Jump to content

Mazda MX-5'e İkinci Makyaj


Fotifoti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Broşürle basına sızdığı iddia edilen makyajlı MX-5'in görselleri sonunda resmi olarak Mazda tarafindan açıklandı. Dünyanın en çok satılan roadsteri olma özelliğine sahip olan Mazda MX5'in üçüncü nesli 2005 yılında üretilmeye başlarken, ilk makyajını 2009'da görmüştü. ikinci makyajla küçük değişimlere uğrayan otomobilde öncelikle ızgara büyürken, ön sis farları da yenilendi. Yaya güvenliğin! arttırmak için yenilenen motor kaputu darbe emici özelliği artarken. yenilenen ön tamponla birlikte daha fazla yaya güvenligi sunuyor. Aracın iç kısmında ise çok fazla bir

yenilik yok. Ek alternatif döşeme çeşitleri bulunurken göstergenin panelinin etrafından da yeni çerçeve seçenekleri var. Paris Otomobil Fuan'nda sergilenecek olan makyajlı roadstenn motor seçeneklerinde kayda değer değişiklikler yapılmazken. aracın Avrupa satışlannın 2012 sonunda

başlaması bekleniyor,

Kaynak : Otohaber 8-15 Temmuz

post-3161-141695289035_thumb.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu haftaki otohaber'de Elveda Wankel adlı bi konu var. Malumunuz son wankel motor 22 Haziran'da üretildi ve üretim bitti. Yeni wankel gelir mi? Kimse bilmiyor. Editörlerin rx8 hakkındaki yorumlarını yayınlamışlar, hepsi ağlamış resmen böyle bir makina nasıl biter diye.

Kel öldü sırma saçlı oldu misali, arabayı  test edip yakıt tüketiminden yerlere vurdunuz. Oysaki 200 bg üzeri araçların hangisi sanki 8-9 litreyle idare edebiliyor ki? 2,0 tfsi motorlara bakın, fabrika verisi ortalama 7-8 civarı, gerçek kullanıcı ortalamaları 12-15 arası. (Bu arada  (Geçen haftaki autoshow'u okumanızı öneririm, Tüketim yalanları başlıklı bi yazı var:)) Tüketimdi, motoru çabuk bitiyordu yalanlarıyla milleti korkuttunuz, şimdi de arkasından ağlamaklısınız:)

Hatta birtanesi bulabilirseniz bir tane alın, çünkü gerçek bir klasik olacak gibi bir laf etmiş:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet o haberi de ekleyecvektim ama yazılar çok dağınıktı . wankele gerçekten yazık oldu. otomatik vitesi olsaydı ben kesin alırdım :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

diğer bir konuda rx8 in üretiminin emisyondan dolayı durdurulduğu yazıyordu, yeniden rx7 isminde ve yeni bir wankel çıkacak yazıldı, 3 rotorlu ve 300- 350 hp gücünde, yanlış hatırlamıyorsam sitemizin değerli servisi Okan Bey yazmıştı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O zaman sana iyi bir haberim var. Hem RX-8 hem de MX-5 modellerinin otomatik opsiyonları var. RX-8 in otomatiği buraya gelmedi ama MX-5 in 2010 modelden beri otomatiği çok daha fazla satılıyor, Türkiye'de...

Evet Fatih, herşeyde olduğu gibi RX ve MX serilerine AT olmadı hiç. Hep bir AT li MX isterdim. 2. araç olarak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mx otomatik kullandım :) ama o da 2.0 motor . Engelli oldugun için 1.6 sınırı var ve at zorunlu . Yoksa alamıyorum . Rx otomatik olsa bu şartları sağlayan tek spor araç olacaktı :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O zaman sana iyi bir haberim var. Hem RX-8 hem de MX-5 modellerinin otomatik opsiyonları var. RX-8 in otomatiği buraya gelmedi ama MX-5 in 2010 modelden beri otomatiği çok daha fazla satılıyor, Türkiye'de...

Evet, haklısın, rx için atarken mesajı, genelleme yapmışım kazara.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2014model olarak 2013 sonlarına doğru çıkacak olan yeni MX-5 te 1.6 motor ve otomatik sanziman opsiyonu olacak. Tavsiye eder miyim? Sürekli kullanacaksan Mazda 3 kadar kullanışlı olmaz. Bir de ergonomik olarak gercekten zor bir araç. Bir go-cart havasında kullanıyorsun. Ama bu her zaman arzu edlilmiyor tabii... Yorgun kullanması çok zor bir araç. RX-8 daha fazla her sartın otomobili. Ama suspansiyon aynı sekilde bozuk yollarda yorucu.                                               

O zaman sana iyi bir haberim var. Hem RX-8 hem de MX-5 modellerinin otomatik opsiyonları var. RX-8 in otomatiği buraya gelmedi ama MX-5 in 2010 modelden beri otomatiği çok daha fazla satılıyor, Türkiye'de

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Satıldığı pazarlarda RX in otomatik olanından çok memnuniyet yok. Aslında sorun sanziman değil, motorun yapısı! Sanziman MX de kullanılanın aynısı, yani çok başarılı olan 6 ilerl activematic sanziman. Ama Rotary motorun yüksek devir yapısını kaldırabilecek yapıda değil. Bu araca özel sanziman dizayn etmek de çok pahalı. Bu sebeple otomatik versiyonlar max 7.500 devir çevirebiliyor ve 230 yerine 192 beygir gücünde. Daha düşük güç, zaten düşük olan alt devir torku ve otomatik sanziman ile birleşince bu tür bir otomobilden beklenen sürüş zevkinin büyük kısmı heba oluyor.

quote author=Gökhan77 link=topic=28816.msg474039#msg474039 date=1342421321]

Evet, haklısın, rx için atarken mesajı, genelleme yapmışım kazara.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mx-te de otomatik lazım ama. Sadece spor amaçlı kullanılmaz ki.

Hafta sonları açıp tavanı gezinmek için ideal, değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tavanı açtığında önündeki kamyondan fırlayacak tas ile Niyazi olmazsan eğer! Bu ülkede üstü açık araba ile gezmek, başbakanı eleştirmek kadar tehlikelidir!

uote author=Gökhan77 link=topic=28816.msg474120#msg474120 date=1342442678]

Mx-te de otomatik lazım ama. Sadece spor amaçlı kullanılmaz ki.

Hafta sonları açıp tavanı gezinmek için ideal, değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...