Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2014 mazda 3 6ay/10.000 km bakımı için 485 tl fiyat verdi Adana bayisi, indirimli en son fiyat olduğunu ön balans ayarı dahil tüm filtrelerin ve motor yağınının değişeceğini belirtti. Mayıs indirimi konusunda tam bir bilgi vermedi, bazı bayilerin indirime katıldığını bazılarının katılmadığını söyledi . Verdiği fiyat normal midir ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kdv dahil 485 tl

Buji , balata var mı bu fiyatta diye soracaktım ama yeni araç 6 ay bakımı .

Kdvsiz 411 TL bana fazla geldi. Yine de detayları görmek önceki örneklerle karşılaştırmak lazım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende hafta sonu 40 bin bakımı için servisten randevu aldım ve 650 tl fiyat verdiler.Açıkçası 40 bin bakımı için bu fiyat yüksek geldi bana.Daha önceki başka marka aracımda 40 bin bakımına 400-450 tl ödemiş biri olarak yetkili servis ilk ve son olacak gibi..Garanti bitiminde özele döneceğim muhtemelen..

 

Bunda kesin buji - balata vardır .. Buji bir nebze de balata işin içine girince işçilik zıplıyor.

10 bin km deki araca balans ne kadar gerekliki. 20 bin km de ön arka lastikler revize edilip balans yapılıyor normalde.

 

Kaldı ki zaten balansı kendisi yapmayacak, yaptırıp getirecek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

40bin de balata vardır.

 

balata da   120 lira olsa., işçilik de 80-100 lira alırlar..        sanayide de aklı başında esnaf 50 liraya değiştirir.    

 

 

 buji yoktur.    

2014 lerde muhtemelen iridium buji var  ve zaten ngk bayiden kendiniz alsanız140-150 tl civarı takımı için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu araçların 10binkm veya 6 ayda bakıma çağırılması hakkında  bende düşüncelerimi paylaşayım sizinle
 
 
 
arkadaşlar aynı anda bir mazda 6 ve  fransız renault sahibi olarak  söylüyorum.
mazda'm  6ay /10000 km
renault'um 12ay /20000 km      de bakıma çağırıyor.
 
 
 
şimdi araçlarda zorunlu bakıma çağırma aslında  finansal olarak değil, bir mantık çerçevesinde düşünülüyor.
mazdanın yurtdışı kitapçıklarına bakın,  örneğin amerika,    zor kondisyonlarda 5bin mil,  kolay 
 
kondisyonlarda 7500 veya 10bin mil(15bin km)    farklı standartları var. 
 
araç tozlu ortamda, soğuk -sıcak iklimlerde- şehir içinde- kısa mesafelerde - performanslı sürüşlerde   
 
kullanılıyorsa,  zor şartlar diye kabul edebiliriz.    sabit hızla otoban yolculuklarına da aşırı kolay şart 
 
diyebilirsiniz. 
ülkemizde büyük şehirler , trafikten dolayı zor,  küçük şehirler de  sürekli kısa mesafe yapmaktan dolayı.  
kızdığınız mazda, doğru olanı yapıyor efendim.  
ben hem istanbul içi hemde performanslı kullanan birisi olarak, 7500km de bir bakıyorum aracıma.
zaten her firma size de biraz sorumluluk veriyor.  10bin km yi beklemeyin, ayda 1 kez yağ çubuğunu su 
 
seviyesini ve sıvıları kontrol edin diyorlar.
bakım ve kontrol için 1 yıl ne kadar uzun bir zamandır arkadaşlar, kendi canınızı emanet ettiiniz bir aracın 
 
daha sık kontrol edilmesi  sizi bu kadar üzmesin. benim eski mazda 626'mın kitapçığında 3bin de bir yazıyor. 
 
ilk bakımına 2500 de girmiş. 
 şu geldiğimiz noktada 10bin  veya 6 ay bile uzun. 
 
örneğin siz cruse açıp, istanbul - kars - istanbul  ring atsanız 90km/h ile,  100bin km sonra fren 
 
balatalarınız hiç eskimediğini görebilirsiniz.  motor yağınız belki 40bin km gider.  zaten 40.000 km yi 
 
100km/h ortalama ile 400 saatte katedeceğimizi düşünürsek, yaklaşık 15 gün yapar.  
diğer tarafta bir taksi düşünün istanbulda, ortalama hızı 10km/h  ve günde 24 saat trafikte çalışsın. günde 
 
240 km,  ayda 7200km yapar, bu arabanın motor yağı 10.000 gidemeyebilir.
 
bu bakım mevzuları aracınız ve sizin iyiliğiniz için, güvenliğiniz için.   
ben kendi renaultumdan biliyorum 12-13bin kmden sonra motor yağı pekmez gibi oluyor, aşırı sesli çalışmaya 
 
başlıyor, saçma tepkiler veriyor, belkide eksiliyor ve ben kontrol etmiyorum.  hava filtresi tıkanıyor, 
 
burnu tıkalı insan gibi çalışıyor araba,  özetle
size tüm samimiyetimle söylüyorum ki,  bu renault'um 150.000 km yi göremeyecek.   ve şuanda 65bin km de,  
 
inanılmaz kötü bir hale geldi.
not olarak,  ilk bakım 20bin deydi  ama   13bin de balatalar bitti. tamamen bitti. yolda kalma derecesinde 
 
bitti hemde,  ben uzun yola çıksam ne olacaktı.  var mı böyle bir mantık. disklerim çizildi, resmen 
 
rezillik. sıfır arabanın fren balatası 13bin de biter mi?
kayışları da kopabilir bu arabanın, boşluk yapabilir,  ufak tefek turbo, pompa kontrolü yapılması 
 
gerekebilir..
 
çok uzattım , konuyu çok çarpıttım affedin,  uzun lafın kısası,   6 ay /10bin km iyidir.    sert 
 
sürüyorsanız 7500 de bile gidebilirsiniz. zararı olmaz faydası olur.. aracınızın da ayda 1 kez, lastiklerini 
 
yağını suyunu ve sıvılarını kontrol ediniz.
 
 
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bunda kesin buji - balata vardır .. Buji bir nebze de balata işin içine girince işçilik zıplıyor.

 

Kaldı ki zaten balansı kendisi yapmayacak, yaptırıp getirecek.

Sadece normal bakım ve hız sabitleyici takılması için toplamda 1000 tl ödedim.Bakımda buji ve balata vs. yok. Yaklaşık 500 tl ye geldi 40bin bakımı .. Faturayı eklerim müsait zamanda..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabanız yeniyse garanti süresince yetkili servise götürmek zorundasınız. Yoksa garanti geçersiz olur. 

Garanti bittiyse iyi bildik tanıdık bir özel serviste seçilebilir tabi. Ancak orjinal parça kullandığına emin olmak gerekir. Gerçi bizimki orjinal değil diyen bir serviste hiç duyulmadı tabi ama :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

en iyisi parçaları yetkili servisten alıp bakımları bildiğiniz tanıdık bir ustada yaptırmanız.

 

En mantıklısı bu tabiki, Özellikle mazda servisinden ayrılma bir usta bulursanız daha da iyi olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2014 mazda 3 6ay/10.000 km bakımı için 485 tl fiyat verdi Adana bayisi, indirimli en son fiyat olduğunu ön balans ayarı dahil tüm filtrelerin ve motor yağınının değişeceğini belirtti. Mayıs indirimi konusunda tam bir bilgi vermedi, bazı bayilerin indirime katıldığını bazılarının katılmadığını söyledi . Verdiği fiyat normal midir ?

Merakımdan Mersin mazda servisini aradım. Polen hariç 300 tl bakım ücreti çıkardı. Hava filtresi değişmez ise 230 tl olduğunu polen için de gerekirse değişeceğini belitti. Mersin servisini kullanan var mıdır ? Fiyat daha mantıklı .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

5 temmuzda Bursa'ya gittim. İlk 6 aylık bakım için 6992 km de servise girdim. Fiyat 308 TL.

Yağ, yağ filtresi, işçilik, karter tapa contası, atık yağ bedeli. Sağına soluna baktılar mı bilmiyorum. İnallar'dan memnun kalmadım. Bakım yapan teknisyen arkadaşı teslimattan sonra görmedim. Bu ilk servis tecrübemdi. Yukarıdaki iletileri okudum da. Memnun kalmamakta haklı olduğuma daha bir inandım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

bu araçların 10binkm veya 6 ayda bakıma çağırılması hakkında  bende düşüncelerimi paylaşayım sizinle
 
 
 
arkadaşlar aynı anda bir mazda 6 ve  fransız renault sahibi olarak  söylüyorum.
mazda'm  6ay /10000 km
renault'um 12ay /20000 km      de bakıma çağırıyor.
 
 
 
şimdi araçlarda zorunlu bakıma çağırma aslında  finansal olarak değil, bir mantık çerçevesinde düşünülüyor.
mazdanın yurtdışı kitapçıklarına bakın,  örneğin amerika,    zor kondisyonlarda 5bin mil,  kolay 
 
kondisyonlarda 7500 veya 10bin mil(15bin km)    farklı standartları var. 
 
araç tozlu ortamda, soğuk -sıcak iklimlerde- şehir içinde- kısa mesafelerde - performanslı sürüşlerde   
 
kullanılıyorsa,  zor şartlar diye kabul edebiliriz.    sabit hızla otoban yolculuklarına da aşırı kolay şart 
 
diyebilirsiniz. 
ülkemizde büyük şehirler , trafikten dolayı zor,  küçük şehirler de  sürekli kısa mesafe yapmaktan dolayı.  
kızdığınız mazda, doğru olanı yapıyor efendim.  
ben hem istanbul içi hemde performanslı kullanan birisi olarak, 7500km de bir bakıyorum aracıma.
zaten her firma size de biraz sorumluluk veriyor.  10bin km yi beklemeyin, ayda 1 kez yağ çubuğunu su 
 
seviyesini ve sıvıları kontrol edin diyorlar.
bakım ve kontrol için 1 yıl ne kadar uzun bir zamandır arkadaşlar, kendi canınızı emanet ettiiniz bir aracın 
 
daha sık kontrol edilmesi  sizi bu kadar üzmesin. benim eski mazda 626'mın kitapçığında 3bin de bir yazıyor. 
 
ilk bakımına 2500 de girmiş. 
 şu geldiğimiz noktada 10bin  veya 6 ay bile uzun. 
 
örneğin siz cruse açıp, istanbul - kars - istanbul  ring atsanız 90km/h ile,  100bin km sonra fren 
 
balatalarınız hiç eskimediğini görebilirsiniz.  motor yağınız belki 40bin km gider.  zaten 40.000 km yi 
 
100km/h ortalama ile 400 saatte katedeceğimizi düşünürsek, yaklaşık 15 gün yapar.  
diğer tarafta bir taksi düşünün istanbulda, ortalama hızı 10km/h  ve günde 24 saat trafikte çalışsın. günde 
 
240 km,  ayda 7200km yapar, bu arabanın motor yağı 10.000 gidemeyebilir.
 
bu bakım mevzuları aracınız ve sizin iyiliğiniz için, güvenliğiniz için.   
ben kendi renaultumdan biliyorum 12-13bin kmden sonra motor yağı pekmez gibi oluyor, aşırı sesli çalışmaya 
 
başlıyor, saçma tepkiler veriyor, belkide eksiliyor ve ben kontrol etmiyorum.  hava filtresi tıkanıyor, 
 
burnu tıkalı insan gibi çalışıyor araba,  özetle
size tüm samimiyetimle söylüyorum ki,  bu renault'um 150.000 km yi göremeyecek.   ve şuanda 65bin km de,  
 
inanılmaz kötü bir hale geldi.
not olarak,  ilk bakım 20bin deydi  ama   13bin de balatalar bitti. tamamen bitti. yolda kalma derecesinde 
 
bitti hemde,  ben uzun yola çıksam ne olacaktı.  var mı böyle bir mantık. disklerim çizildi, resmen 
 
rezillik. sıfır arabanın fren balatası 13bin de biter mi?
kayışları da kopabilir bu arabanın, boşluk yapabilir,  ufak tefek turbo, pompa kontrolü yapılması 
 
gerekebilir..
 
çok uzattım , konuyu çok çarpıttım affedin,  uzun lafın kısası,   6 ay /10bin km iyidir.    sert 
 
sürüyorsanız 7500 de bile gidebilirsiniz. zararı olmaz faydası olur.. aracınızın da ayda 1 kez, lastiklerini 
 
yağını suyunu ve sıvılarını kontrol ediniz.

 

yok abi ben  bu bakım periyodu olayına bu kadar pozitif yaklasmıyorum.sonucta sadece mazda değil tüm araclar aynı türkıye sartlarında kullanılıyor.ne sıklıkla bakım yaptırıyolar bilmiyorum ama ist.da nerdeyse bindiğim her taksı 1.3albea multıjet 500-600k kmde soruyorum.motor yaptırmadım diyorlar.benzinli mazda motorumu gitmeyecek dizelin yaptıgı yolu..ben tamamen mazda türkiyenin kurnazlığı olarak görüyorum..kullanılan yağ en kalitelisi tam sentetik15.20k ömrü var ama sen gel biz 5k da bir değişelim mantığa bak ya.unutmayalım arkadaslar arabalar insanlar için vardır insanlar için çalısır insanlara hizmet eder.mazda türkiye bunu tersten okuyor galiba,insanlar arabaların masraflarını karsılamak için var,arabalar için çalısır,arabalara hizmet ederler.bu zihniyeti kınıyorum

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

 

bu araçların 10binkm veya 6 ayda bakıma çağırılması hakkında  bende düşüncelerimi paylaşayım sizinle
 
 
 
arkadaşlar aynı anda bir mazda 6 ve  fransız renault sahibi olarak  söylüyorum.
mazda'm  6ay /10000 km
renault'um 12ay /20000 km      de bakıma çağırıyor.
 
 
 
şimdi araçlarda zorunlu bakıma çağırma aslında  finansal olarak değil, bir mantık çerçevesinde düşünülüyor.
mazdanın yurtdışı kitapçıklarına bakın,  örneğin amerika,    zor kondisyonlarda 5bin mil,  kolay 
 
kondisyonlarda 7500 veya 10bin mil(15bin km)    farklı standartları var. 
 
araç tozlu ortamda, soğuk -sıcak iklimlerde- şehir içinde- kısa mesafelerde - performanslı sürüşlerde   
 
kullanılıyorsa,  zor şartlar diye kabul edebiliriz.    sabit hızla otoban yolculuklarına da aşırı kolay şart 
 
diyebilirsiniz. 
ülkemizde büyük şehirler , trafikten dolayı zor,  küçük şehirler de  sürekli kısa mesafe yapmaktan dolayı.  
kızdığınız mazda, doğru olanı yapıyor efendim.  
ben hem istanbul içi hemde performanslı kullanan birisi olarak, 7500km de bir bakıyorum aracıma.
zaten her firma size de biraz sorumluluk veriyor.  10bin km yi beklemeyin, ayda 1 kez yağ çubuğunu su 
 
seviyesini ve sıvıları kontrol edin diyorlar.
bakım ve kontrol için 1 yıl ne kadar uzun bir zamandır arkadaşlar, kendi canınızı emanet ettiiniz bir aracın 
 
daha sık kontrol edilmesi  sizi bu kadar üzmesin. benim eski mazda 626'mın kitapçığında 3bin de bir yazıyor. 
 
ilk bakımına 2500 de girmiş. 
 şu geldiğimiz noktada 10bin  veya 6 ay bile uzun. 
 
örneğin siz cruse açıp, istanbul - kars - istanbul  ring atsanız 90km/h ile,  100bin km sonra fren 
 
balatalarınız hiç eskimediğini görebilirsiniz.  motor yağınız belki 40bin km gider.  zaten 40.000 km yi 
 
100km/h ortalama ile 400 saatte katedeceğimizi düşünürsek, yaklaşık 15 gün yapar.  
diğer tarafta bir taksi düşünün istanbulda, ortalama hızı 10km/h  ve günde 24 saat trafikte çalışsın. günde 
 
240 km,  ayda 7200km yapar, bu arabanın motor yağı 10.000 gidemeyebilir.
 
bu bakım mevzuları aracınız ve sizin iyiliğiniz için, güvenliğiniz için.   
ben kendi renaultumdan biliyorum 12-13bin kmden sonra motor yağı pekmez gibi oluyor, aşırı sesli çalışmaya 
 
başlıyor, saçma tepkiler veriyor, belkide eksiliyor ve ben kontrol etmiyorum.  hava filtresi tıkanıyor, 
 
burnu tıkalı insan gibi çalışıyor araba,  özetle
size tüm samimiyetimle söylüyorum ki,  bu renault'um 150.000 km yi göremeyecek.   ve şuanda 65bin km de,  
 
inanılmaz kötü bir hale geldi.
not olarak,  ilk bakım 20bin deydi  ama   13bin de balatalar bitti. tamamen bitti. yolda kalma derecesinde 
 
bitti hemde,  ben uzun yola çıksam ne olacaktı.  var mı böyle bir mantık. disklerim çizildi, resmen 
 
rezillik. sıfır arabanın fren balatası 13bin de biter mi?
kayışları da kopabilir bu arabanın, boşluk yapabilir,  ufak tefek turbo, pompa kontrolü yapılması 
 
gerekebilir..
 
çok uzattım , konuyu çok çarpıttım affedin,  uzun lafın kısası,   6 ay /10bin km iyidir.    sert 
 
sürüyorsanız 7500 de bile gidebilirsiniz. zararı olmaz faydası olur.. aracınızın da ayda 1 kez, lastiklerini 
 
yağını suyunu ve sıvılarını kontrol ediniz.

 

18 bilemedin 20 yaşında delikanlı yaptı ilk bakımı. bakım yapılırken aracı görmekte yasak. hadi şimdi kur dur kafanda. ben serviste polen filtresi değiştirilmeden bakım yapıldığını görmüş adamım(başka bir marka). kusura bakmayın ama kesinlikle güvenmiyorum. zor şartlarda kullanıp aracı severek 6 ayda 1 bakıma götürmek bizim insiyatifimizde olmalı. ne yani bu araç ilk 2 yada 4 yılında(yani garanti süresinde) 2 filtre 1 yağ değişimini diğer bütün markalarla aynı aralıkta yaptırdığından dolayı arıza mı verecek? valla öyleyse hemen yansın araç...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 bilemedin 20 yaşında delikanlı yaptı ilk bakımı. bakım yapılırken aracı görmekte yasak. hadi şimdi kur dur kafanda. ben serviste polen filtresi değiştirilmeden bakım yapıldığını görmüş adamım(başka bir marka). kusura bakmayın ama kesinlikle güvenmiyorum. zor şartlarda kullanıp aracı severek 6 ayda 1 bakıma götürmek bizim insiyatifimizde olmalı. ne yani bu araç ilk 2 yada 4 yılında(yani garanti süresinde) 2 filtre 1 yağ değişimini diğer bütün markalarla aynı aralıkta yaptırdığından dolayı arıza mı verecek? valla öyleyse hemen yansın araç...

hikaye abi ya..mazda türkıye baskanı mı desem bilmiyorum görevini ama ismi numan olması lazım..6ayd 1 bakım mecburiyetini biz araçlarımıza dokunmak istiyoruz diye açıklamış..bedava olacaksa kabul dokun öp kokla dimi sen araca dokunmakla kalmıyosun bizede dokunduruyosun biraz diyen olmamıs galiba)))mazda bosuna garantiyi 5yıl yapmamıs böle sisteme can kurban 55yıl verseler yeridir valla,her yıl 1 bakım yalandan.zaten garantiye girecek parçanın parasıda çıktı))

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merakımdan Mersin mazda servisini aradım. Polen hariç 300 tl bakım ücreti çıkardı. Hava filtresi değişmez ise 230 tl olduğunu polen için de gerekirse değişeceğini belitti. Mersin servisini kullanan var mıdır ? Fiyat daha mantıklı .

Bakım konusunu ne yaptınız. Nereyi tavsiye edersiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...