Jump to content

NGK IR Spark Plug


ruhi44
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

arkadaslar merhabalar.aracimdaki mevcut bulunan ngk nin standart bujileri yerine yine ayni markanin yuksek performansli iridyum bujilerinden takmak istiyorum.sizce bu kullanisli olurmu

(buji kablolarida tabi degisecekmi bu durumda) birde kendim takabilirmiyim bu bijileri bana biraz kolay gibi geldi daha once analiz etmistimde.bujileri takarken sanirim bi kalibre olayi var,bi aletle buji agzini olcup yol aciyolar heralde.biraz anlata bilirseniz sevinirim saygilar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sizin araç spor ve güçlü bir araç olduğu için standart bujiler ile performans farkı olabilir (bizim araçda pek bir farkı olmuyor da :) ) normal bujilerden daha uzun bir ömüre sahip olduklarını biliyorum (benzinde tabi lpg de yarı yarıya düşüyo). Eğer orjinal veya kaliteli buji kablolarınız varsa pek bir sorun yaratacağını sanmıyorum. Eğer buji anahtarınız ve uzun kol varsa takabilirsiniz. NGK'nın sitesinde "E-Learning" kısmı var orda bujilerle ilgili montajının püf noktalarını anlatıyor. Ben bizim bujileri söküp takıyorum zor değil alet olduktan sonra. Bujinin ağzını ölçtükleri alet "sentil çakısı" veya sadece "sentil" olarak geçer onunla genelde kullanılmış bujilerin aralıklarının ne durumda olduğu kontrol edilir bi aşınma,açılma veya aralıkta kısılma varmı diye sıfır alınmış bir bujide ona gerek yoktur. Ama alacağınız bujinin aracınızın fabrika verilerindeki vidalama çapına,boyuna ve kıvılcım aralığına uyması lazımdır ona göre seçin. Eğer yanlışım veya eksiğim varsa tecrübeli arkadaşlar düzeltecektir. Kolay gelsin.  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...