Jump to content

İzmit Mazda Haldızlar Hk.


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhaba Arkadaşlar,

İzmit Mazda Haldızlar hakkında bilgisi olan varmıdır servis hizmetleri,kalitesi,hızları  bu konuda tercübeleri nasıldır. Bu servisi kullananız varmıdır bu konuda yorumlarınız nedir acaba teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 45
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • emregc

    8

  • İlhan

    6

  • cceylan

    4

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

en son 2009 da mazda 2 yi incelemek için oraya gitmiştim.

ben mazda 2 ye bakarken vatandaş eller arkada sadece izliyordu.

güleryüz yok,ilgilenme yok.bu şekilde mazda bayiliği olmaz.

ilk ewwela hoşgeldiniz,buyrun ....denir.bu yeni modelimiz diye

lafa başlarsın.aradan 2 yıl 7 ay geçti,birşeyler değişti mi onu bilmem.

fakat zannedersem son zamanlarda

peugeot un da bayiliğini almışlar diye duydum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ergün Bey Öncelikle çok teşekkürler verdiğiniz cevap için. Firmaların satış ve satış sonrası hizmetleri çok farklılık gösterebilir. Benim şu an ihtiyacım olan hizmet satış sonrası hizmet. Bir de kaldıki sizin başınıza gelen durum kişiye göre değişir düşünceler. Nedenini de şöyle kendimden örnek verebilirim ben bir giyim mağazasına girdiğimde kıyafetlere bakıp incelerken yanımda birinin birden bitmesinden hoşlanmam, ben zaten gerek duyarsam en kötü ihtimal yardım isterim. Aynı şekilde otomobil bakmak için bile gitmiş olsam hemen sık boğaz edilmek istemem önce aracı incelerim bakarım ederim sonrasında bilmediğim özellik vs.fiyat o zaman personele sorarım. Bu kişiler satış eğitimi alan insanlar satış eğitimlerinde müşteriyi rahat bırakın kendini çok rahat hissetsin. Birilerinin kendisini göz ucuyla takip ettiği hissini vermeyin, ilkin göz teması kurun hoşgeldiniz,merhaba vs. gibi ilk girişimi yaparlar sonra kenara çekilirler ki sizden pozitif bir elektirik beklerler yardım etmek için. O yüzden tek taraflı düşünmemek lazım kendimizi o satış elamanın yerine koyun ve tekrar düşünün. Çünkü gün içinde kırk çeşit insanla diyalog kuruyorlar. Asabisi,Ukelası,Sinirlisi Akıllısı, Aptalı,Çapulcusu,Kendini Beğenmişi vs...... yaz yaz bitmez. Şöyle 10 yıl önceki mağazaya alışveriş için girdiğinizdeki personellerin size nasıl yapıştığını bir hatırlayın. Bir de şimdiki zamanını düşünün bir mağazaya girdiğinizi ve ne kadar rahat alışveriş yaptığınızı karşısan soran yok bedeni bile kendiniz bulup deneyip kasadaki adamla muhatap oluyorsunuz. Artık satış pazarlama yöntemi bu şekilde uygulanıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Servis müdürü Fahrettin'e selamımı söylersiniz.

Ustaları eski ustalardır ama yine de 4x4 lük mü? diye soracak olursanız, değiller. Halen eksik oldukları taraflar vardır illaki. Yine de sitede bazen anlatılan abidik gubidik servislerden değiller. Satış konusunda da hergün gazete ve yerel radyolarda reklam verecek kadar üzerine düşüyorlar son zamanlarda ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi bayi iyidir gerçekten bilmiyorum hiç gitmedim ama baktım da koskoca Kocaeli 'de 1 adet yetkili bayi/servis var, alternatifleri var mı yok ,  ben olsam  iyi geçinirim  o yakınlık kurmuyorsa kendim yakınlık kurardım bayiyle , malum onun bölgesindeyiz . Rekabetten daha fazla kalite doğardı ama olmayınca napıcaksın...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu bayinin satış kısmını bilmiyorum...

Ama bayramdan önce servis kısmına gitmiştim...

Baya bi ilgilendiler... Pek ilgisiz görmedim...

Ama diğer taraftan bu servisten memnun kalmayıp Adapazarındaki servise gelen biriylede konuşmuştum..

Kısacası biri için iyi olan başkası için bazen iyi olmuyor...

Gidip bizzat görmekte fayda var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu bayinin satış kısmını bilmiyorum...

Ama bayramdan önce servis kısmına gitmiştim...

Baya bi ilgilendiler... Pek ilgisiz görmedim...

Ama diğer taraftan bu servisten memnun kalmayıp Adapazarındaki servise gelen biriylede konuşmuştum..

Kısacası biri için iyi olan başkası için bazen iyi olmuyor...

Gidip bizzat görmekte fayda var...

Teşekkürler Serdar Bey vermiş olduğunuz bilgi paylaşımınız için. İyi günler ve esenlikler dilerim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hepinizin yazdıklarına saygılıyım.ilhan beyin görüşleri de

değerli.birçok insan alışveriş yaparken kafasında

dikilmesini istemez.rahat rahat bakayım diye.o zamanlar

700 tl farkla mazda 2 alamamıştım.fiata kaymıştım.fiorino

almıştım.hala içimde bir uktedir bu...inşallah skyactive

mazda 2 türkiyeye gelir de fiyatını 30-32 de tutarlar da

bende mazda 626 dan sonra yine bir mazdayla aranızda

olurum.hepinize selamlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Mega Köy'ün fareli kavalcısı mısın sen birader?

Aç da kendi belediyene gül sen :D

sus üleyn mega köylü ben iyi manada yazmıştım onu :D :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

sus üleyn mega köylü ben iyi manada yazmıştım onu :D :D

Heeee... Tamam o zaman :D

Ben de küçümseme, dalga geçme ve aşağılama amaçlı yazdığını sanmıştım :D:geyik:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Heeee... Tamam o zaman :D

Ben de küçümseme, dalga geçme ve aşağılama amaçlı yazdığını sanmıştım :D:geyik:

siz orhan mahallesi olarak ayrılıp yeni bi şehir kursanıza kurtulsun kocaeli sizden :D :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2000 araçta %2.3' ten (Kocaeli' nin payı-ki yanıltmasın sanayileşme yüzünden çoğu şirket araçlarıdır) 46.8 araç yapar....

1 YILDA!....

50 olsun.

50 araçta 1000 lira ortalama kar etseniz (ki bu asla olmaz) 50 000 lira vergi öncesi araç satış karı...

şimdi bu adedi 2' ye bölün...(hadi Koskoca Kocaeli' ne 2 bayide kaldı Mazda diyelim..Kocaman ya hani buna rağmen 3' ü koyamadılar)

2 bayinin bununla yaşaması lazım satış anlamında...bunun %65-75' i ilk 3 sene servise gelir, sonra gelmez

şimdi siz bu işe 2-3 milyon lira yatırıp yaklaşık değeri 5-10 milyon dolarlık(minimum) plazanızda yapar mısınız?...

hakkaten Koskoca!! Kocaeli'ymiş...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

2000 araçta %2.3' ten (Kocaeli' nin payı-ki yanıltmasın sanayileşme yüzünden çoğu şirket araçlarıdır) 46.8 araç yapar....

Şirket aracı mı? :D

Ben de diyorum bu şehirde beyaz ve gri renkli dizel Mazda3 ler neden arttı :D  :2funny:

Zaten tüm Türkiye'de satış patlaması yapan Mazda, bir tek İzmit'te o patlamayı yapamıyor :D:geyik:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest metin_4154

Bence servis olayı birazda ikili ilişkilerin iyi olmasına dayanıyor. Gece saat 12 de servis açıp fren balatası değiştiren serviste var :))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim kaçırdığım bir yer mi oldu? Tartışma falan geçtide mesajlar mı silindi? Zira bu mesajlarda hiç bir kırıcı durum yada olayı kurtarmaya çalışan toparlayıcı bir mesaj yokta...

öyle olmuş galiba, beraber kaçırmışız...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...