmadı max 50bin civarı diye bi araştırdım sedan olarak istediğim özelliklere sahip benzinlide mazda 3 oldu tasarımdan donanımdan herşeyi tam sanki bana özel yapılmış gibi...

hadi dedik tipi şekli şunu bunu geçtik octavia dizel full var onunda kullanıcı yorumlarını okudum kronik olarak heryerinden ses geliyor konsol bagaj vs vs.. ondan da vazgeçtim.

kii bende şuan 96 model corolla gli var bilen bilir efsanedir bu araçlar 6 senedir bırakın arızayı yolda kalmayı arabada tık sesi duyamazsınız (bende 5binde bir bakım yaptırırım özenle kullanırım) o nedenle arabadan ses geldi mi gıcık olurum lastiğe taş girse ses yapsa duyar iner çıkarırım :D o derece yani...

napalım 1-2 sene benzinde garanti bitene kadar kullanacaz ozaman alacaz bi impressive yada garantiyi es geçip takacaz lpg ( brc my-10 sorun olmayacağından eminim ustama çok güveniyorum. ) peki lpg taktırdım araç sadece motor olarak mı garantiden çıkıyor? ve lpg takılı araca servis bakıyor mu? son olarak sadece kalan menzil mi yanlış gösteriyor?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ocak 2012 gıbı alacaksanız bana kapora verın sıze ımpressıve dızel arac artı follow me home kumandadan cam kapama ayna kapama bagaj acma gıbı ozellıklerıyle beraber getırteyım. Cılgın teklıf sıze buyrun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hocam dizelde impressive modeli yok siz şimdi impressive model( sunroof+c.control+RVM+Lastik basınç izleme+koltuk ısıtma +vs vs vs  ) + dizel + sizin söylediğiniz özellikler şeklinde mi getirtebilirim diyorsunuz yoksa touring donanımlar + sizin söylediğiniz özellikler şeklinde mi? eğer gerçek impressive özellikler + dizel + sizin söylediğiniz özelliklerse görüşmemizde fayda :)

bu donanımları fabrikadan orjinal şeklinde mi uygulanacak, yoksa siz servisinizde ekstra işlemden mi geçireceksiniz beni özel mesajdan da olsa bilgilendirirseniz sevirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ocak 2012 gıbı alacaksanız bana kapora verın sıze ımpressıve dızel arac artı follow me home kumandadan cam kapama ayna kapama bagaj acma gıbı ozellıklerıyle beraber getırteyım. Cılgın teklıf sıze buyrun...

Vat? :o

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben de bilmiyordum ki :) Makyaj ile donanim degisikligi olacagini biliyordum ama detay konusacak vaktim olmadi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi eşitlik geldi. Şimdiki soru, akranlarına göre fiyat farkının ne kadar olacağı?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi eşitlik geldi. Şimdiki soru, akranlarına göre fiyat farkının ne kadar olacağı?

Bunun için sanırım özelden fiyat bilgisi almak gerekicek; ah birde otomatik şanzıman deseydi Gökhan Abi'mi fethedicekti :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bunun için sanırım özelden fiyat bilgisi almak gerekicek; ah birde otomatik şanzıman deseydi Gökhan Abi'mi fethedicekti :)

O da olsaydı, Tayyibin sloganı uyardı buraya. :D

Hayaldi gerçek oldu. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fethetmekten ziyade kalbine indirecekti :D ama SKYACTIV ile o da gelecek :) Neyse showrooma araçlar girmeden kesin konuşup Gökhan'ın canını sıkmayalım :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.