Jump to content

1991-Mazda 626 için sağ aks ihtiyacı


ferhatarat

Tavsiye Edilen Mesajlar

     Merhaba,

 

1991 model mazda 626 için sağ aks arıyorum. Elinde bulunan ya da olabileceğini düşündüğü yedek parça, çıkma parça satan bir yer bilen, önerebilecek arkadaşlara ihtiyacım var. İnternet üzerinden genel araştırma yaptığımda yeterli bilgiye ulaşamadım. Kısa sürede çıkma ya da eğer varsa sıfır aks alabilmem için bilgisi olanlardan bana yardımcı olmalarını rica ediyorum. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Konuyu alınık-yedek parça bölümüne açmak istemiştim yanlış açmışım eğer taşınabilirse sevinirim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Veysel Oto var isterseniz bir oraya tel açıp danışın. yardımcı olur muhakkak

 

Yetkili Kişi
:
VEYSEL YAYGIR
Adres
:
OSB Atatürk Oto Sanayi Sitesi 8.Sokak No:233 / İKİTELLİ - İSTANBUL - Türkiye
Posta Kodu
:
34000
Telefon(lar)
:
0212 485 11 46 -
Fax ve Cep
:
0554 592 25 68 -
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Komple aksmı lazım yoksa dış kafamı gerekli. dış kafa ise parçacılarda yan sanayi mevcut. eğer bulabilirseniz nkn marka orjinale yakın kalitededir. fiyat konusunda ise 50 tl den 100 tlye kadar kalitesine göre değişiyor. eğer komple aks lazımsa ve çıkma alacaksanız aldığınız yer ile mutlaka sıkıntı çıkarsa getiririm diye konuşun çünkü dış ya da iç kafalarda bozuk çıkabiliyor. bu da araca takmadan gözle bakarak anlaşılmıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kafaları sağlam ama ortadan kırılmış durumdaydı izmitte güven oto diye bir yerde buldum oradan istedim bugün ulaştı yarın takılmış olacak bakalım inş bi problem çıkarmaz, bilgi için teşekkür ederim tekrar bir sorun yaşanırsa paylaştığınız yerlerden temin etmeye çalışacağım 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

aks kolunun kırılması çok zor. genellikle dış kafalar iç kısmı kırılıp boşa dönmeye başlıyor. bu şekilde bir kırılma söz konusu olmuş olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Fotifoti
      Yazan: Fotifoti
      Bir otomobil ne kadar hafifse, sürüşü de o kadar eğlenceli olur.
      Shigeo Mizuno
      Program Müdürü – Mazda.
      .Kodo tasarım felsefesi ile otomobile yeni bir bakış açısı kazandıran ve ruhunu iade eden Mazda, 2010 yılı ekim ayında duyurduğu konsepti shinari ile açılışı yapmıştı.

      Daha atak, daha hafif, sürüş keyfine odaklı Skyactive teknolojisini barındıran CX-5 2012 , Mazda 2 ise 2014 yılında Japonya'da yılın otomobili seçildiler. Cx-3 ile 2015 ödülünü de aday. Sadece ruhunu harekete geçirmekle kalmayan Mazda, 94 yıllık şirket tarihinde rekor kırarak 1.36 milyar € faaliyet karı elde etti. İçinde bulunduğumuz Avrupa pazarında %28 büyüme elde eden Mazda, sadece Almanya'da %20 büyüyerek 47bin araç sattı.*
      Yönetimini mühendislerin yaptığı tek otomobil firması olan Mazda, dünya devlerine de ilham kaynağı oluyor. Mercedes'in ardından önden çekişli araç üretme sevdasına kapılıp 2 serisi ile hüsrana uğrayan BMW anlaşılan hatasından dönüş yapmış.
      Auto Bild'e açıklamalarda bulunan Finansal İşlemler Yöneticisi Dr. Friedrich Eichiner daha önce 35up mimarisi olarak adlandırılan yeni arkadan itişli CLAR (Cluster Architecture) mimarisinin seri üretime hazır ve gelecek modellerde kullanılacağını bildirdi. Yeni 3,5,6,7 ve x3,x5,x6,x7 modellerinde karşımıza çıkacak CLAR yüksek çekmeli çelik, alimunyum ve karbonfiber karışımı ile daha hafif bir şaşi üretilmesi ile bu şaşinin ortak kullanımına dayanıyor. Bu yönüyle de Mazda'nın gram stratejisi ve skyactive mimarisini çağrıştıran CLAR yeni 5 serisinde 80 kiloluk avantaj sağlayacak.Yıl sonunda x5 ve 3 serisinde göreceğimiz yeni mimari,gelecek sene hibrit 2 serisi ve 7 serisi eDrive'da kullanılacak. **

      Bunlara ek olarak 5 serisinde ilk kez 3 silindirli bir motor kullanılması da gündemde. Giriş seviyesi 518d ‘nin 3 silindirli 150 hp lik bir motorla gelmesi bekleniyor. Beklenilen satışa ulaşamayan 2 serisinin tamamen 4 çeker olarak devam ederek kulvar değiştireceği de bir diğer söylenti. ***
      *http://www.mazda-tr....arllk-bildirdi/
      **http://www.bmwblog.c...future-hybrids/
      ***http://otomobil.habe...ndan-vazgecmedi
    • Efebey
      Yazan: Efebey
      Rüya garajda yeri hep hazır.
       
       

       
       
      Bundan yaklaşık 20 sene önce Mazda, Miata adında riskli bir model piyasaya sürdü. O günlerde pek popüler olmayan tarzda bir araç üreterek Mazda, roadstar denince akla ilk gelen marka olmayı başardı. 
       
      Miata yıllar boyunca insanların aklında makul fiyatlı, güvenilir ve go-kart benzeri sürüşüyle birlikte eğlenceli bir araba olarak kaldı.
       
      İlk üretilen Miata’nın üstünden yaklaşık çeyrek asır geçti. Geçen yıllar Miata’yı bir efsane yaptı ve bir çok insan, bu efsaneye tutkuyla bağlandı.
       
       Mazda da bu tutkuyu yenilenen Miata’nın reklam filminde işlemiş. Umarız Mazda Miata MX5 efsanesi, yeni modeliyle de devam eder.
       
       
       

       
       
      ---------------------------------------
       
      Kaynak : otopark.com
    • SafakOZKAN
      Yazan: SafakOZKAN
      Merhaba arkadaşlar. Aracım satılıktır ilan linkini tıklayarak görebilirsiniz.

      http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-323-1vv988-model-kazasiz-enjeksiyonlu-2017-ye-kadar-muayene-209816982/detay
    • hkserifoglu
      Yazan: hkserifoglu
      Iyi gunler..
       
      Ilk defa araba alacagim ve mazda rx8 uzerinde bir 5-6 aydir duruyorum kismetse bu yaz sonu almanyadan 2.el bir mazda rx-8 alacagim.. Ama hangi modeller tercih edilmeli tabiki en iyisi en yuksek modelidir ama alcagim araba 4-5 bin euro civari olacak.. kac yilindan sonraki araclara yonlenmem daha dogru olur? birde renesis r3 gibi yazilar goruyorum bazen farki nedir?
       
      cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
    • By_eyicaN
      Yazan: By_eyicaN
      Merhaba arkadaşlar, 88-91 model Mazda 626 için orjinal jant kapağının eksikliği görsel olarak gerçekten büyük problem. Aracı görsel olarak ciddi anlamda olumsuz etkiliyor ve maalesef temin etmek çok zor. Uzun arayışım netice vermeyince alternatif yöntemler düşünmeye başlayınca ya tutarsa deyip sizlerle paylaştığım bu yöntemi uygulamaya karar verdim ve sonuç bana göre harikulade oldu, sizlerin de bu konuda hem fikrini almak hem de ihtiyacı olup ta uğraşmak isteyenlere seçenek sunmak istedim. >Öncelikle en anlaşılır tarifiyle hani şu baklavacıların kullandığı dikdörtgen alüminyum tepsilerden yeterli büyüklükte olan bir tepsi buldum. >Sonrasında orjinal jant kapağı ölçülerini en pratik uygulanacağı düşüncesiyle karton kullanarak şablon haline getirip kestikten sonra asetat kalem ile temin etmiş olduğum alüminyum üzerine çizdim. >Daha sonra demir testeresi ve sac makası yardımıyle çizmiş olduğum şablona göre tepsiyi kestim. (İmkanı olan sanayide kestirebilir ya da avuçiçi taşlama gibi bir elektronik aletle yorulmadan kesebilir, elle kesmenin tahmin edilebilenden çok daha fazla zahmetli olduğunu belirtmeliyim.) >Daha sonra (janta delik delmek zorunda kalmamak için) jant üzerinde orjinal kapakları için halihazırda var olan tırnaklara en uygun olarak aklıma gelen montaj yöntemi olarak eski tarz duvar prizlerinin duvar tutma tırnak sistemlerinden yola çıkarak atıl durumdaki 4 tane prizin tırnaklarını kesmiş olduğum parçalara jant turnaklarına uygun şekilde ölçüp vida yeri açarak uyguladım. >Janta kapağı takma esnasında uyguladığım bu tırnak sisteminin hareket edip montaj esnasında ciddi zorluk olduğunu farkedince şeffaf silikon kullanarak tırnakları sabitledim. Aynı zamanda kullanmış olduğum alümninyum malzeme yeterli et kalınlığına sahip olmadığından dolayı jant içerisine basılı gibi duruyordu, o nedenle parçaların kenarlarına küçük parçalar ekleyerek hazırlamış olduğum kapakların jant üzerindeki basık görüntüsünü ortadan kaldırdım. >İnce alçı zımparasını halı gibi yumuşak bir zemine sabitleyip hazırlamış olduğum kapağı üzerine koydum, düzgün dairesel şekilde çevirerek orjinal jant kapağındaki çember parlaklığını elde ettim. >Son olarak İnternetten mazda orjinal logosunu etiket kağıdına çıktı alıp maket bıçağı yardımıyla logoyu şablon haline getirdikten sonra hizalı şekilde kapağa yapıştırıp asetat kalem ile logoyu kapağa uyguladım. Daha sonra kapakları janta monte ettim. Bu işlemi yapalı yaklaşık 8 ay oldu, kapak parlaklığının korunması için vernik atmayı düşündüm fakat zamanım olmadı buna rağmen kapaklar halen ilk yaptığım günki gibi duruyor bu sayede de yetkili servislerin verdiği yada çıkma parçacıların verdiği uçuk kaçık rakamları ödemekten kurtuldum. Bu forumdaki bilgilerden çok faydalandım, karşılar mı bilmem ama en azından çorbada benim de bir tuzum olsun istedim.
      birkaç resim daha..







×
×
  • Yeni Oluştur...