Jump to content
CaRaBeeN

Bozuk Zeminde Virajda Direksiyondan Gelen Tak Sesi (Video Eklendi)

Tavsiye Edilen Mesajlar

CaRaBeeN    0
CaRaBeeN

Bu ilk günden beri var..çok rahatsız etmiyor zira sadece tırtıklı asfaltta virajlara sert girdiğimde direksiyonun altından bi yerlerden "tak tak tak" sert ve bariz bir ses geliyor..

Sanki kulağımda bu ses normal hepsinde var diye kalmış..

Size de oluyor mu hiç?

http://rapidshare.com/files/51990887/MOV00025.zip.html

sesin videosu..

1.3 mb

quicktime gerektirir..

11-15

38-40

48-51 saniyeleri arası rahatlıkla duyabilirsiniz..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Bu ilk günden beri var..çok rahatsız etmiyor zira sadece tırtıklı asfaltta virajlara sert girdiğimde direksiyonun altından bi yerlerden "tak tak tak" sert ve bariz bir ses geliyor..

Sanki kulağımda bu ses normal hepsinde var diye kalmış..

Size de oluyor mu hiç?

o ses bendede yeni peydahlandı direksiyonla  canmın köşesi arasından bi yerden geliyor virajda yada  araba salınınca tümsekten gecerken vs bi tak sesi geliyor sanki kurulmuş bi yay tak diye boşa cıkıyor sürekli yapmıyor ama ne zaman yapacagıda belli olmuyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.943
Burak

Araç farklı ama ses aynı sanki. Bende de var benzer bir ses.. Özellikle araç ilk hareket ederken ufak bir tümseğe geldiğinde veya sağa-sola sert dönüş sırasında oluyor. Sürekli değil ama dediğiniz gibi ne zaman yapacağı da belli değil..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

yeni basladı bende

ilk götürdügümde ses yapmadı gecen gittigimde duydular lakin bulamadılar sürüş güvenliği acısından bi sorun yok dediler ama uyuz olmaya basladım ben sagını solunu sıktılar biraz azaldı gibi ama hala var çözen olursa haberleşek :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd    7
NeBiAnd

Aynı şey bendede var.Sanki amortisörden geliyor yani tak diye bi vuruyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Aynı şey bendede var.Sanki amortisörden geliyor yani tak diye bi vuruyor.

aynen bende amortisör diodum ama kuleyi baglantılarını elden gecirip baktılar lakin kimse amortisörü söküp bakmadı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111    12
MuRDoC_111

yaf bırakın ses versin araçlar biraz nolcak amma pimpiriklisiniz ha :D_sanki yollar kuş tüyü kaplı, bide dümdüz.. her sese kulak kabartıyosunuz olmazki beaw kardesim yaf..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.943
Burak

Öyle deme İrfan böyle her sese kulak kesmezsek ne konuşacaz burada ?

Şaka bir yana sesin artarak problem çıkartmasından korkarım hep ..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
CaRaBeeN    0
CaRaBeeN

evet tırtırlı zeminde özellikle tümsekte varsa sert dönüşte kesin yapıyor..yani araba zorlanıyor gibi bişey..

tahmin ettiğim gibi herkeste var :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111    12
MuRDoC_111

ya o ses bendede var demeyi cok isterdim ama bi sürü ses geliyor yol durumuna baalı olarak, o yüzden tam kestiremedim hangisi oldugunu :D.. bide hangi sesin yoldan hangisinin aractan kaynaklanan bi ses oldugunu ayırt edebilme kabiliyetim olmadıgı için güme gidiyor hepsi :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
utku    0
utku

Ben de bizim 4x4'te var die hatırlıorum, ama 3'te öyle bir ses yok  8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Ben de bizim 4x4'te var die hatırlıorum, ama 3'te öyle bir ses yok  8:)

bende de yoktu son 15 günde falan peydahlandı ilginç bi ses her daim yapmıyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd    7
NeBiAnd

Hello ben Volkan:Ben dedim size bu mazdanın her yerinden sesler geliyor diye.Honda,hayat onda. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Hello ben Volkan:Ben dedim size bu mazdanın her yerinden sesler geliyor diye.Honda,hayat onda. :D

dövelimmi :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Gelecek nasıl olsa 1-2 haftaya kadar :D Dövüp biletini elinden alalım :D

alalım  parasınıda alalım epey egleniris o parayla boş gelmes bu zibidi :2funny: :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest maz14   
Guest maz14

Hello ben Volkan:Ben dedim size bu mazdanın her yerinden sesler geliyor diye.Honda,hayat onda. :D

hahahahahahahaha abi yazcaktım valla yaaa  :D  :D  :D  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

hahahahahahahaha abi yazcaktım valla yaaa  :D  :D  :D  :D

kesin yiyecen iyi bi dayak :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest maz14   
Guest maz14

bi gün düzenleyelim ben gelince o zaman,Volkan a dalma günü  ;D  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×