Jump to content

LPG'de Stop Etme


Guest sistempro
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest sistempro

MErhaba Beyler

Lpg yi taktırdıktan sonra gaz ayarı için en az 1000 km yapmak lazımmış.

gaz ayarından sonra araç benzinden lpg ye geçiyor ve istop ediyor. ancak belli bir süre gazda istop ede ede sürüyorum ve ısınıyor. ısınınca istop etmiyor.

Dün servise gittim, rolanti düzensizliği ile ilgili tesbit yaptıracaktım.

bana gaz ayarı dendi. bugünde BRC ye gittim. onlarda araç bir yerden hava alıyor dedi.

hava akışmetresi olabilir dedi. onu düzelttirmeden ne kadar ayar yapsak boş dedi. dedim akışmetre olmayabilir dendi. ekzos yada başka biryerden olabilirmiş dedim. ben en iyisi başka servise gittikden sonra size uğrayım dedim. çünkü SMB nin ustası eğitimdeymiş. araca asistanı baktı sadece. yarın tavsiye edilen bir sanayici ustaya gitmeyi düşünüyorum, ya da Meb Başayere.

sizce ne olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sorunu tam anlayamadım...

Sen lpg takıldıktan sonra 1000 km sorunsuz olarak kullandın ve ayar yaptırmaya gittin... lpg ayarı yapıldıktan sonra bu sorun ortaya çıktı...

Ben bu şekilde anladım. Doğru mu anladım, yanlış mı?

8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

doğru

8:)

Bin kilometre sorun yapmayan sistem neden ayardan sonra sıkıntı yaptı diye hadi sen düşünmedin, o işten para kazanan ustacık nasıl düşünemedi acaba??

Anladıklarım doğruysa; sorunu çözecek olan tek kişi var lpg servisi/ustası.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

yarın bir ustaya gidiyim de, bakalım o ne diyecek. ayar yapmadan önce lpg ayarı yüksek olmuş olabilir. ayardan sonra düşürdüler sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yarın bir ustaya gidiyim de, bakalım o ne diyecek. ayar yapmadan önce lpg ayarı yüksek olmuş olabilir. ayardan sonra düşürdüler sanırım.

Sıralı sistemlerde ayar düşürme/yükseltme olmaz, bilgisayar vasıtası ile aracın lpg beynine gerekli yazılım atılır ve araç tıkır tıkır çalışır... Normalde olması gereken budur.

Ancak; işini bilmeyen o kadar çok ustacık varki bu sektörde, maalesef hangi motora hangi kiti takacağından emin olmayanlarına da rastladım...

Senin sorununa gelecek olursak;

Bin km. normal şartlarda kullandın ve sorun yoktu, sonra ayar yaptılar stop etmeye başladı...

1-Atılan yazılım kit ile uyumlu değil ve sorun oluştu

2-Lpg sisteminin basıncı düşük kalıyor ve stop etmeler oluştu

3-Benzinden lpg ye geçiş sıcaklığını düşük tuttular ve motor ısınmadan lpg ye geçiyor (düşük bir ihtimal)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Sıralı sistemlerde ayar düşürme/yükseltme olmaz, bilgisayar vasıtası ile aracın lpg beynine gerekli yazılım atılır ve araç tıkır tıkır çalışır... Normalde olması gereken budur.

Ancak; işini bilmeyen o kadar çok ustacık varki bu sektörde, maalesef hangi motora hangi kiti takacağından emin olmayanlarına da rastladım...

Senin sorununa gelecek olursak;

Bin km. normal şartlarda kullandın ve sorun yoktu, sonra ayar yaptılar stop etmeye başladı...

1-Atılan yazılım kit ile uyumlu değil ve sorun oluştu

2-Lpg sisteminin basıncı düşük kalıyor ve stop etmeler oluştu

3-Benzinden lpg ye geçiş sıcaklığını düşük tuttular ve motor ısınmadan lpg ye geçiyor (düşük bir ihtimal)

yarın bu söylediklerinden farklı bir yorum yaparsa göstereceğim usta, buraya yazarım. aynısını söylerse zaten direk brc ye gidip söyliyeceğim. bana hava alan yerini hallettir ondan sonra bakalım dediler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yarın bu söylediklerinden farklı bir yorum yaparsa göstereceğim usta, buraya yazarım. aynısını söylerse zaten direk brc ye gidip söyliyeceğim. bana hava alan yerini hallettir ondan sonra bakalım dediler.

1000 Km boyunca hava almadı, sorun olmadı da, ayar yaptıktan veya yapmaya çalıştıktan sonra mı sorun oluştu ??

BRC servisinde ayar yapma adına bir şeyler ters yapıldıysa eğer stop etme sorunu oluşmuştur... Temel sebeplerini yukarıya yazdım... İyi bir usta bu sorunu şıp diye çözer, ama iyi bir usta.

Bu yüzden hep söylüyorum, marka çok önemli değil, sorunlarınızı giderebilecek usta çok önemli.

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

1000 Km boyunca hava almadı, sorun olmadı da, ayar yaptıktan veya yapmaya çalıştıktan sonra mı sorun oluştu ??

BRC servisinde ayar yapma adına bir şeyler ters yapıldıysa eğer stop etme sorunu oluşmuştur... Temel sebeplerini yukarıya yazdım... İyi bir usta bu sorunu şıp diye çözer, ama iyi bir usta.

Bu yüzden hep söylüyorum, marka çok önemli değil, sorunlarınızı giderebilecek usta çok önemli.

;)

hava alma sorunu hep vardı ama istop etme sorunu yeni ayardan sonra benzinden lpgye geçtikten sonra başladı. devir saatinin inip inip çıkması bir yerden hava aldığını gösteriyor değil mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hava alma sorunu hep vardı ama istop etme sorunu yeni ayardan sonra benzinden lpgye geçtikten sonra başladı. devir saatinin inip inip çıkması bir yerden hava aldığını gösteriyor değil mi?

Evet sende bu sorun vardı değil mi?

Bunu hesaba katarsak usta haklı boşuna arkasından çemkirmeyelim...

;D

Rölanti dalgalanması varken usta ayar yapmak istemez çünki sağlıklı çalışma olmaz. Sen bu rölanti dalgalanmasını önce netleştir...

Hava almasından olur, rölanti sensörü arızalıdır olur, hava akışmetre arızalıdır olur... Bir tek nedeni olmayabilir...

O dalgalanma varken sen araçtan keyif alamazsın benden söylemesi.

Kolay gele.

:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest sistempro

Evet sende bu sorun vardı değil mi?

Bunu hesaba katarsak usta haklı boşuna arkasından çemkirmeyelim...

;D

Rölanti dalgalanması varken usta ayar yapmak istemez çünki sağlıklı çalışma olmaz. Sen bu rölanti dalgalanmasını önce netleştir...

Hava almasından olur, rölanti sensörü arızalıdır olur, hava akışmetre arızalıdır olur... Bir tek nedeni olmayabilir...

O dalgalanma varken sen araçtan keyif alamazsın benden söylemesi.

Kolay gele.

:)

zaten ilk işim o. bi de şu rotlara baktıracam. vuruntu olayı. sonuçları bildiririm. ben yatar  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...