Jump to content
erolkan

2004 Forester Yükseltme..

Tavsiye Edilen Mesajlar

erolkan    0
erolkan

Aracımı satmadan önce yükseltme yapmıştım.Yaptırmayı düşünenlere faydalı olabılır :)

Öncelıklı olarak get  leri 4cm olarak siparişi verildi..

wMPo7g.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Daha sonra amortısorler sökulerek get le birlikte tornacıya gönderılıp amortısore montaja uygun hale getirildi..

xBRvYp.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Daha sonra camber ve caster ayarları yapıldı..

eoY0bX.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Tabiki bu ayarları yapmadan önce standart z rotları uzunlarıyla değiştirdik..

x04lvY.jpg

w12V95.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
domestos    42
domestos

Paylaşım için teşekkürler, aracın ruhuna uygun hale gelmiş bence... Alan kişinin zevkine göre olmuştur umarım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Paylaşım için teşekkürler, aracın ruhuna uygun hale gelmiş bence... Alan kişinin zevkine göre olmuştur umarım.

İlerleyen zamanlarda şimdiki aracımada uygulamayı düşünüyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NoooFearrrr    484
NoooFearrrr

Bence değiştirmeyin , orjinal kalsın, sonuçta gerçekten aracınızın  o kadar yüksek olmasına ihtiyacınız olacak yollarda vede arazilerde bulunmuyorsanız, çok gereksiz, çünkü yol tutuşu vede viraj güvenliğini azaltmış olursunuz, tabii siz bilirisiniz genede , tercih meselesi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Bence değiştirmeyin , orjinal kalsın, sonuçta gerçekten aracınızın  o kadar yüksek olmasına ihtiyacınız olacak yollarda vede arazilerde bulunmuyorsanız, çok gereksiz, çünkü yol tutuşu vede viraj güvenliğini azaltmış olursunuz, tabii siz bilirisiniz genede , tercih meselesi.

Araziye arada girdiğim için yükseltmiştim zaten :) Subarunun agırlık merkezı dıger araclara göre boxer motor sayesınde daha asagı oldugu için vırajlarda bi sıkıntı yaşamamıştım ..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emregc    401
emregc

otomobillerde genelde alcaltan oluyor ama bu get nedir açıp yay markası mı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

otomobillerde genelde alcaltan oluyor ama bu get nedir açıp yay markası mı

get amortısorlerin üstüne monte edılerek aracı yukseltmeye yarıyor.kendınız aracınızın amortısor kulesıne göre tornacıda kestırerek yaptırabılıyorsunuz..

bu aracı yukseltmenın en ucuz malıyetlı yonu..eger paraa çoksa yukseltme kıtlerı kullanmak tabıkı daha ıyı  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emregc    401
emregc

Araziye arada girdiğim için yükseltmiştim zaten :) Subarunun agırlık merkezı dıger araclara göre boxer motor sayesınde daha asagı oldugu için vırajlarda bi sıkıntı yaşamamıştım ..

GET ile yükselttin mi zaten aracın altı yerden pek yükselmez diyorlar belki de bu yüzden virajların pek fark etmemiştir...Aracın altından eski ve yeni halinin ölçümlerini yaptınız mı ?

Ancak aşağıdaki GİT ile yükseltirseniz araç dinamiği pek bozulmadan min 3,5 cm yükselir diyorlar ki GİT lerde böyle pahalı bişey malum

http://www.ironman4x4.com/html/subaru/65.html

Siz şimdi araçda halihazırda GET olduğundan  büyük ebat lastik takarsanız aracınızın altı belki 1 - 1,5 cm kadar daha yükselebilir yalnız teker çapının büyümesinden ötürü tork azalır , hız göstergeside değişir, bir miktar az gösterir daha hızlı giderken..

Aracınızın altında koruma yoksa ve taşa çamura uygun  en azından bir  A/T tipi lastikleriniz de yoksa aracınıza güvenipde pek araziye girmeyin hiç derim, malum subaru parçaları dış ticaret açığına neden olabiliyor...

Subarusunu satıp Mazda alan bir abimiz 13000 tl  lik diferansyel acısından yakınıyordu ki bunun hiçbir vatandaşımızın başına gelmesini istemeyiz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

GET ile yükselttin mi zaten aracın altı yerden pek yükselmez diyorlar belki de bu yüzden virajların pek fark etmemiştir...Aracın altından eski ve yeni halinin ölçümlerini yaptınız mı ?

Ancak aşağıdaki GİT ile yükseltirseniz araç dinamiği pek bozulmadan min 3,5 cm yükselir diyorlar ki GİT lerde böyle pahalı bişey malum

http://www.ironman4x4.com/html/subaru/65.html

Siz şimdi araçda halihazırda GET olduğundan  büyük ebat lastik takarsanız aracınızın altı belki 1 - 1,5 cm kadar daha yükselebilir yalnız teker çapının büyümesinden ötürü tork azalır , hız göstergeside değişir, bir miktar az gösterir daha hızlı giderken..

Aracınızın altında koruma yoksa ve taşa çamura uygun  en azından bir  A/T tipi lastikleriniz de yoksa aracınıza güvenipde pek araziye girmeyin hiç derim, malum subaru parçaları dış ticaret açığına neden olabiliyor...

Subarusunu satıp Mazda alan bir abimiz 13000 tl  lik diferansyel acısından yakınıyordu ki bunun hiçbir vatandaşımızın başına gelmesini istemeyiz...

kullandigim getler 4cm yuksekligindeydi. Lastiklerimide yokohoma geolander a/t takarak totalde aracin eski haline gore yerden yaklasik 5cm yukseldi..

Ironman olayinida arastirmistim. Foresterlarda arka amortisorleer kendinden ayarli oldugu icin bu sekilde yukseltirsem ayar ozelligi devre disi kaldigi icin get le yukseltmistim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mtutun    27
mtutun

Oğlum bak get!

otomobillerde genelde alcaltan oluyor ama bu get nedir açıp yay markası mı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
erolkan    0
erolkan

Oğlum bak get!

Yeni içinde yükseltme istıyorum amma senın yorumun ne olur Mustafa abi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×