BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//IP.Board Calendar 4.6.4//EN
METHOD:PUBLISH
CALSCALE:GREGORIAN
X-WR-CALNAME:MazdaClubTR Takvimi
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/London
TZURL:http://tzurl.org/zoneinfo/Europe/London
X-LIC-LOCATION:Europe/London
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0000
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:BST
DTSTART:20160327T020000Z
RRULE:FREQ=YEARLY;BYMONTH=3;BYDAY=-1SU
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0000
TZNAME:GMT
DTSTART:20161030T020000Z
RRULE:FREQ=YEARLY;BYMONTH=10;BYDAY=-1SU
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
SUMMARY:MazdaClubTR Yaza Veda Buluşması
DTSTAMP:20160911T134639Z
SEQUENCE:0
UID:14-1-4610dde9936beadd0b32be09234810c2@www.mazdaclubtr.com
ORGANIZER;CN="İlhan":forum@mazdaclubtr.com
DESCRIPTION:\n\n	Merhaba Değerli MazdaClubTR üyeleri.\n\n\n\n	Her sene
	 genelde yazın başında yapmış olduğumuz geleneksel buluşma etkinli
	ğini\, bu sene yazın sonuna düzenleyebildik.\n\n\n\n	Buluşma yeri ola
	rak Şile Darlık Köyü Kabaağaç Mesire Yerini seçtik. Etkinlik olarak
	 sabah kahvaltısında buluşacağız. Dileyen arkadaşlar kahvaltı so
	nrası öğleden sonra mangal sefasına da kalabilir.\n\n\n\n	Mekanın ka
	hvaltı çeşidi soğuk ve sıcaklardan oluşan kahvaltı tabağı + 
	sınırsız çay şeklinde.\n\n\n\n	Fiyat kişi başı 20.-(Yirmi) Lira.\
	n\n\n\n	Çocuklar için yardımcı olacaklarını söylediler. Küçük ç
	ocuklardan almayıp\, büyük çocuklardan da yarı fiyat. Yada 2 büyük
	 çocuktan\, 1 yetişkin fiyatı alacaklar. Yeme içme fiyat konusunda ya
	rdımcı olurlar\, bizlerin sürekli gittiği bir mekan bu konuda sık
	ıntı çıkmaz.\n\n\n\n	Gideceğimiz mekan çocukların çok rahat edece
	ği bir ortamdır. Mesire yerinin içinde çocuk parkı\, topraktan futbo
	l ve voleybol sahası mevcut. Çocukların uçurtma uçurabileceği boş 
	alanlarıda vardır. Tuvaletleri yakın ve temiz olup\, dışarıda yakın
	 mesafede musluklar mevcuttur. Yine mesire alanın içinde ufak tefek içe
	cek\, k.yemiş\, dondurma vs gibi alabileceğiniz bakkal var. Köylü teyz
	elerin tandırda pişirdikleri çeşitli pide ve ekmekleri makul fiyatlara
	 alabiliyorsunuz.\n\n\n\n	Yukarıda da belirttiğim gibi dileyen arkadaşl
	ar mangala kalabilirler. Mekanın mermerden büyük mangaları mevcut. Dil
	eyen kendi etini\, mangalını\, kömürünü de dışarıdan getirip sade
	ce masa parası ödeyerek de kendi mangalını yapabilir. Dileyen oradan d
	a etini kg hesabı alıp\, mangalını orada yapabilir. Yada ben uğraşma
	k istemem derseniz\, size pişiripte getirebiliyorlar. Görüldüğü gibi
	 bu konuda sınırsız seçeneğe sahipsiniz. Odun ateşinde semaver çay
	 söyleyebiliyorsunuz\, yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 20 lira. Masa 
	kira ücreti 20 lira\, mangalı onlar yakarlarsa 20 lira..\n\n\n\n	Mekana 
	gidiş güzergahı olarak en güzel yol İstanbul Park F-1 pistinin yanın
	daki Göçübeyli Köyü yolu üzerinden sağlanılıyor. Otobandan Kurtk
	öy-Sabiha Gökçen Havalimanı gişesinden çıkıldıktan sonra\, İstan
	bul Park Tabelaları Takip Ediliyor\, Ardından Göçübeyli Köyü\, ard
	ında da Şile tabelaları takip ediliyor. Mekan tam olarak Şile-Ağva-Ö
	merli yol ayrımında hemen sağda bulunmakta. Mekana dilendiğinde Şeke
	rpınar tabelasından çıkılarak İstanbul Park-Göçübeyli Köyü-Şi
	le tabelaları izlenerekte gidilebiliyor. Yandex ve Google navigasyonları
	nda mekan mevcuttur.\n\n\n\n	Mekana giderken ortak buluşma noktası olara
	k İstanbul F-1 Parkının sağında\, Göçübeyli-Akfırat yol ayrımın
	daki mevcut boş alandır. Aralarınızda bilenler\, görenler vardır. B
	oş asfalt bir alan olup\, buraya test sürüşü\, dizi-film çekimleri\,
	 drift\, vs için gelirler genelde.\n\n\n\n	Buluşma konvoy noktası olar
	ak İstanbul Park Sağındaki Boş Alan diyoruz. \n\n\n\n	Buluşma Tarihi
	 25 Eylül Pazar\n\n\n\n	Buluşma saati 09:30 buradan hareket saati olarak
	 09:45 - 10:00 arası bir saat olarak belirleyelim.\n\n\n\n	Mekanın Harit
	adaki Yeri.\n\n\n\n\n\n	Mekanın Facebook Sayfası\n\n\n\n	https://www.fac
	ebook.com/Şile-Darlık-Köyü-Kabaağaç-Mesire-Yeri-574230862636360/\n\n
	\n\n	Birkaç Fotoğraf\n\n\n\n	\n\n\n	\n\n\n	\n\n\n	 \n\n\n\n	Facebook sa
	yfalarında daha fazla fotoğraf ve videolara ulaşabilirsiniz.\n\n\n\n	No
	t: Takvim etkinliğinde Katılıyorum diye seçen arkadaşların\, lütfe
	n kişi sayısını belirtmelerini rica ediyorum. 3-4 gün öncesinden mek
	ana kişi sayısını bildireceğim.\n\n\n\n	Gelişmelere göre bu mesaj 
	sürekli güncellenecektir.\n\n\n\n	O gün görüşmek üzere arkadaşlar.
	 Sevgi ve saygılarımla.\n\n
DTSTART:20160925T071500Z
DTEND:20160925T150000Z
ATTENDEE;CN="İlhan";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:for
	um@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="S.Halilduru";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTE
	D:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="kindness";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:f
	orum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Osman Örengül";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACC
	EPTED:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Srkn";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:forum
	@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Ultrass34";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:
	forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Mazda_Ozan";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED
	:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Tarahumara";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED
	:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="efendi5454";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED
	:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Burak";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:foru
	m@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="tolgabal11";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED
	:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="m.olcay esen";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPT
	ED:forum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Zealot";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:for
	um@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Kırcı";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:fo
	rum@mazdaclubtr.com
ATTENDEE;CN="Oscaryasa";CUTYPE=INDIVIDUAL;PARTSTAT=ACCEPTED:
	forum@mazdaclubtr.com
END:VEVENT
END:VCALENDAR
