Tüm Etkinlikler

Bu akış otomatik yenilenir   

  1. Son Saat
  2. Car and Driver dergisi de Haziran 2017 sayisinda Demon'u konu yapmis. Derginin online versiyonundan link veriyorum: http://www.caranddriver.com/dodge/challenger-srt-demon Burada bol bol fotograf ve bilgi var. Ayrica, rakiplerinin neler oldugu ve onlarin fiyatlari verilmis. Rakipleri içinde en yüksek fiyati ile ($85,000) Demon dikkat çekiyor. Örnegin, rakiplerden Ford Mustang için entry level liste fiyati sadece $26,085 ve Chevy Camaro için ise sadece $26,900. Dolayisiyla, Demon öyle herkesin $85,000 ödeyip alabilecegi bir araç degil. Bu nedenle, sadece 3,000 adet ABD satis öngörüsü bence gayet normal. ABD'de $30,000'lerde alinabilecek büyük motorlu birçok "muscle car" bulunuyor. Unutmayalim, silindir hacmine dayali demode vergi sistemi Türkiye'de var, ABD'de degil.
  3. Araba ilanlarında son harfi çoklamayı yıllar önce ilk kez sahibinden'de gördüm ve ilk gördüğüm anda yavşaklık (k. bakmayın Türkçe'de daha uygun kelime yok) olarak değerlendirdim ancak artık gözüm alıştı. RX-8 ilanlarında yaz yaklaştığı için de eğreti ilan başlıkları arttı, birkaç hafta öncesine kadar 40 ilan vardı şimdi 60, ilan sayısında da ciddi artış var. Ve aslında bir sorun daha var ki bu sadece bu konuyla ilg deil: Sahibinden . com artık ilanlara kaçıncı sahibinden kısmı da eklemeli , nasıl fikir ama ? Bir düşünsenize ilanda direkt o bilgiyi de görüyorsunuz bence birçok açıdan mükemmel olur. Benim RX-8 128bin km'de , km düşük değil fakat 3. sahibinde. Orada onlarca RX-8 km'si benimkinden düşük ancak kaç sahip değiştiği belli değil.
  4. 1500. mesajın hayırlı olsun bu arada.
  5. İdare eder sanırm =)
  6. Bugün
  7. Merhaba arkadaslar, 2010 model bir sedan (benzinli) sahibiyim. Gecenlerde kucuk bir kaza yaptim. Gerekli parcalari kendim temin edip sanayide duzelttiriyorum malesef. Yarin bostanci sanayi sitesinde olacagim muhtemelen. Mazda 3 parcalari satan bildiginiz bir magaza var mi? Suan en acil ihtiyacim direksiyon pompasi: Ucuz cikma veya yan sanayi.
  8. valla ben abuk subuk ilan başlıklarına gıcık oluyorum. mecbur olmasam açıp bakmam bile. biraz ciddiyet ya bu ne laubalilik. insan gibi başlıgını aracın modeline göre belirler açıklama kısmında insan gibi nesi var nesi yok yazarsın olur biter. ama bi cıvıklıktır almış gidiyor. şu son dönemlerde bi kaç haftadır valla sahibinden dili ve edebiyatından tiksindim. aslında her alanda yozlaşma tüm dünyada yaşanan birşey ama maşallah memeleketimizde bunun hakkını veren çok kimse var. çakallıgın fırlamalığın meziyet sayıldığı her alan hemen dolduruluyor. bi de bu durumu tümden genellemeyeyim ama ne bileyim 2016 model bi bmw 7 serisi ya da mercedes s sınıf arattığınızda "kaçırma ağlarsın" ya da "yakıyoor yakıyoooor" falan yazmıyordur herhalde? oralarda da kesin vardır ya neyse.. bu durumun temelinde yatan şey düpedüz fakir bir ülke olmamız, başka bir şey değil. yani çoktan çöpe gitmesi gereken arabaların hala 15 binlerden satıldığı bir ülkede adam tabi ki şaklabanlık da yapacak. bu da git gide her segmente sıçrıyor tabi. yani mesela autoscout24 gibi almanya'nın en çok tıklanan ikinci el otomobil sitelerine bakın bi tane şaklabanlık göremezsiniz. çünkü otomobil bizdeki kadar bir statü sembolü değil ve bir arabaya 20 bin euro vermek ortalama bir kimse icin konusma mevzuu değil. kimse orada "60 bine bmweeeeeeeeee" diye başlık atmaz çünkü burada 60 bin tlye satılan araba orada en fazla 2 bin euro! işte bunlar hep vergi düzenlemesi ve fakirlik. üstelik bu fakirlikle arabaya %145 vergi koyunca adamlar sapıtıyor tabi. atıyorum yerinde 50 bin euroya satılan araba 120 bin euroya satılınca adam da "haklı" olarak "60 bin teleye bemeveeeee" diye çirkinleşiyor.
  9. BCM: Body Control Module Araçtaki birçok elektronik sinyali (konfor, güvenlik, isiklandirma, vs) kontrol eden modüle verilen isim. Atmayin, saklayin.
  10. sigorta kutusu röle ünitesinin modülü.
  11. Merhaba arkadaşlar ne olduğunu bilmediğim için konuyu hangi başlığa açacağımı bilemedim. Bu cihaz arkadaşımın arabasından çıktı koltuğun altında boş duruyordu ne olduğunu neye yaradığını bilen varmı acep ¿
  12. geçenlerde bayiiye gittim ve makyajlı kasa başka bir aracın hud ine baktım,aynı oda biraz sağda kalıyor bilgiler.makyajsız kasada ise tam ortada ama onun bilgi ekranı bir eski versiyon.servisteki eleman hafif sağda gibi ama bunun normali bu demekki benzeri bişeyler dedi.ama mazda türkiyeye de yazacaklarmış durumu.açıkçası ben gibi simetriye önem veren biri için bu durum canımı sıkıyor bu arada resim çekmek mantıklı olmuyor çünkü bizim bakış açımızla resim çekmek mantıklı olmuyor
  13. gelişmeler şöyle, kasnağı 52 mm'lik ayarlayabilmiş, heralde Çin seddinin acısını benden çıkartmayı düşünüyor Ustalar beri gelsin Zealot & zoptrik
  14. Bugün yine alarm verdi havaları kontrol ettim değişme yok dediğiniz gibi kalibrasyon ile çözülecek mesele galiba teşekkürler.
  15. en geç bir hafta içerisinde bir 3. nesil edineceğimden ben de isterim. beni yazabilirsiniz. anladığım kadarı ile daha öncesinde mazda'nın şikayet ettiğimiz bu ketumluğunu ziyadesi ile çözecek bir sistem. yolcuların tek tuşla işi halledememeleri çok sorun değil. bu uzakdoğu'da mazda'nın ciddi pazarı var anladığım kadarıyla, genelde onlar çözüyorlar sorunları. buralarda pek talep olmadığı için ilgilenen de olmuyor. klasik arz talep işte. neyse efenim dediğim gibi ben isterim bir tane.
  16. Bez bant diye geçer. Arkası yapışkanlıdır. Tüylü alırsanız tüy şeklinde olur. Trim arasında kullanılınca tüyler gözükebilir o nedenle sadece bez bant yazan ürünleri öneririm
  17. ben de anlamadım, biraz üstünkörü bir ilan. km fotoda 32 bin civarı araç 35 bin diye konmuş. yani fotolar bi 3 bin km eski:) arkadaş sorun yok diyor marşipiyelde bir yere surtmuş galiba. ama bakalım fotosunu alacam. onun dışında ekspertiz yaptırıp alırız herhalde bilemedim.
  18. Benziyorsa, budur.
  19. Ben lastikler değisirken görmüştüm buna benziyordu şekli ama uyar mı acaba. İstanbulda Mazda cikmacisi var mı
  20. Cikmacilardan bulabilirsin tanesi 100₺ civarı
  21. 86bin dolar nedir yaw? Yurtdışı için bile çok uygun değil mi?
  22. Sensör değişimi yapmadım, sadece subaplar değişti. Yeni sensörü araca tanıtmak gerekir mi bir fikrim yok. Bilen arkadaşlar yazar. Burak 2 tip sensör var demiş, 2011'ler de hangisinin kullanıldığını bilmiyorum. Araçta bir sensör var heralde, 3 sensör lazım demişsiniz, bence söküp bakın bu ürünle aynı mı değil mi.
  23. Hediyemi aldım, beklediğimden çok daha kaliteli ve güzel bir polar severek giyeceğim. Burak bey ile de tanıştım bu sayede. Tüm forum ahalisine ve MazdaClubTR'ye teşekkürler
  24. Benim aracıma uyar mı bu sensör. Bir de bunu taktirdiktan sonra bı yazılım falan bişey gerekiyor mu yoksa direk takip kullanmaya başlanıyor mu?
  25. Buradan ucuz bir yer bulabileceğini pek zannetmiyorum. Fiyat da gayet iyi, teki 27.5 $. Neredeyse, serviste ki tek sensör fiyatına, takımı getirtebilirsin. Benim 2. nesil makyajsız kasada kullanılan 'siemens vdo' sensör bu, eminim. Hepsinin subaplarını değiştirmiştim. Sensor Part Number: GN3A-37140B FCC ID: kr5s120123 Frequency: 315 Mhz Şimdiden bir tavsiye; Olur da sensörleri getirtirsen, subaplarda metal kapak kullanma, oksitlenme yapıyor. Plastik kapak oksitlenme yapmıyor, subap uçları daha uzun ömürlü oluyor.
  26. Mutlu şefim geçen internet üzerinden bu bantlardan alayım dedim satıcıya yapışkanlı mı? diye sordum bana tüylü bez bant diyor dedimki kardeşim anladım da arkası yapışkanlı mı? diyorum yine aynı cevap otomatiğe bağlamışlar bu ürünün başka bir adı var mı acaba ?
  27. Küçük yerde yaşamanın güzelliği. Toplam 1 saatte işim bitti geçen hafta.
  1. Daha fazla etkinlik yükle


Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.