Jump to content

Yeni Mazda MX-5 Fiyatı Hakkında Öngörüler


batu1709
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

fiyatı bilmem ama bugün beyaz bi tanesini fransa'da "canlı" gördüm, way akaaş diyorum baska da birşey demiyorum.

bekleyecek olan varsa beklesin, başka bir şey almasın o kadar diyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

az önce bir test videosunda izledim,yeni mx5in tentesi el ile açılıp kapanıyor,,

şahsen ben hiç beğenmedim bu kısmı,

convertible aracta tavanı elle açmakta nedir,,

ha elle açsam incilerim mi döklür çok mu zahmet,tabiki hayır ama bu araclar keyif aracıysa şayet,ben bu tavan açmadan keyıf alamam orası kesin

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

43 dakika önce, bosphoruss9 :

az önce bir test videosunda izledim,yeni mx5in tentesi el ile açılıp kapanıyor,,

şahsen ben hiç beğenmedim bu kısmı,

convertible aracta tavanı elle açmakta nedir,,

ha elle açsam incilerim mi döklür çok mu zahmet,tabiki hayır ama bu araclar keyif aracıysa şayet,ben bu tavan açmadan keyıf alamam orası kesin

İlk gördügümde ben de cok takmıstım bütün havasını alıyor diye :) tek iyi yanı sorunsuzlugu ve şipşaklığı olacaktır :D 

agır hareketlerle cekersek tenteyi arkadan elektrikliymis gibi gözükebilir :D 

yolun sonu sanayide zanaatkar bir ustaya cevirtmekte olabilir.. 

mercedes ve bmw de aracın kumandasından  bile acıp kapatabiliyorsun içerisinde olup calıstırmana bile gerek yok. baya sımartırtdı bu olması gereken özellik mevcut olsa 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni MX-5  in hardtop u hakkında hiçbir bilgim yok fakat internette olması beklenen resimler olarak en yakın bunlara ulasılmıs. acıkcası ben buna benzer bir sey ortaya cıkacaksa gözüme hiç hos gelmiyor hardtop lu versiyonu .  

Hatırlarsanız bir önceki kasa Z4 e de hardtop hiç gitmiyordu. Yeni MX-5 in selefinden daha kısa olmasından ve selefine göre kaputun daha uzun olması kabini kısa gösterdiginden yumurtamsı bir tasarımı var fuarda canlı görenler bilir oldukca sasırmıstır boyutlarına çünkü arac gercekten cok ufak videolarda veya fotograflarda gözüktügünden.

Bu yüzden ben yumurtamsı araclara sert tavanın gitmedigini düşünüyorum. Softtop model bazen bazı araclarda daha iyi gözüküyor hardtop a nazaran. 

 

mazda-mx5-2016-hardtop-10.thumb.jpg.22b0Hardtop-Miata-1022-626x382.jpg.15fef2f9exPkn6sD.thumb.jpg.374fb84fc2612289dd1f9a

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tente candır:) elle açılması da ağırlık ve yer bakımından avantaj sağlıyor olmalı. Şahsen güneşte, insanların ve tozun yoğun olabileceği yerlerde üstünü açmazdım, kısacası çoğu zaman tente kapalı vaziyette kullanırdım:))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Soft top benim de tercih ettigim  , daha once hard top ile yaptigim test drive da ust acikken bir sorun yok ancak kapaliyken en ufak titresimlerde korkunc ses yapiyor , bu arabaya bakmaniza bagli ancak ne kadar iyi bakip parcalar arasin daki lastik leri slikonla temizleseniz bile bu ses er ya da gec olacak . 

Ayrica elle acilmis olmasi arabanin fiyatini etkileyen bir ozellik , otomatik olmasi haline fiyat 1-2 bin dolar farkeder 

Ben 2008 sport modeli kullaniyorum , cold air intake ve spor egzost taktirdim Goodrich performance tire la bitirdim.Zira sonu yok !!!! Yeni mazda yi test drive icin aradiklarinda aklimda ki tek sey bunu veririm yenisini alirim di , ancak touring modelini kullandiktan sonra fikrimi degistirdim,  yeni ancak benim alistigim ve kullanirken ergonomi saglayan ozelliklerin ki en basta cup holder in onde ya da yanda veyahutta kolunuzun altinda degil de konsolun en arkasinda El yordamiyla kahvenize uzanacaginiz bir noktada olmasi cok rahatsiz edici.  Ufak bir sorun degil mi ? 1 saat uzeri kullandiginda ariyorsun,  ki 2015 e kadar 4 olan cup holder birden 2 ye ve elinizin ulasamiyacagi yere konulmasi  enteresan... 

Birde yeni model butun arabalar daki o uyduruktan ucuz gorunumlu ekran maalesef cok gereksiz , emanet gibi duruyo , daha iyi tasarlanabilirdi, bunlar benim gorusum eski ile yeniyi kiyasliyorum ve bence bu kadar para harcamak yerine eski kasa miata da kalmak bana daha mantikli geldi . 

Spor modeldeki ekran yerine radio gostergesi bence daha sik durmus, Amerika da 2.0 sky active motor Standart geliyor bundan dusuk motor hacmi  kasa ne kadar hafif olursa olsun yetmezmis gibi geliyor,  zaten bu modelde performance ariyorsun 1.5 motor nasil performance verecek bilmiyorum.  

Dedigim gibi bunlar benim fikrim muhakkak cok farkli dusunen arkadaslar olacaktir , 

 

Saygilar 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

07.03.2016 at 18:59, batu1709 :

Zamlar ülkesinde acıkcası ''cok'' demek yanlıs olur sayet 90 bin lira ise. bir kac örnek verecek olursak vw polo 1.4 tsi dsg 70 bin lira sıfırı. ne xenon ne adam akıllı bir ekran ne de özel bir araba degilken kendisi bu fiyat. vw golf 1.4 tsi dsg he bir de  comfortline paket highline bile degil 82 bin lira aynısısın dizel otomatigi 95 bin lira highline secenegi 102 bin lira.

hadi bırakalım vw i RENAULT a gecelim. CLİO 1.5 dizel otomatik 72 bin lira . fluence dizel manuel 81 bin baslangıc otomatigi ise 89 bin lira. Markaların cabrıo veya coupe araclarına hiç girmiyorum fiyatları bilen bilir :) 

Yani bence 90 bin mazda MX-5 e ''cok'' dersek biraz da kendimizi kandırmıs oluruz. Paramızın az olma ihtimali daha fazla olabilir. dua edelimde 90 bin liradan gelsin bu sadece bir söylenti sonuc olarak. daha pahalı gelirse sayet ki bence gelebilir o zaman mumla ararız o 90 bin baslangıcı.he alır mıyız o kisiye ve gözden cıkartacagı paraya baglı. Ama bu mx-5 efsaneside hikaye degil selefini kullanmıs biri olarak sürüsünde cok farklı bir tat ve muazzam bir keyif var. öyle 250-300 beygir degil belki ama zaten mx-5 de bunu hiçbir zaman vaat etmedi. mesela her arabayla yavas gitmek keyifli degildir ama bu aradaba yavas gitmekte keyifli. Yanlıs anlasılmasın araba gitmiyorda degil hafifligiden dolayı gayet tatminkar hızlanıyor zaten gelecek yeni MX-5 in  1.5 130 luğu 100 km ye 8 saniyede ulasıyor. Yani bendeki BMW  F10 184 hp lik 5.20d ile aynı . 160 lık dsg scirocco ile aynı. son derece basarılı buluyorum. Sonucta bu bir spor araba tasarımı sasesi herseyiyle...  ve yurtdısı kanallarında önemli isimlerin bu araba için neler dediklerini biraz takip eden varsa aracı nereye konumlandırdıklarını cok iyi bilirler. Top gear mesela mx-5 i ayrı bir yere koyar. Bu araba bosuna efsane olmadı bosuna en cok satanda olmadı. Ben mazda mukemmel şöyle böyle bir marka asla demiyorum. Mazda nın mx-5 i ayrı bir yerde sadece. 

Kesinlikle katılıyorum. Araç fiyatları çıldırmış durumda, 2015-2016 model arasında bile aynı araç olmasına rağmen 4-6 bin tl fiyat farkı istiyorlar. mx-5 90 bine gelsin başka 2 kapılı araç satılmaz ülkede :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, mansonn666 :

 

Ben 2008 sport modeli kullaniyorum , cold air intake ve spor egzost taktirdim Goodrich performance tire la bitirdim.Zira sonu yok !!!! Yeni mazda yi test drive icin aradiklarinda aklimda ki tek sey bunu veririm yenisini alirim di , ancak touring modelini kullandiktan sonra fikrimi degistirdim,  yeni ancak benim alistigim ve kullanirken ergonomi saglayan ozelliklerin ki en basta cup holder in onde ya da yanda veyahutta kolunuzun altinda degil de konsolun en arkasinda El yordamiyla kahvenize uzanacaginiz bir noktada olmasi cok rahatsiz edici.  Ufak bir sorun degil mi ? 1 saat uzeri kullandiginda ariyorsun,  ki 2015 e kadar 4 olan cup holder birden 2 ye ve elinizin ulasamiyacagi yere konulmasi  enteresan... 

Birde yeni model butun arabalar daki o uyduruktan ucuz gorunumlu ekran maalesef cok gereksiz , emanet gibi duruyo , daha iyi tasarlanabilirdi, bunlar benim gorusum eski ile yeniyi kiyasliyorum ve bence bu kadar para harcamak yerine eski kasa miata da kalmak bana daha mantikli geldi . 

Güzel günlerde kullanın, bence değiştirmenize gerek yok. Sizinki de çok güzel. O bardaklıklar portatif, sökülüp resimdeki gibi de takılabiliyor :)Ekran konusuna katılıyorum. Bence navigasyon yoksa ekrana da gerek yok.

Tavanın elle açılması ise hiç önemli değil, zaten 3 saniye sürüyor.

mazda-mx-5-miata-review-2015-1-thumbnail

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, Gökhan :

İngiltere'de yok, orayı baz alırsak. AT olmayacak anladığım kadarıyla.

2.0 da getireceklermiş, başta gelmeyecek deniyordu. 2.0 gelecekse de otomatik gelir herhalde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, viso :

2.0 da getireceklermiş, başta gelmeyecek deniyordu. 2.0 gelecekse de otomatik gelir herhalde.

2.0 manuel seceneği ve softtop  olursa tadından yenmez

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

her ne kadar telaffuz edilen fiyatlara bu arabayı almayacak olsamda yollarda görmeyı sabırsızıkla beklıyorum,

hani diyorum belki aklımı çeler felan:fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Otomatik vites tiptronic , duz vitesi aratmaz,  cold air intake aradaki horsepower I kapatir, 2.0 sky active motor gelirse yanilip 1.5 almayin,  

Nacizhane fikrim , muhakkak fiyat farki olacaktir ama bir kez alinacak ve uzun sure keyfi surulecek bir araba...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Karşılaştırmalarda 1.5 öneriliyor genel olarak, daha devirli ve hafif olduğu için. Zaten vergi nedeniyle benim için seçenek bile değil.

Sanırım araçların gelişi mayısa sarkmış bu arada, fiyat yine belli değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yılan hikayesi

Düzenleme: Forumumuz kuralları gereği, tamamı büyük harflerden oluşan iletiler ve başlıkları düzeltilir.

Bu konuda gerekli dikkati sağlacağınıza eminiz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, mansonn666 :

Otomatik vites tiptronic , duz vitesi aratmaz,  cold air intake aradaki horsepower I kapatir, 2.0 sky active motor gelirse yanilip 1.5 almayin,  

Nacizhane fikrim , muhakkak fiyat farki olacaktir ama bir kez alinacak ve uzun sure keyfi surulecek bir araba...

otomatik sanzıman tercihim degil sahsen , bir de Otomatik viteslilerde kilitli diferansiyel olmuyormus diye biliyorum ben. Otopark.com da otomatik 2 litrelik MX-5 testinde bundan bahsedilmisti. Yurtdısındakileri bilemem tabi.. bildigim tek sey TR deki butun otomatiklerin bundan yoksun olması. 

Kilitli dif olunca aracta arkadan iter ise zaten haliyle sürekli güzel bir sekilde arkasını bırakarak devam etmek mümkün. Kilitli dif olmayınca sadece agırlık transferi yaparak sagdan sola ani cevirmeler gibi kısa süreli drift olayı yasanabiliyor.

Şahsen ben kullandıgım arac arkadan iter ise arkasıyla oynamayı seviyorum :) mesela virajlarda limiti zorladıgımda bir minik direksiyon kontrasıyla salınımı arka gövdeye aktarıp dengesini bulmasını saglıyorum. Tabi biraz cesaret de gerekiyor bilmeyen için yanlıs yönlendirmeyim kimseyi :D Böylece araba bütünen kaymıyor limitte. ama kullandıgım arabada tam kilitli dif olmadıgı için bu uzun surmuyor. Yani kilitli dif olsa o sekilde komple bir alanı rahatca dönmek daha basitlesir ve hızı korur. Ben sahsen yeni mx-5 in bu ayrıntısını tam bilmiyorum ama asla kilitli dif. siz almam o aracı. 

Bir de top gear da belirtildigi üzere yeni mx-5 in düz vitesi ''en iyisi'' olarak lanse ediliyor. Gecisleri olsun vites yollarının kısa olması muazzam bir zevk veriyormus. Yere göğe sığdıramıyorlar. Ve sadece top gear degil bütün izledigim testlerde düz vitesini acayip övüyorlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...