Jump to content

Ford Mondeo


MuRDoC_111
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

10 dakika önce, tansu87 :

O segmentte araba alanlar genelde otomatik seçiyor. 1,6 dizelin otomatiği yok. Ford burada kaybediyor işte. 2.0’ın vergisi 4000 liradan fazla. 

doğru, o yüzden 1.6 manuel tercih etmisti kendisi ki zaten hic otomatik kullanmadığı için sıkıntı olmadı:)

1.6'ya bakılırsa 2.0'ı nefis olur gerçekten.

ayrıca arabada beni en çok etkileyen şey yolda verdiği güvenlik hissi. oradan buradan çıtırdamıyor, monoblok bir yapısı var.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, NeW3 :

iş yerinden bir arkadaşım mondeo almaya çok niyetlenmişti 2. el piyasası onu vazgeçirip WV CC almaya mecbur etti.

Ford’un da ikici el piyasası kötüyse mazda nedir bilemedim :) 

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2.0 dizeline hep bakmışımdır aracın. Ama her izlediğim tanıtım videosunda ekranın dokunmatiğinin çok kötü olduğunu söylediler. Dokunmatik değil basmatik ekran demişti birtanesi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, emc6767 :

2.0 dizeline hep bakmışımdır aracın. Ama her izlediğim tanıtım videosunda ekranın dokunmatiğinin çok kötü olduğunu söylediler. Dokunmatik değil basmatik ekran demişti birtanesi. 

aynen öyle. o arabaya o dürtmatik hiç olmamış gerçekten. makyaj oldu mu bilmiyorum, belki düzeltirler. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 dakika önce, Katil Balina :

aynen öyle. o arabaya o dürtmatik hiç olmamış gerçekten. makyaj oldu mu bilmiyorum, belki düzeltirler. 

Siz gazı verdiniz devam ediyim. Ön far ledlerini sevemedim birde. Passatlardada aynıdır alttan tek çizgi halinde gider. Sanayi işi gibi gelir bana hep. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

45 dakika önce, emc6767 :

Siz gazı verdiniz devam ediyim. Ön far ledlerini sevemedim birde. Passatlardada aynıdır alttan tek çizgi halinde gider. Sanayi işi gibi gelir bana hep. 

enim kullandığım adaptif far. titanium pakete ekstra eklenebiliyor. sağa sola dönüyor sinyali de çizgi seklinde ledlerden olusuyor hareketli, ondan mı söz ediyorsunuz? bayağı güzel bence 

şu şekilde

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, tansu87 :

Ford’un da ikici el piyasası kötüyse mazda nedir bilemedim :) 

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

Mazda benim için bir sevda olduğundan ikinci eli pek umrumda değil lakin fordun focus modelinin ikinci eli gayet canlı ama mondeo öyle değil. Vw ye gelince hiç ilgimi çekmiyor ama milletimiz tok kapı sesini seviyor 😁

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, tansu87 :

Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

kasası eskimiyor diyorlar, şaka değil valla diyorlar :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 saat önce, tansu87 :

...

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

Sebep görünüm olabilir. Passat Golf, vs bunların 1980'lerdeki modelleri dahi düzgün.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Çağlar Bayur :

kasası eskimiyor diyorlar, şaka değil valla diyorlar :)

Değişmiyor ki eskisin :)

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Çağlar Bayur :

kasası eskimiyor diyorlar, şaka değil valla diyorlar :)

Akşam otoparka çekince aldım plastik çetveli elime. Hiçbir yerde gönye kullanmadan karoser yapmış adamlar. Valla bravo 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

15 saat önce, tansu87 :

Ford’un da ikici el piyasası kötüyse mazda nedir bilemedim :) 

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

0 km alırken evet ani bir değer kaybı oluyor ama piyasadaki değerini bulduktan sonra gayet iyi prim yapıyor aslında. Hatta aynı model yıllarında Fordlarla kıyaslayın, özellikle 5 yaşın üstündeki Mazdalar Fordlardan daha pahalı oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

36 dakika önce, Revivo73 :

@serkan306      2.elde rahat satılır diye araba alanlara gıcık oluyorum.

Herkes zengin değil, evi, birikimi olmayanlar var. Haliyle araba hem birikim hem ihtiyaç oluyor. Satılacağı zaman da enflasyona karşı değer kaybetmemesi, rahat satılması da önemli. Tek birikim olduğu için de ihtiyaç halinde rahat satılmalı.

18 saat önce, tansu87 :

Ford’un da ikici el piyasası kötüyse mazda nedir bilemedim :) 

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

D segment her aracın 2. eli zaten kötü, Passat ve CC hariç.

Bu millet otomatik B segment hb ile, sedan C segmentini seviyor. B'de Polo, Fiesta, Clio; C'de Corolla, Jetta, Astra, Megane. Yapacak birşey yok. 

Mazda'nın yan sanayi parçaları (bakım harici parçalar) daha rahat bulunsa, daha uygun fiyatlı olsa, yalıtımı daha iyi olsa illaki daha bilinir hale gelir. Ben 2019 yeni kasasının 5-10 sene sonra 2. ellerinin şimdiki 2. el durumlarına göre daha iyi durumda olacağını düşünüyorum açıkçası.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mondeo güzel, sessiz, stabil bir araç ama normal kullanımda yakıt tüketimi 12 litrelerde geziyor şehir içi. 

D sınıfı bir aile aracı için de bagajı çok dar. S60 ile beraber sınıfının en küçük bagajı. Focus’un bagajı daha geniş. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dizeli motor sesini bizim 3. nesil benzinlilerden daha az içeri veriyor:)

bu arada mondeo dışarıdakiler için dizel, içeridekiler için benzinli, bizimki de dışarıdakiler icin benzinli, iceridekiler için dizel:))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, tansu87 :

Ford’un da ikici el piyasası kötüyse mazda nedir bilemedim :) 

insanlar opsiyon fiyatsız zırnık sunmayan volkswagen’e nasıl bu kadar para bayılıyor anlamıyorum. Üstüne arabaların her kasası eskisiyle neredeyse aynı. İçi de aynı. Hatta polo golf jetta passat hatta arteon’un iç dizaynı bile çok benzer 

Algı meselesi. VW uzun yıllar süren bir proje ile kendini imaj olarak standart markalar ile premium markalar arasındaki bir bölgeye oturttu. Üstelik fiyat seviyesi de bir kaç donanımdan feragat edersen diğer markalara çok yakın olduğu halde, yani pek de premium fiyat istemeden, yarı premium "safkan Alman otomobili" imajını kabul ettirdiler, şuan dünyada böyle başka marka yok. Durum böyle olunca normal müşteri bir otomobil bakacaksa önce VW'ne bakıyor. Bir sebepten VW olmuyorsa diğer markalara gidiyor ki bunların arasında Skoda ve Seat da var. 

O birbirine benzer matruşka misali sıradan tasarım da eskimesin, fazla ilgi çekmeden pahasını göstersin diye yapılıyor. İnce detaylarda "kalite hissi" pompalıyorlar. Müşterinin çoğu da otomobilde heyecan değil tutarlılık arar. Bu yüzden örneğin bizim pazarda 60bin otomobil satıyorsa, sadece 1-2binin alıcısı otomobil forumlarında geziyor. Kalan yığınlar otomobil meraklısı falan değil.

Birde tok kapı sesi dalgası geçiliyor da, bu ve buna benzer her müşteri tarafından algılanabilen niceliksel özellikleri geliştirmeye kasmak her zaman prim yapar. Mehmet amca Mazda'nın motor sesine veya yol tutuş tepkilerine bakmaz, arkada havalandırma ızgarası olup olmadığına, eşya gözüne, yalıtımına, 2.eline bakar. Haksız da değil tabiki. Önemli olan hem sokaktaki adama, hemde otomobil meraklısına hitap edebilecek bir denge yakalayabilmek, Mazda gerçi yüksek volume hedefleyen bir üretici değil ama bir genel beğeni kazanacaksa imalat ve algılanan kalitede de, detaylarda da geliştirme yapması lazım. 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, Leanback :

Algı meselesi. VW uzun yıllar süren bir proje ile kendini imaj olarak standart markalar ile premium markalar arasındaki bir bölgeye oturttu. Üstelik fiyat seviyesi de bir kaç donanımdan feragat edersen diğer markalara çok yakın olduğu halde, yani pek de premium fiyat istemeden, yarı premium "safkan Alman otomobili" imajını kabul ettirdiler, şuan dünyada böyle başka marka yok. Durum böyle olunca normal müşteri bir otomobil bakacaksa önce VW'ne bakıyor. Bir sebepten VW olmuyorsa diğer markalara gidiyor ki bunların arasında Skoda ve Seat da var. 

O birbirine benzer matruşka misali sıradan tasarım da eskimesin, fazla ilgi çekmeden pahasını göstersin diye yapılıyor. İnce detaylarda "kalite hissi" pompalıyorlar. Müşterinin çoğu da otomobilde heyecan değil tutarlılık arar. Bu yüzden örneğin bizim pazarda 60bin otomobil satıyorsa, sadece 1-2binin alıcısı otomobil forumlarında geziyor. Kalan yığınlar otomobil meraklısı falan değil.

Birde tok kapı sesi dalgası geçiliyor da, bu ve buna benzer her müşteri tarafından algılanabilen niceliksel özellikleri geliştirmeye kasmak her zaman prim yapar. Mehmet amca Mazda'nın motor sesine veya yol tutuş tepkilerine bakmaz, arkada havalandırma ızgarası olup olmadığına, eşya gözüne, yalıtımına, 2.eline bakar. Haksız da değil tabiki. Önemli olan hem sokaktaki adama, hemde otomobil meraklısına hitap edebilecek bir denge yakalayabilmek, Mazda gerçi yüksek volume hedefleyen bir üretici değil ama bir genel beğeni kazanacaksa imalat ve algılanan kalitede de, detaylarda da geliştirme yapması lazım. 

Bence Mazda hedef müşteri kitlesi olarak doğru yerde. Tribünlere oynasa benim gibi düşünen birçok müşteriyi kaybeder. Birinci öncelikleri çok satmak değil zaten, kendileri de bunu söylüyor. Biz bazen yerden yere vuruyoruz ama AutoBild dahi Mazda'yı premium sınıfa dahil etmiş durumda. Bizim tüketicimiz bilinçli değil, sürü psikolojisi hakim. Sadece otomobil konusunda değil, beyaz eşya, cep telefonu, mobilya vs. Bir trend oluşuyor ama onu besleyen ana unsurlar ne fiyat, ne kalite ne de donanım. Bu rüzgarı değerlendiren firmalar hedef kitleyi sömürüyor. Ben 2004 model boranın, golfün kapısının doç kapısı gibi kapandığını, aynı model Corollanın çok hoş ve tok bir şekilde kapandığını biliyorum. İkisi de özel olarak çalışılmış şeyler değil ama özel olarak çalışılarak bugün insanlar kandırılıyor. 

7 saat önce, Katil Balina :

dizeli motor sesini bizim 3. nesil benzinlilerden daha az içeri veriyor:)

bu arada mondeo dışarıdakiler için dizel, içeridekiler için benzinli, bizimki de dışarıdakiler icin benzinli, iceridekiler için dizel:))

Şahsen 2.2 dizel SKYACTIV motorun sesine hayran oldum. Akustiğe özel olarak çalışmışlar, çevirdiği devir ve sesi benzinlileri aratmıyor. Sizin kıyasınız da aynı devirlerde benzinli SKYACTIV ler için değil sanırım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...