Jump to content

2014 Skyactiv Mazda3 Test Ve İzlenimler


emregc
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Herkese merhaba. Dün akşam aracımı teslim aldım. Reflex AT Sedan Kırmızı. Öğleden sonra resimleri eklemeye çalışacağım.

Uzun süre Honda Jazz kullandıktan sonra çok farklı geliyor. Jazz ve Mazda 3'ü kıyaslamak doğru olmaz. Yıllarca kahrımı çeken, kullandığım 9 yıl boyunca hiç arıza çıkarmayan, her içine bineni şaşırtan Jazz'ıma teşekkür edip  :clap: yeni aracım hakkındaki ilk izlenimlerimi yazıyorum.

Dizayn hakkında yorum yapmıyorum, tamamen zevk meselesi. Ben aracın ilk resmini gördüğüm anda aşık olmuştum ve gerçeğinin resimlerdekinden bence hiç farkı yok. Kullanım rahatlığı ideal. Ne çok rahat ne de çok zor. Şöför koltuğundan arabanın her tarafına hakim olamıyorsunuz. Biraz alışkanlık gerekiyor. Özellikle almayı düşünen bayanların ilk zamanlar biraz zorlanacağını düşünüyorum.

Motor performansı beni tatmin etti. Biraz beklentiyle alakalı. 1.5 120Beygir 150Nm bir araçtan bekleyebileceğiniz tüm performansı sergiliyor. Sabah işe gelirken biraz zorladım ve hızlanması benim için yeterli. Sonuçta atmsferik motor var, koltuğa yapışmayı beklemek haksızlık olur. Atmosferik olması benim için tercih sebebi, ben performanstan ziyade dayanıklılığa önem veriyorum. (Herkesin sinir olduğu Golf kıyaslaması yaparsak; güç-tork-performans olarak Golf daha başarılı. Hız konusunda performans bekleyen arkadaşların Mazda3'e yönelmesi doğru olmayacaktır çünkü beklentilerini karşılamaz.)

Ses izolasyonu başarılı. Mükemmel diyemiyorum çünkü üst sınıf araçlara haksızlık etmek istemem. Sonuçta bir S-500 değil. Ara sıra A3 (2012 model) kullanıyorum ve sanırım ses izolasyonları aynı seviyelerde. Belki A3 ufacık bir adım önde.

Kalite hissiyatı, sınıfına göre oldukça iyi. İçerisine oturunca her parçadaki kalite kendini hissettiriyor. Göğüsteki malzeme yumuşak plastik ve çok başarılı. El freni kaliteli ama ben görsel olarak beğenmedim. Elektronik park freni olsaymış, bu teknolojideki arabaya daha yakışırmış. Göğüs çok sade ve şık ama el freni her yerden göze çarpıyor. Arka koltuk diz mesafesi yeterli. 182 cm boyum var ve dizlerim ön koltuklara sürtünmeden rahatlıkla oturdum. Koltuk kumaşları oldukça kaliteli. Şoför koltuğunda bel desteği var, uzun yollarda kullanışlı olur.

Geri görüş kamerası yok ama yeri hazır. İleride kolaylıkla monte edilebilir. Navigasyon için ayrı para vermek sıkıntı ama yapacak bir şey yok. Navigasyonun aktif olması için sanırım 1.750 TL gibi bir para ödemeniz gerekiyor. Lastik tamir kiti hakkında hiç bir bilgim yok. Biraz eski kafalı olduğum için stepneyi tercih ederdim. Arabada kriko, bijon anahtarı bile bulunmuyor.

Tüketim, sabah arabadan inerken yaklaşık 60km yol yapmıştım ve ortalama 8,8 litre gözüküyordu. Tabi daha çok erken.

Dikiz aynaları kumandadan kapanmıyor. Dikiz aynası ayar kumandasının pozisyonun değiştirirsen kapanıyor. Yani, dikiz aynalarını kapatmak istiyorsan her iniş ve binişte bu işlemi yapman gerekiyor.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yakıt tüketimiyle ilgili verileri ilerleyen günlerde tekrar paylaşırım.

Sonuç olarak benim yorumum; bir ürün alırken fiyat-performans karşılaştırmasını iyi yapmak gerekiyor. Arabayı aynı satış fiyatındaki araçlarla kıyaslamak lazım. Örneğin ses izolasyonu konusunda kalkıp Mercedes'le kıyaslarsanız hayal kırıklığına uğrarsınız ki buda çok normal bir durum. Kendi sınıfındaki araçlardan geride kalabileceği tek konu motor performansı. Araba hakkında öğrendiğim her şeyi yorumluyorum ve piyasadaki diğer araçların fiyatlarıyla kıyaslayınca, kesinlikle MAZDA 3. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gökay Hocam Hayırlı Uğurlu olsun aracınız ;) çok güzel bir tercih yapmışsınız. ben olsam da reflex ve sedan alırdım. renk de oldukça güzel ama vites manuel tercih ederdim. birde aracınızın fotolarını paylaşırsanız sevinirim. (bi güzellik görsün gözlerimiz) ;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba herkese bende yeni mazda 3 umle beraber bu ailenin bir uyesi oldum. Öncelikle sunu belirtmek isterim ki 4 aydir bekledigim mazda3 üme kaporasini test etmeden verdim, power sense sedan deep blue aracimi onumuzdeki ay teslim alacam insallah.

Şimdi size arac hakkindaki yorumlarimi paylasayim, kisiden kisiye degisir ama benim mazda3 e yonelmemi saglayan ilk etken tasarimi oldu arac suanda bence piyasanin en yakisikli araci sinifinda tabiki bu forumda en cok tartisilan konular bazi donanim eksikligi ve performans eksikligi oldu ama ben sunu belirtmeliyim ki bu araci donanim olarak sinifinda hicbir aracla kiyaslayamazsiniz bile sunroof dur deri koltuktur bunlar cok onemli seyler degil onemli olan benim bu aracla kaza yaptigimda icinden nasil cikacagimdir ayni sekilde aracimda tasidigim insanlarin guvenligidir mazda bu konuda bizleri bizden daha cok dusunmus ozellikle power sense paketi tika basa dolu ya daha ne olsun ben bu turk insanlarini anlamiyorum aracta hersey olsun tasarimi cok guzel olsun performansi cok iyi olsun haa bide az yaksin en son da ucuz olsun istiyoruz eh cok sey mi istiyoruz !! Neyse simdi test deneyimimi aktarmak istiyorum, aracin performansi hakkinda yorum yaparken onemli olan sey sizin indiginiz arabadir hangi arabadan iniyorsunuz o onemli bu aracin performansi hakkida yorum yaparken benim icin gayet yerinde hizlanmasi yuksek hizdaki guven hissi ve en onemli de yol tutusu o nasil bir viraj almadir arkadas biraz savrul ya arabayla 130la giderken ani fren yaptim yoldan gram sasmadi direksiyonda hic tepki yok yakit olarak da 8in ustunde cok yakmaz bu arac ha yakiosa kendi surusune kabahat bulmalisin arabaya camur atmanin anlami yok , bu araci kullanirken kendimi inanilmaz rahat hissettim tabi daha aracin ozelliklerinin yuzde 90inin kullanmadigim halim bu. Son olarak sozlerimi soyle bitirmek istiyorum piyasadaki adi sani bilinen butun araclari kokune kadar arastirmis biri olarak mazda3 un yeri ayri aga herkes almasin bu araci gonlum razi olmaz ama bu forumda olan herkesin de almasini isterim bu araci hakeden insanlar bu forumda olan insanlar diye dusunuyorum aracimi teslim aldigimda daha detayli bilgiler aktaracagim sizlere . Dusuncelerim bana ozel tabiki benimle ayni goruste olmayanlar illaki olacaklardir onlara da saygi duyarim tabiki..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Semih Hocam öncelikle aracınız Hayırlı Olsun...

ben bir araçda önce tasarıma bakarım benim için bir nevi olmazsa olmaz özelliktir tasarım. şimdi ben bu aracı canlı görmedim bu yüzden sizden görüş rica ediyorum sizce mercedes cla kadar çekici bir tasarımı var mı? Teşekkürler...

post-10400-141695298974_thumb.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Üst modellerde neden manuel yok diyen arkadaşlara soru:

Bana adaptive hız sabitleyicinin manuel vites ile nasıl çalışabileceğinin senaryosunu yazsınlar.

Ek temenni:

Umarım benzin tüketimi istediğiniz düzeyde olur ve kalır da, kısa süre sonra benzin fiyatları 6 TL olduğunda LPG takılamayacak olan bu araçlar mendil fiyatına 2.el de gitmezler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Semih Hocam öncelikle aracınız Hayırlı Olsun...

ben bir araçda önce tasarıma bakarım benim için bir nevi olmazsa olmaz özelliktir tasarım. şimdi ben bu aracı canlı görmedim bu yüzden sizden görüş rica ediyorum sizce mercedes cla kadar çekici bir tasarımı var mı? Teşekkürler...

segmentler çok farklı olmasına rağmen ikisi de aynı sokaktan geçse mazda 3 iki kere baktırır merco bir :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Semih Hocam öncelikle aracınız Hayırlı Olsun...

ben bir araçda önce tasarıma bakarım benim için bir nevi olmazsa olmaz özelliktir tasarım. şimdi ben bu aracı canlı görmedim bu yüzden sizden görüş rica ediyorum sizce mercedes cla kadar çekici bir tasarımı var mı? Teşekkürler...

her yer merso kim dönüp bakıyor ? Ayrıca test ettim sitede var. Arka tampon Bursa sanayiden çıkma gibi duruyor :) ayrıca yol tutuş çok kötü. Yakıt desen basınca km de 1 lira yakıyor :) yıldız var önünde işteo kadar :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu adaptif hız sabitleyici reflex ve motionda da var mı yoksa sadece power ve power sense modellerinde mi mevcut

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu adaptif hız sabitleyici reflex ve motionda da var mı yoksa sadece power ve power sense modellerinde mi mevcut

Motion dan itibaren hepsinde var ustadım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Semih Hocam öncelikle aracınız Hayırlı Olsun...

ben bir araçda önce tasarıma bakarım benim için bir nevi olmazsa olmaz özelliktir tasarım. şimdi ben bu aracı canlı görmedim bu yüzden sizden görüş rica ediyorum sizce mercedes cla kadar çekici bir tasarımı var mı? Teşekkürler...

Tesekkurler anil kardesim, simdi bu soruna soyle cevap vermek istiyorum simdi ben cla lari da tarz olarak cok begenirim ama simdiki mazda3 ile cla nin onundeki markalar degisse yani cla nin tipi mazda 3 de, mazda3 un ki de cla da olsa suan ben mazda3e bu kadar hayran olmazdim simdiki cla da sattiginindan cok daha fazla satardi kesinlikle umarim aciklayici olmustur :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gökay Hocam Hayırlı Uğurlu olsun aracınız ;) çok güzel bir tercih yapmışsınız. ben olsam da reflex ve sedan alırdım. renk de oldukça güzel ama vites manuel tercih ederdim. birde aracınızın fotolarını paylaşırsanız sevinirim. (bi güzellik görsün gözlerimiz) ;D

Güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.

Anil, "Yeni Mazda3 Almak İsteyenler" konu başlığında birkaç fotoğraf paylaşmıştım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tesekkurler anil kardesim, simdi bu soruna soyle cevap vermek istiyorum simdi ben cla lari da tarz olarak cok begenirim ama simdiki mazda3 ile cla nin onundeki markalar degisse yani cla nin tipi mazda 3 de, mazda3 un ki de cla da olsa suan ben mazda3e bu kadar hayran olmazdim simdiki cla da sattiginindan cok daha fazla satardi kesinlikle umarim aciklayici olmustur :)

Teşekkür Ederim :) gayet açıklayıcı oldu. kısacası siz yeni mazda 3 ün tasarımını cla dan daha çok beğenmişsiniz. ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.

Anil, "Yeni Mazda3 Almak İsteyenler" konu başlığında birkaç fotoğraf paylaşmıştım.

Gönderdiğiniz fotolara baktım hocam Maşaallah diyelim :nazar: birde hocam bu aracın rengi mazda 6 daki kırmızı ile aynı gibi geldi bana acaba gerçekten aynı renk mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gönderdiğiniz fotolara baktım hocam Maşaallah diyelim :nazar: birde hocam bu aracın rengi mazda 6 daki kırmızı ile aynı gibi geldi bana acaba gerçekten aynı renk mi?

Anıl Mazda 6'nın kırmızısını canlı görmedim. Eğer canlı yakalarsam, senin için yan yana bir resim çekip paylaşırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın içinin de resimlerini görebilseydik.Mesela göstergeler internette farklı farklı.Turkiye ye gelen modeller nasıl acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği, 3. Nesil Mazda 3 lerde gerektiğinde motoru soğutmak, çabuk ısınmasını sağlamak ve aerodinamiği arttırmak için kullanılır .

      .Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur. Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.
       
      Aktif Hava Kelebeği Açık Aktif Hava Kelebeği Kapalı Araç etrafındaki Hava Akışı Motora Giren Hava Akışı  
      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur. Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı) 66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık 90° (tamamen açık)
       
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o Aktif Hava Kelebeği Açık 66o Kelebek Kanadı Fan Radyatör Kondansatör Aktif Hava Kelebeği Sistemi  
      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır. Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler. Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda A/C sistemi normal yük altında olduğunda Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATF Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu
       
      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar . Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.  
       
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      SKYACTIV-G ve i-ELOOP bulunan Mazda3 (BM)'de bulunan aktif hava kelebeği sisteminin şu temel fonksiyonları vardır ;
      Kelebekleri kapalı tutarak motorun ısınma süresini kısaltır ve aşırı motor soğumasını engeller. Bu, yakıt ekonomisinin yaklaşık %1 oranında geliştirilmesine katkıda bulunur.

      Ön tampon alt ızgaradan giren hava akışı istenmeyen türbülanslara sebep olur ve bu türbülanslar sürüş sırasında araç hava direncini arttırır. Sistem kelebekleri kapatarak motor bölmesine giren hava akışını azaltır ve hava direncinin iyileştirilmesini sağlar.



      Aktif Hava Kelebeği Açık
      Aktif Hava Kelebeği Kapalı
      Araç etrafındaki Hava Akışı
      Motora Giren Hava Akışı

      Buna ek olarak, araç sürülürken kelebeği kapatarak ve radyatör içinden geçen hava akışının bir bölümünü engelleyerek, motor daha hızlı ısınır. Bu aynı zamanda yakıt verimliliğini arttırmaya ve kabin kompartımanının konforunu yükseltmeye de katkıda bulunur.

      Aktif Hava Kelebeğinin Çalışması

      Aktif hava kelebeği, birden fazla kanattan oluşan, açılıp kapanabilen veya belli bir açıya ayarlanabilen kelebek tasarımındadır. Bu şekilde hava akışı engellenebilir veya radyatöre ve kondansatöre yönlendirilmesi sağlanabilir.
      Aktif hava kelebeği üç konum için programlanmıştır :
      0° (tamamen kapalı)
      66° (tamamen kapalı konumdan 66° derece açık
      90° (tamamen açık)



      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Açık 90o
      Aktif Hava Kelebeği Tamamen Kapalı 0o
      Aktif Hava Kelebeği Açık 66o
      Kelebek Kanadı
      Fan
      Radyatör
      Kondansatör
      Aktif Hava Kelebeği Sistemi

      Sisteme elektrik gelmediğinde sistem tamamen açıktır.
      Çalışma şartları uygun olduğunda, kelebek kanatları tamamen kapanarak hava direncini iyileştirir ve/veya motor ısınmasını destekler.
      Daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebek kanatları 66° konumuna getirilir ve hava akışı sürüş sırasında kondansatöre ve radyatöre yönlendirilir

      Ana Fonksiyon

      Aşağıdaki şartların tamamı sağlandığında araç, kelebeği tamamen kapatır:
      Araç hızı 140 km/s'in altında olduğunda
      Motor soğutma maddesi sıcaklığı 100°C'den az olduğunda
      A/C sistemi normal yük altında olduğunda

      Koruma Fonksiyonu

      Koruma kontrolü, daha yüksek bir soğutma performansı gerektiğinde kelebekleri 66° konumuna açar.

      Motor Koruma Fonksiyonu

      Motor soğutma maddesi sıcaklığı fazla yüksek olduğunda (116° C'nin üzeri) veya motor yağı sıcaklığı aşırı yükseldiğinde, araç, motoru korumak için kelebeği 66° konumuna açar

      ATX Koruma Fonksiyonu

      Araç bazı durumlarda da ATF sıcaklığının aşırı yükselmesini engellemek için kelebeği 66° konumuna açar (kontak kapanana kadar).

      Gaz Kelebeği Koruma Fonksiyonu

      Hava sıcaklığı çok düşük olduğunda (-5° C den küçük ) motor yağı sıcaklığının hızla artması gaz kelebeğinde buzlanmaya sebep olabilir. Bunun önlemek için sistem kelebeği i 66° konumunda tutar .
      Bu konuma getirilerek motor yağının sıcaklığının ani artması sonucu krank muhafazası içindeki sıvının buharlaşıp blow-by gaz ile karışıp gaz kelebeğinde tekrar yoğunlaşarak buz oluşmasını engeller.

    • kursadnart
      Yazan: kursadnart
      Bazı arkadaşlarımın tasarımına hayran oldukları bu makinanın performansını da görmek istemelerinden kaynaklı tahrikleri neticesinde trafiğe kapalı ve oldukça güzel ve geniş kaymak gibi bir yolda; 2013 Ford Focus (1,6 lt benzinli 125 HP, atmosferik,6 ileri otomatik), 2014 Mercedes A-200 (1,6 lt benzinli 156 HP, turbo 7 ileri otomatik) araçlar ile 500 mtlik bir performans denemesi yaptık. Ben A200 ün iki boy (yaklaşık 10 mt) gerisinde kalırken , focusta benim 2 boy gerimde kaldı. Yani skyactive motor ve şanzımanın beklenen performansı ve ataklığı vermediğini kimse iddia edemez, aksine oldukça iyi ve beklentimin üzerinde bir performans sonucu diyebilirim. Özellikle A200 gibi oldukça iyi performansa sahip bir araca bu kadar direnebileceğini düşünmemiştim. Ayrıca bu test sonucu benim aracım 21,9 lt tüketim gösterirken, focus 22,8 lt , mercedes ise 23,5 lt tüketim gösteriyordu. Yani asıl rakibimiz focus hem performans olarak hemde tüketim olarak mazda 3 ün gerisinde kaldı.
    • Bikes44
      Yazan: Bikes44
      Arkadaşlar geçen hafta aldığım 15 metrelik silikonlu (4mm) akvaryum hava lastiğini kapı iç fitillerinin içine geçirerek dış ses yalıtımını %15-20 gibi bir oranda arttırdım. Yeni Mazda3 alıp da ses konusunda benim gibi hassas olan dostlar varsa tavsiye ederim. Sadece 15TL bir masraf ve yarım günlük emek ile aracınıza %10 ile %20 arasında bir ses yalıtımı sağlayabilirsiniz. Ben ziebart'a dünyanın parasını vermekten vazgeçtim. Bu tarz küçük müdahalelerle yalıtımı iyileştirmeye bakıyorum.
       
      Kapı içi fitillerimizde zaten halihazırda 10 cm aralıklarla küçük delikler bulunuyor. Bu sayede fitilinize zarar vermeden veya yırtık&delik v.s. açmadan bu hortumu içeri sokabilirsiniz.
       
      Ancak bu uygulama sadece dışarıdaki gürültüye karşı (yanınızdaki kamyon, yolda çalışan bir iş makinası veya korna sesleri v.s.) izolasyon sağlar. Davlumbazlardan gelen yol sesine veya motor&eksoz sesi ile bir ilgisi bulunmamaktadır.
       
      Ayrıca kapıların kapanışı da daha tok bir hâl aldı. Buda yalıtımın yanı sıra güven hissini de cidden arttırdı diyebilirim. Herkese iyi forumlar...
       

       

    • asavasgultekin
      Yazan: asavasgultekin
      Merhaba
       
       
      Mazda 3 power aracımda vitesin önünde bulunan 'PASSENGER AIRBAG' lambası devamlı yanıyor.
      Yolcu koltuğu boş olsa da dolu olsa da bu uyarı beyaz ışıklı olarak yanmakta.
       
      Sizin araçlarınızda da böyle midir?
       
      Adana'daki test aracında da bu şekilde ama yurtdışı sitelerdeki kullanım kılavuzuna göre ön yolcu koltuğu dolu iken sönmesi gerektiğini düşünüyorum.
       
      Aynı araçtan olan arkadaşlar bilgi verebilir mi lütfen?
       
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...