Jump to content

Mazda 626'daki Butonların Kullanım Amaçları Nedir?


ak74ak77
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

merhaba arkadaşlar. resimde ok ile belirttiğim düğmeler ne işe yarar acaba?

Ortadaki okun gösterdiği gösterge aydınlık seviye ayarı abi. Parklarını yak onu yukarı aşağı çevir göstergelerin ışık şiddeti değişir

Diğerlerini anımsayamadım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

soldaki iç gösterge ışıklarını azaltma yada yükseltma. gece uzun yolda gözünü almasın die katranı ve diğer kalorifer tuşlarının ışıklarını kısar yada açar.

sağdaki ise yukarı çekildiğinde direk dışarıdaki havayı içeriye verir. hızlandıkça artar ve sadece konsoldaki üfleme yerlerinden verir. ayaklara yada cama vermez. klima çalıştırmadan uzun yolda hafiften serinletme amaçlıdır cam açma ihtiyacı duymazsın. bu özellik önceki kasada da vardır sonraki kasalarda yoktur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ortadaki okun gösterdiği gösterge aydınlık seviye ayarı abi. Parklarını yak onu yukarı aşağı çevir göstergelerin ışık şiddeti değişir

Diğerlerini anımsayamadım

soldaki iç gösterge ışıklarını azaltma yada yükseltma. gece uzun yolda gözünü almasın die katranı ve diğer kalorifer tuşlarının ışıklarını kısar yada açar.

sağdaki ise yukarı çekildiğinde direk dışarıdaki havayı içeriye verir. hızlandıkça artar ve sadece konsoldaki üfleme yerlerinden verir. ayaklara yada cama vermez. klima çalıştırmadan uzun yolda hafiften serinletme amaçlıdır cam açma ihtiyacı duymazsın. bu özellik önceki kasada da vardır sonraki kasalarda yoktur.

öncelikle çok sağolun kardeşlerim...soldaki düğmeyi ışık şiddetini ayarlar diye ben de düşünmüştüm ama karanlıkta da baktım herhengi bir değişme göremeyince acaba başka bişeye mi yarıyor diye düşünmüştüm.benimki bozuk heralde.

erkan kardeşim, sağdaki düğme ile ilgili gayet güzel ve teknik bilgi dahilinde bir açıklama yapmışsın sağol.  :hi:  kesin budur dimi  :fiuw:  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

öncelikle çok sağolun kardeşlerim...soldaki düğmeyi ışık şiddetini ayarlar diye ben de düşünmüştüm ama karanlıkta da baktım herhengi bir değişme göremeyince acaba başka bişeye mi yarıyor diye düşünmüştüm.benimki bozuk heralde.

erkan kardeşim, sağdaki düğme ile ilgili gayet güzel ve teknik bilgi dahilinde bir açıklama yapmışsın sağol.  :hi:  kesin budur dimi  :fiuw:  :)

abi 40 50 ile giderken dene ortadaki üfleme yerine elini koy değişimi hissedersin. yalnız abi boş biyerde dene dikkatli ol. uzun süre açmamışsındır  toz birikmiştir seyir halinde gözüne falan kaçar amann.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi 40 50 ile giderken dene ortadaki üfleme yerine elini koy değişimi hissedersin. yalnız abi boş biyerde dene dikkatli ol. uzun süre açmamışsındır  toz birikmiştir seyir halinde gözüne falan kaçar amann.

sağol kardeşim, dikkat ederim.  :)

klima açıkken bu düğmeyi aktif hale getirirsek ne gibi bir durumlar olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sağol kardeşim, dikkat ederim.  :)

klima açıkken bu düğmeyi aktif hale getirirsek ne gibi bir durumlar olabilir.

abi şimdi kliman acıkken dışarıdaki hava klima peteklerinde soğur ve kabine girer. eğer bunu da o anda açarsan petekten soğuyarak geçen havayla petekten geçmeyen dış havayı birleştirmiş olursun bu da soğutmanı azaltır. aynı şekilde ısıtmanı açtığında bunu da açarsan kalorifer peteğinden ısınarak geçen havayla direk gelen dış havayı birleştirmiş olursun. bu sefer de ısıtman azalır. uzun yolda ısıtma ve soğutma istemediğinde cam açmadan kabin içi hava sirkülasyonu için kullanılır anca. eskiden 91 626ım vardı klimalı değildi uzun yolda camı açmak yerine onu açardım gayet ii serinletirdi. klima olunca pek ihtiyaç duymazsın ama

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sağdaki tuşu yazın mavide, kışın siyahta kullandım, tam tersini denemedim, gösterge ışıkları ayarı da hep en parlakta duruyordu, böyle ancak istediğim düzeydeydi çünki... :)

Kazasız günler canım kardeşim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sağdaki tuşu yazın mavide, kışın siyahta kullandım, tam tersini denemedim, gösterge ışıkları ayarı da hep en parlakta duruyordu, böyle ancak istediğim düzeydeydi çünki... :)

Kazasız günler canım kardeşim.

sağol, sana da canım abim.  :)

bu arada.. avatarın yakıyo Maşaallah..  :nazar:  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi şimdi kliman acıkken dışarıdaki hava klima peteklerinde soğur ve kabine girer. eğer bunu da o anda açarsan petekten soğuyarak geçen havayla petekten geçmeyen dış havayı birleştirmiş olursun bu da soğutmanı azaltır. aynı şekilde ısıtmanı açtığında bunu da açarsan kalorifer peteğinden ısınarak geçen havayla direk gelen dış havayı birleştirmiş olursun. bu sefer de ısıtman azalır. uzun yolda ısıtma ve soğutma istemediğinde cam açmadan kabin içi hava sirkülasyonu için kullanılır anca. eskiden 91 626ım vardı klimalı değildi uzun yolda camı açmak yerine onu açardım gayet ii serinletirdi. klima olunca pek ihtiyaç duymazsın ama

şimdi daha iyi kavradım, çok sağol kardeşim..

bugün bu düğmeyi maviye getirdim, hafif sıcak bir hava vardı, klimayı çalıştırmadan baya etkili oldu..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şimdi daha iyi kavradım, çok sağol kardeşim..

bugün bu düğmeyi maviye getirdim, hafif sıcak bir hava vardı, klimayı çalıştırmadan baya etkili oldu..

hızlandıkça artan üflemesini hissettin mi abi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şimdi daha iyi kavradım, çok sağol kardeşim..

bugün bu düğmeyi maviye getirdim, hafif sıcak bir hava vardı, klimayı çalıştırmadan baya etkili oldu..

Bu özellikle akşam sürüşlerinde, uzun yol giderken çok iyi oluyor. Ne sıcaktan patlıyorsun, ne üşüyorsun. Ferah ferah  :egy:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...