Jump to content

Mazda 3 Lastik Tavsiyesi


Hidoretti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

n11 den aldım satıcı ''EnUcuzaLastık'' çok guzel strece sarmıslar 4 tane de sıbob gondermıs lastıkler tertemızdı  Ama ''KaanOtoLastık''ten almayın n11 aracıgıyla çünkü strecsız gonderıyor lastıklerı berbat halde

 

https://urun.n11.com/oto-lastik/goodyear-20555r16-91v-efficientgrip-performance-4-kanal-502018-P222745581

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugun goodyear efg performace lastik taktirdim. Tanesi 340 lira. Made in Turkey. 

Daha sessiz bekliyordum. Onceki lastiklerim barum 2 idi. Sol iki lastik bozulmus. Ugultu yapiyordu. 

Acikcasi 1400 lirayi bosuna verdim gibi hissediyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, Lupara :

Bugun goodyear efg performace lastik taktirdim. Tanesi 340 lira. Made in Turkey. 

Daha sessiz bekliyordum. Onceki lastiklerim barum 2 idi. Sol iki lastik bozulmus. Ugultu yapiyordu. 

Acikcasi 1400 lirayi bosuna verdim gibi hissediyorum. 

O lastiğin Türkiye üretimi mi varmış? Aynısını aldım 4 kanallı almanya üretimi. 315’e aldım ben de. Streçli faturalı gönderdi n11. Primacy 3’ten daha sessiz bir lastik. Ben mumnunum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guncelleme

Yaklasik 100 km kullandiktan sonra Goodyear Efg Performans lastiklerinin bana gore olmadigina karar verdim. 

Yol tutus fren vs. iyi ama araba asiri sertlesti. Burada bizim aracin suspansiyonlarindan neden sikayet edildigini yeni anladim. Arabanin arkasindan lok lok ses gelmeye basladi  

Meger arabam eskiden pambık gibiymis 😁

Lastikciyle konustum ve ilk firsatta Barumla degistirecegim. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, Lupara :

Guncelleme

Yaklasik 100 km kullandiktan sonra Goodyear Efg Performans lastiklerinin bana gore olmadigina karar verdim. 

Yol tutus fren vs. iyi ama araba asiri sertlesti. Burada bizim aracin suspansiyonlarindan neden sikayet edildigini yeni anladim. Arabanin arkasindan lok lok ses gelmeye basladi  

Meger arabam eskiden pambık gibiymis 😁

Lastikciyle konustum ve ilk firsatta Barumla degistirecegim. 

 

Goodyear Efg Perf. yumuşak lastiktir. Lastik basınçları kaç? Fazla şişirilmiş olabilir.

Bilindik lastik markası varken, Barum gibi ne idüğü belirsiz bir lastiğe geçmezdim.

Lok lok ses, (büyük ihtimalle) takoz ya da amortisörden kaynaklı olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Lupara :

Guncelleme

Yaklasik 100 km kullandiktan sonra Goodyear Efg Performans lastiklerinin bana gore olmadigina karar verdim. 

Yol tutus fren vs. iyi ama araba asiri sertlesti. Burada bizim aracin suspansiyonlarindan neden sikayet edildigini yeni anladim. Arabanin arkasindan lok lok ses gelmeye basladi  

Meger arabam eskiden pambık gibiymis 😁

Lastikciyle konustum ve ilk firsatta Barumla degistirecegim. 

 

Ben primacy 3’ten geçtim. Esas geçtikten sonra güm güm ses kesildi. Bi gariplik var valla. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yukaridaki son mesajlardan benim anlayabildigim kadariyla, birçok kisi lastik konusunda biraz "duygusal" düsünüyor.  Yani, lastikle ilgili rasyonal verilere bakmadan sadece kalbinin sesine kulak veriyor.  Evet, lastik bir araç için çok önemlidir.  Ancak, bence aracin tüm dinamiklerini de pek etkileyemez.  Eger etkiledigini düsünüyorsaniz belki biraz duygusal oluyorsunuzdur.

Lastiklerle ilgili birçok mantiksal veri vardir.  Ben daha önce bunlardan birinden bahsetmistim.  Lastigin yan duvarindaki TRACTION degerine bakin, demistim.  Mümkünse AA TRACTION lastik alin diye önermistim.  Bilmiyorum kaç kisi bakti ama hiç degilse Internette o lastik için yapilan degerlendirmeler okunabilir.  Böylece isin duygusal boyutu abartilmamis olur.  Tüm bu rasyonel veriler daha lastik satin alinmadan önce okunursa daha isabetli olur.

Ben kaç sene önce Subaru Impreza aracima lastik seçerken Continental ContiPremiumContact almistim çünkü TRACTION degeri AA idi.  Lastiklerden memnun kaldim.  Yanlis animsamiyorsam o esnada piyasada TRACTION AA olan baska bir lastik de bulamamistim.  Demek istedigim, önceden ev ödevinizi yaparak lastik aldiginizda düs kirikligi olasiligi da azaliyor.

Hep vurguladigim bir baska konu da, lastik seçimi zaten baslibasina hassas ve önemli bir konudur.  Bu yetmezmis gibi bazi arkadaslar lastik ölçülerini degistirmekten bahsediyorlar.  Böylece zaten hassas dengelerin oldugu bir konu birden arapsacina dönebiliyor.  Bu nedenle, bence mecbur kalmadikça lastik ölçülerinizi degistirmeyin.  Sadece alabileceginiz en iyi lastikleri almaya bakin.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Mutlu Tekir  @tansu87 @AKayhan

Yorumlariniz icin tesekkurler. 

Sıklikla 500 kmlik uzun yola gidiyorum. 1 saat kalip dondugum de oluyor.

Onceki Barum2 lastiklerle hic yorgunluk hissetmezdim. Ancak simdiki lastiklerle s.ici bile yoruluyorum. Araba cok sertlesti. Arabadan sogudum desem yeri var. 

Lastik basinci 34 idi  Ben 30 a kadar dusurdum  Ziplama bir miktar azaldi  Ama bu basinc tabiki onerilen basinc degil  

Bana yumusak yanakli ve cabuk biten lastik lazim demek ki. Cinku benim icin en onemli kriter yumusak surus  Citroen C5 mi alsam acaba :) 

Bu arada efg per. lastigin traction degeri A. İslak kuru degerleri de B,C. Kagit uzerinde guzel bence. Eagle sport modelini de kullanmistim. Onlar da fena degildi

Daha once conti 3 kullanmistim. Acikcasi kisa bir sure sonra takasta kullanip yokohama almistim. 

Belki de sorun duygusaldir. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Lupara :

Bana yumusak yanakli ve cabuk biten lastik lazim demek ki. Cinku benim icin en onemli kriter yumusak surus  Citroen C5 mi alsam acaba :) 

Zaten yumusak ve çabuk biten lastikler genel olarak yolu en iyi tutan lastiklerdir.  Buna en güzel örnek, malum Formula 1 araçlarin lastikleridir; bunlar bir yaris esnasinda hemen biterler ve yenileriyle degistirilir.

Sanirim yukarida bir espri yaptiniz.  Fransiz arabalari benim fikrime göre en son alinacak arabalardir.  Benim ilk aracim bir Renault idi ama o zamanlar otomobilden simdiki kadar anlamiyordum.  Basit bir örnek vereyim.  ABD'de hiç Fransiz arabasi satilmaz.  Bunun bir tesadüf oldugunu hiç sanmiyorum çünkü ABD'deki otomobil piyasasi inanilmaz derecede rekabetçidir.  Baska bir örnek, Fiat ABD'de satiliyor ama Consumer Reports güvenilirlik degerlendirmelerinde hep en sonda yer aliyor.  Bence bunlar Türk halkinin da bilmesi gereken gerçekler ama kim bunlari bilecek ki…  Fiat hala TV'de ne kadar popüler bir marka olduguna dair uzun reklamlar yapiyor.  Muhtemelen bu reklamlar halki da etkiliyor.  Bizim halkimiz anlamaz ki güvenilirlikten ve otomobil kalitesinden.  Ben de Fiat'in CEO'su olsam ben de Türk halkinin bu bilinç eksikligini kullanmaya bakardim.  Zaten öyle de yapiyorlar.

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, AKayhan :

Zaten yumusak ve çabuk biten lastikler genel olarak yolu en iyi tutan lastiklerdir.  Buna en güzel örnek, malum Formula 1 araçlarin lastikleridir; bunlar bir yaris esnasinda hemen biterler ve yenileriyle degistirilir.

Sanirim yukarida bir espri yaptiniz.  Fransiz arabalari benim fikrime göre en son alinacak arabalardir.  Benim ilk aracim bir Renault idi ama o zamanlar otomobilden simdiki kadar anlamiyordum.  Basit bir örnek vereyim.  ABD'de hiç Fransiz arabasi satilmaz.  Bunun bir tesadüf oldugunu hiç sanmiyorum çünkü ABD'deki otomobil piyasasi inanilmaz derecede rekabetçidir.  Baska bir örnek, Fiat ABD'de satiliyor ama Consumer Reports güvenilirlik degerlendirmelerinde hep en sonda yer aliyor.  Bence bunlar Türk halkinin da bilmesi gereken gerçekler ama kim bunlari bilecek ki…  Fiat hala TV'de ne kadar popüler bir marka olduguna dair uzun reklamlar yapiyor.  Muhtemelen bu reklamlar halki da etkiliyor.  Bizim halkimiz anlamaz ki güvenilirlikten ve otomobil kalitesinden.  Ben de Fiat'in CEO'su olsam ben de Türk halkinin bu bilinç eksikligini kullanmaya bakardim.  Zaten öyle de yapiyorlar.

 

ABD'de corolla da satılmaz mesela abi. Aynı şekilde bizim B-C segment olarak nitelediğimiz araçlar satılmaz.

Suv seveler, pickup severler, 5 lt motorlu spor arabaları severler. Çünkü benzin sudan ucuz. 36 dolara depoyu fulluyebiliyorsun.

Fiat ile Dodge aynı çatı altında. Fiat arabalar Dodge ismiyle satılır orada. 

Fransızların ABD'de olmamasının sebebi zamanında Avrupa'da çok satan 406'ların ABD'de satamamasıydı. Şirket politikası olarak pazardan çekildiler. Chevrolet'nin Avrupa pazarından çekilmesi gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

36 dakika önce, Mutlu Tekir :

ABD'de corolla da satılmaz mesela abi. Aynı şekilde bizim B-C segment olarak nitelediğimiz araçlar satılmaz.

Suv seveler, pickup severler, 5 lt motorlu spor arabaları severler. Çünkü benzin sudan ucuz. 36 dolara depoyu fulluyebiliyorsun.

Fiat ile Dodge aynı çatı altında. Fiat arabalar Dodge ismiyle satılır orada. 

Fransızların ABD'de olmamasının sebebi zamanında Avrupa'da çok satan 406'ların ABD'de satamamasıydı. Şirket politikası olarak pazardan çekildiler. Chevrolet'nin Avrupa pazarından çekilmesi gibi.

Chevrolet için opel’in satışları düştü diye satıştan çektikler diye biliyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

215/45 R18 için Dunlop bana çok konforsuz hissettirdi. Ayrıca yanak dayanımı da oldukça düşük kolayca sıyrılabiliyor. Ama yol tutuşu olarak güvensiz hissettirmedi hiç.
16 inç için ContiPremiumContact 5 ve Michelin Primacy 4 arasında kalıyorum. Bu lastikleri kullanmış olan var mıdır aramızda?

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugun yenı efg  goodyearları arkalara taktım Prımacy 4 gore yanakları asırı yumusak goodyearın. Orda baktım mıchel bayısınde. Diş de eritmıyor kolay kolay. Sattıgım 4 adet goodyearın 2 sı 5mm 2 si 6mm halen diş vardı kumpasla ölçtuk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Lupara :

Hortingen.

1 haftalık Goodyear lastikleri satıp, Barum 3 lastik taktırdım. Arabayı tekrar sevdim. 

Çok ilginç yahu. Konfor mu arttı? Aynı basınçta yürüyen lastiklerde böyle bir fark olmaması lazım, hele ki efficient grip gibi peluş bir lastikten sonra. Model ismi nedir Barum'un?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben de effecient griplerden mağdur olan azınlıktaydım. Bilhassa ıslak dönüşlerde gelen gart gurt sesler. Arabanın her şeyini gösterdim, ustanın birisi lastikten bu diyinceye kadar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Leanback :

Çok ilginç yahu. Konfor mu arttı? Aynı basınçta yürüyen lastiklerde böyle bir fark olmaması lazım, hele ki efficient grip gibi peluş bir lastikten sonra. Model ismi nedir Barum'un?

Konfor belirgin seviyese artti. 30psi hava basilmis goodyear lastikler, 33psi hava basilmis barum lastiklerden daha sertti. 

Bendekiler 3 kanalli, Turkiye uretimi lastiklerdi. Yol tutus acisindan ve asfalt, duzgun yolda basarili lastiklerdi. Ama biraz bozuk yolda aeaba ziplayip duruyordu. 

Belki yurtdisi uretim olanlar yumusak yanakli olabilir. 

Barum Brillant 2 kullaniyordum. Simdi Barum 3. cikmis.  3. seri de konfor acisindan basarili. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, Lupara :

Konfor belirgin seviyese artti. 30psi hava basilmis goodyear lastikler, 33psi hava basilmis barum lastiklerden daha sertti. 

Bendekiler 3 kanalli, Turkiye uretimi lastiklerdi. Yol tutus acisindan ve asfalt, duzgun yolda basarili lastiklerdi. Ama biraz bozuk yolda aeaba ziplayip duruyordu. 

Belki yurtdisi uretim olanlar yumusak yanakli olabilir. 

Barum Brillant 2 kullaniyordum. Simdi Barum 3. cikmis.  3. seri de konfor acisindan basarili. 

3 kanallı gy’ler egea oem lastikleri. 4 kanallı avrupa yapımı lastikler ile arasında ciddi farklar var. Karıştırmamak lazım. 

Gy’lerin yanakları yumuşak. Hatta bu yüzden lastik inik gibi bile duruyor. Sert yanaklı yorumu alması ilginç. Kaldı ki tyrereviews.com da gy’lerin en konforlu lastiklerden biri olduğunu görüşü kabul görmüş. 

Bir saat önce, Mehmet Özdemir :

Ben de effecient griplerden mağdur olan azınlıktaydım. Bilhassa ıslak dönüşlerde gelen gart gurt sesler. Arabanın her şeyini gösterdim, ustanın birisi lastikten bu diyinceye kadar. 

Ben de olmuyor bu mesela. İlginç :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Lupara :

Konfor belirgin seviyese artti. 30psi hava basilmis goodyear lastikler, 33psi hava basilmis barum lastiklerden daha sertti. 

Bendekiler 3 kanalli, Turkiye uretimi lastiklerdi. Yol tutus acisindan ve asfalt, duzgun yolda basarili lastiklerdi. Ama biraz bozuk yolda aeaba ziplayip duruyordu. 

Belki yurtdisi uretim olanlar yumusak yanakli olabilir. 

Barum Brillant 2 kullaniyordum. Simdi Barum 3. cikmis.  3. seri de konfor acisindan basarili. 

Öyle desene abı 3 kanallı bı ıse yaramaz 4 kanallısı ödüllü lastık.  Çünkü 4 kanallı yanakları aşırı yumusak .3 kanallsı Fiat Egea lastıgı

2 saat önce, tansu87 :

3 kanallı gy’ler egea oem lastikleri. 4 kanallı avrupa yapımı lastikler ile arasında ciddi farklar var. Karıştırmamak lazım. 

Gy’lerin yanakları yumuşak. Hatta bu yüzden lastik inik gibi bile duruyor. Sert yanaklı yorumu alması ilginç. Kaldı ki tyrereviews.com da gy’lerin en konforlu lastiklerden biri olduğunu görüşü kabul görmüş. 

Ben de olmuyor bu mesela. İlginç :) 

Bizim araclar dıgerlerın 0.5 0.7 mm felan daha basık Yanaklar yüzden hatta 1 cm bıle olabılır. Çünkü ibrahım kumpasla ölçmüstü takılmamıs efg dıger lastık yanagından  0.3 mm düşüktü. Araç agırlıgıyla 6 7 mm basar bence

 

51984893_10156926750324593_7093280545387315200_n.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Samsunspor
      Yazan: Samsunspor
      Arkadaslar merhaba. Konu basligi altinda diger konu ve yorumlara baktim ama aradigimi bulamadim. O yuzden degerli goruslerinizi almak icin buraya yaziyorum.
      Aracimi eylul 2019 da aldim. Aldiktan bir ay sonra lastik basinc sensoru uyarisi aldim. Ben de herkes gibi herhangi bir benzinlige girip kontrol yaptim ve kayda deger bir degisim yoktu. Yine de olmasi gereken havayi basip sensoru resetledim. Bundan 2-3 hafta sonra tekrar uyari aldim. Sicaktan olabilir diye dusunup pek ciddiye almadim cunku lastiklerde gozle gorulur bir inme veya aracta bir sarsinti vs yoktu. Zaten akabinde de kasim ayinda kislik lastiklere gectim. Sorunu biraz oteledim galiba.
      Acikcasi kislik lastikleri degistirirken su yazliklari da bi kontrol et demek aklima gelmedi. Onu da yazliklara gecerken kontrol ettiririm diye dusundum herhalde bilmiyorum. Kislik lastiklere gectim, haliyle degisim oldugu icin yine uyari aldim ve resetledim. Sonra kis boyunca tek hir uyari dahi almadim. Anladim ki sensorde veya aracta bir sorun yokmus. Basima gelecegin yazliklara gecerken olacagini hissettim artik. 
       
      Bugun yazliklara gecmek icin lastikciye gittim ve bi kontrol eder misiniz dedim. Onlar da bakiyoruz zaten biz genel olarak dedi. Ve tahmin ettigim gibi sol arka yazlik lastige çivi girmis. Onaracagiz dedi, tamam dedim ben de. Neyse lastikler degisti araca bindim 1 km icinde uyariyi aldim. Resetleyip yola devam ettim. Birkac km sonra tekrar uyari aldim. Bir benzinlige girdim iki lastik de sacma sapan degerler gosteriyordu. Sonra fazla kurcalamadan lastikciye geri gittim. Bakti anormal bir deger yoktu. Benzinlikteki arizali olabilir dedik ve ustelemedim. Tekrar istedigim olculere havayi getirdi ( basta hepsini 35 yapmis; ben bu sefer onler 35 arkalar 33 olsun dedim) ve tekrar uyari alirsan gel cikartalim bastan kontrol edelim dedi tamam dedim. Yine araci calistirdim ve basinc degerleri degistigi icin ilk uyariyi aldim, resetledim ve devam ettim. 3-4 km sonra yine uyari aldim. Sinirlendim ve resetlemeden eve geldim yarin giderim diye lastikciye.
       
      simdi ogrenmek istedigim su; daha once hasarli olan lastikten oturu bu kadar sik uyari almamistim. En korktugum sey lastik haricinde baska bir problem olmasi yoksa tek lastikse can sikacak bir konu degil. Yani;
      1- lastikciler lastigi degistirirken bu nesil araclarda sensore etki edecek bir zarar vermis olabilirler mi?
      2- pespese ve bu kadar sik uyari almak normal midir lastiklerin kis boyu yattigini dusunursek? Kaldi ki çivili iken bu kadar sik vermiyordu. Hadi diyelim ki o zaman hava kacisi daha az oluyor. Simdiki tamir de tutmadiysa ve bu kadar sik uyari aliniyorsa lastigin havasinin aniden dusmesi gerekmez mi? Cunku hala gozle gorulur bir inme yok.
      3- eger lastik onarilamaz ise tek lastik degisimi problem yaratir mi? 

      4- yarin lastikciye tekrar gittigimde dikkat etmem gereken bir husu var mi?
       
      simdiden cok tesekkurler arkadaslar
    • dalgakıran
      Yazan: dalgakıran
      bir çok konu vardı ama sohbetler uzadığından aradığım cevapları bulamadım tekrar konu açmak zorunda kaldım. 2020 yaza yeni lastik almak durumundayım. marka model tavsiyeleriniz nedir arkadaşlar. Kazasız sürüşler dilerim.
    • Burak
      Yazan: Burak
      Uzun bir süredir ertelediğim lastikleri sonunda aldım. Şirketten arkadaşım telefon açıp sorunca ve bu konuda araştırmalarına güvendiğim @Tarahumara da "Fiyat performans olarak benim de aklımda, ayrıca etiket değerleri de iyi (özellikle ses seviyesi) deyince gaza geldim ve hafta içinde sipariş verdim, bugün de taktırdım.

      Lastik Petlas bayilerinde satılıyor ve Türkiye'de üretiliyor. Aldığım lastikler de 2019 29. hafta üretimi. Daha önce hiç kullanmadım ama taktıktan sonra belki de eskilerinin çok konforsuz olmasından olsa gerek araçta yol sesinin azlaması ve konforunun artmasından dolayı hoşuma gitti. 
      Değişime giderken E5 üstünde 88 km hızla araç içindeki ses seviyesini ölçtüm, 30 saniyede 68 dB ortalama vardı. ( Sound Meter Uygulaması ile) Dönerken aynı yolda, aynı hızda 64 dB e kadar düştüğünü gözlemledim. Tabii bu ölçüm ne kadar kayda değer  bilemiyorum ama buna ek olarak araç içindeki müzik sesini eskisi kadar açma gerçeği hissetmemem de bu gözlemimi destekliyor. 
      Esas değişimi sürüş konforunda yaşadığımı düşünüyorum. Eskiden dolma teker üstünde gidiyormuşum sanırım. Yoldaki her çıkıntıyı hissediyordum. Hatta oğlum da aynı şeyi söyledi. Eskisine göre çok daha konforlu dedi. 
      Sertliğinin yanında artık yavaş yavaş da parçalanmaya başlamış olması da cabası. Ne de olsa 5 senelik lastik. 2014 24. Hafta üretimi. 

      Bu da aracın son durumu.

      Son olarak, değişim sırasında ben siboplara da bakalım deyince lastikçi 4 adedi 60 TL den çelik sibop tavsiye etti. Zaten belli aralıklarla lastiklerde hava azalması gözlemliyordum, bunu duyunca eskisine nazaran daha iyi olacağını düşünüp kabul ettim. Onun da görünümü şu şekilde oldu.

      Kasım ayından Allah nasip ederse uzun yol yapacağım. Böylelikle uzun yol performasını ve yakıt tüketimine etkisini de gözlemlemiş olacağımı düşünüyorum.
    • Omericsson
      Yazan: Omericsson
      Merhaba arkadaşlar daha önce bu konu altında yapılan yorumlara baktım hepsini okudum ama bir çare bulamadım 16 inç jant lastikten 18 inç jant lastik taktım ilk başta hiçbir sorun yoktu sonra bir çukurdan geçtim lastik basınç ışığı yanıp sönmeye başladı sonra sabit yandı aracı her çalıştırmamda da yanıp sönüyor sonra sabit yanıyor lastik basınçlarının hepsini aynı seviye çektim sorun devam etti jant değişiminde ön sol lastik sibobu kırılmıştı normal sibop taktık sensörü de janta yapıştırdık sonra sensör janttan ayrılmış tekerleğin içinde dönüyordu bu şekilde bile çalışıyor du ne olduysa o çukurdan geçtikten sonra oldu sert de girmemiştim sonra ön sol lastikte ki sensörü çıkardım gözle görülür bir hasar yoktu meslek icabı içini açtım bataryasını ölçtüm 3v olması gereken batarya 2.6 v gösteriyor 9 yılda normal düşmesi sensör devresinin sağlamlık kontrolünü sensör akım çekiyor mu diye bakarak yaptım sensör akım çekiyor ama frekans üretip iletiyor mu derseniz bilemem şuanda son olarak arıza ışığı yanıp sönüyor sonra sabit yanıyor zararı yok ama gözüme batıyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olur musunuz 
    • UtkuSaray
      Yazan: UtkuSaray
      Arkadaşlar aracımın üzerinde orijinal 16 inç jant mevcut. 17 inç siyah bir janta çevirmek istiyorum. Ancak aklımda bazı soru işaretleri var.
      Örnek vermek olursa, direksiyon sertleşmesi, ses alması vb. gibi durumlar.
      Hiç bu şekilde değişiklik yapan oldu mu yorumlarınızı alabilir miyim ? 

×
×
  • Yeni Oluştur...