Jump to content

Ford Mondeo'ya Şaşırtan Erken Makyaj


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ford Mondeo ABD’de(Fusion) 5 yıl kadar önce satışa sunulmasından dolayı makyaj ömrünü tamamlıyor. Ülkemize gelmesinin üzerinden 1 yıl sonra yaşanan bu gelişme Mondeo kullanıcıları için ciddi soru işareti. Kamuflajlı prototiplerden anlaşıldığı üzere Mondeo’da makyaj operasyonu ağırlıklı olarak ön yüzde yaşanacak.

Kaynak

Ford Mondeo’ya erken makyaj

2017-ford-fusion-spy-photo (1)

2017-ford-fusion-spy-photo (2)

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Acaba sadece önde yapılması, yaya güvenliğiyle alakalı olabilir mi ?

İşin Amerika'da gerçekleşiyor olması bunu daha da baskın hale getiriyor ama anlam veremedim.

Ford'un hızlı makyaj anlayışına yabancı değiliz ama bu kadar da değil be arkadaş! Noliii ya.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Acaba sadece önde yapılması, yaya güvenliğiyle alakalı olabilir mi ?

İşin Amerika'da gerçekleşiyor olması bunu daha da baskın hale getiriyor ama anlam veremedim.

Ford'un hızlı makyaj anlayışına yabancı değiliz ama bu kadar da değil be arkadaş! Noliii ya.

Yaya güvenliği notuna bakmak lazım aslında. Olabilir neden olmasın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, cothcu :

Acaba sadece önde yapılması, yaya güvenliğiyle alakalı olabilir mi ?

İşin Amerika'da gerçekleşiyor olması bunu daha da baskın hale getiriyor ama anlam veremedim.

Ford'un hızlı makyaj anlayışına yabancı değiliz ama bu kadar da değil be arkadaş! Noliii ya.

Zaman bulup bir kurcalayım, arayayım dedim. Bu bilgilere ulaştım @cothcu 2014 monde Sw. 

2N9Py2.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@İlhan ve @cothcu bir noktayı gözden kaçırmamak lazım. Eğer yanlış anlamadıysam ( haberin metni çok garip yazılmış :) ) makyaj Amerika'da yapılacak, Euro NCAP ise Avrupa test merkezi. Amerika test merkezinin sonuçlarına bakmak daha doğru olabilir ki orada da hiç de kötü görünmüyor 

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/fusion-4-door-sedan/2015

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 dakika önce, cothcu :

@Burak@İlhan 

Peki o zaman aydınlatmayla/farla alakalı bir sorun var diyebilir miyiz ? O grup değiştirilmek isteniyor olabilir mi ?

İlla bir sorun var demek değil bence. Belki önemli bir iyileştirme getiriyorlardır. İyimser bir bakış açısı benimki de :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Burak Abi daha bismillah dediler yıllık satış adeti bile belli olmadan makyaj yapınca ister istemez böyle şeylere kafayı yoruyoruz.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, cothcu :

@Burak Abi daha bismillah dediler yıllık satış adeti bile belli olmadan makyaj yapınca ister istemez böyle şeylere kafayı yoruyoruz.

 

Biz bu kadar kafa yoruyorsak. Mevcut kullanıcısı kim bilir ne durumdadır. :D

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Srkn
      Yazan: Srkn
      Selam arkadaşlar.
       
      Bu performans işinin virüsünü bir kaptımı daha duramassın,sonu yok derlerdide inanmazdım doğruymuş meğersem.Arabanın freni var bastınmı duruyorsunda kendi frenimi bulamıyorum 
      İleriye dönük parçalar için uzun yazışmalarımız sonucunda Mountune performance'dan ilk parti parçalarımız geldi ve yüklemeler yapıldı.Belki aramızda aracına performans yaptırmak isteyenler olabilir onları bir nebze aydınlatabilirsem araçtaki değişiklikleri aktarabilirsem ne mutlu bana.Revo stage 2 yazılımdan dan sonra gelen parçalar;komple milltek egzos,mountune performance intercooler,mountune charge pipe upgrade kit,mountune indiksiyon performans hortumları,mountune performance roll restirictor (sert kalkışlarda ve vites değişimlerinde motor hareketini sıfıra indirip torku maximum seviyede hissettirir) ve mountune short shifter.
      İlk izlenimim olarak motoru 5 km kadar ısıttıktan sonra ışıklarda sert bir kalkıştan sonra 1.2.3. vites derken yüzümde gıcık bir gülümseme ve mimik oluşumuna müdahale edemedim:)Son kullandığım fiesta gitmiş yerine bambaşka bir araç gelmiş resmen.İvmelenme vites değiştirme hissiyatı ve turbo basıncı enfes,resmen ısıra ısıra gidiyor.Hele devir yükselirken debriyaja basıp bir üst vitese geçerken bov dan çıkan tıss sesi insanın içini gıcıklıyor.Şu an araç tehlikeli bir boyutta viraj dönerken gaza yüklenildiğinde ciddi tork çekmesi var.Keza sert kalkışlardada var fakat kilitli diferansiyelle bu sorunlar geçeçek diye tahmin ediyorum.
      Şimdi extra olarak revo dan performans hybrid turbo,quaife den kilitli diferansiyel ve billsteinden amortisör sipariş edilecek sonucunda 230 hp civarı çeviriyor motor.Şimdilik bu kadar soru görüş ve önerileriniz veya yanlış yaptığımızı düşündüğünüz şeyler varsa eleştiri dahil 24 saat açığız.Herkese selamlar.
       









       
       
    • Serdar Ç.
      Yazan: Serdar Ç.
      Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki konuyu başka bir Ford forumuna yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi. Belki bizim içimizden arkadaşlar kafamdaki soru işaretlerine cevap verebilir...
       
      "Çocuk bekleyen bir baba adayı olarak sayılı MPV'lerden olan C-Max düşünüyorum. Ancak C-Max hakkında çok fazla bir bilgim yok. Daha doğrusu kullanıcı bilgisi ve yorumu daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Piyasaya bakarsak bütçem 2010 Dizel Facelift (Makyajlı) C-Max'lere yetiyor. Donanım olarak Titanium X düşünüyorum çünkü tam bir cam tavan fetişistiyim
      Bu araç ile ilgili yakıt, bakım, kronik arızalar gibi konularda kullanan arkadaşların tecrübelerini rica edicem. Şimdiden teşekkürler..."

    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Ford, klimadan çıkan suyun israf olmasını engellemek için yeni bir proje üzerinde çalışıyor. Bu yeni proje sayesinde klimadan çıkan su, filtrelerden geçirilerek içmeye uygun hale getirliyor. Özetle, klima suyu içme suyuna dönüşüyor.  Henüz satışa sunulmayan teknoloji, uzun yollarda bir hayli yardımcı olacaktır.
       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      İlk duyduğumda çok tuhaf bulup, yadırgayıp şaşırmıştım. Dizel ST... Aracın motor değerlerini gördüğümde, bir kez daha şaşırdım. Bilmiyorum yıllardır dizel otomobil kullanıyor olmanın, bıkkınlığı ile belki bu ilk izlenim oluştu bende.
      Araçla ilgili detaylar şu şekilde.
      Focus ST ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa çıkıyor.

       
      Ford Focus’un performansı geliştirilmiş modeli olan Focus ST tarihinde ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak. Focus ST’ye entegre edilen bu motorun değerleri bir hayli dikkat çekiyor.
      Ford, performans modeli olan Focus ST’yi dikkat çekici yeni tasarımı ve önemli performans değerleri ile otomobil tutkunları ile buluşturuyor. Multimedya sisteminin kontrolü için konsolun ortasında 8 inçlik dokunmatik ekran konumlandırılan Focus ST’de, en önemli tuşlar ve özellikler sürücünün en kolay ulaşabileceği şekilde konumlandırılmış. Bunun yanı sıra ST’nin bir performans aracı olduğunu gösteren, orta konsolda konumlandırılmış üçlü gösterge ile turbo besleme basıncı, yağ sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerine de ulaşılabiliyor. Bir diğer göze çarpan detay ise Recaro’nun performans koltukları.

       
      Geliştirilen elektrik destekli direksiyon sistemi ile daha sportif bir sürüş sunan Focus ST, elektronik stabilite kontrolü ile sürücünün yol hakimiyetini artırmaya katkıda bulunmayı amaçlıyor. Standart, spor ve kapalı modları 3 farklı sürüş modu bulunan Focus ST, sürücüye yol koşullarına göre seçebileceği opsiyonlar sunuyor.

      Yeni Focus ST ile alakalı elbette konuşulması gerek birçok detay mevcut ama en öne çıkan yenilik olarak tarihinde ilk olarak benzinli motorun yanı sıra dizel motor seçeneğinin de sunuluyor olması. 2,0 hacminde olan dizel motor 185 beygir güç ve 400 Nm’lik tork değeri ile ST genlerine uygun olarak yüksek performansa sahip. Yeni Focus ST performans ve yakıt tasarrufunun birlikle harmanlandığı bir otomobil. 100 km’de ortalama 4,6 litre yakıt tüketim değeri ile en verimli performans aracı unvanına sahip.

      Ford, Focus ST’de dizel motor seçeneğini PowerShift şanzımanla kombine ederek kullanıcılara sunuyor. Yeni 2,0 litrelik TDCi motoru ile Focus ST, 0’dan 100’e 7,7 saniye gibi önemli bir sürede ulaşabiliyor. 217 km/s maksimum hıza sahip motorda 400 Nm’lik yüksek torku ile de düşük devirlerde bile kullanıcısına gücü hissettiriyor. Focus ST’nin 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 2,0 litrelik EcoBoost benzinli motoru ise 250 beygir güce, 360 Nm tork değerine sahip. Focus ST bu versiyonda 6,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresine sahip ve 248 km/h maksimum hıza ulaşıyor. Yeni Focus ST,50.200 eurodan başlayan fiyatlar ile satılıyor.

      Kaynak: Log
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Ford, Amerikan efsanesi Mustang’i 130.000 dolarlık etiket fiyatıyla Türkiye’de satışa sunuyor. Türkiye yollarına çıkacak
      olan Ford Mustang, Fastback ve Convertible gövde seçeneklerinde 2.3-litre EcoBoost 317 PS ve 5.0-litre V8 421 PS’lik
      motor seçenekleriyle sunulacak. 2.3-litre EcoBoost, 5.0-litre Ti-VCT V8 motor seçeneklerinin 6 ileri manuel / otomatik
      şanzıman alternatifleri bulunuyor.
       

      Gelenekselleşen karakteristik tasarımı ile Ford Mustang, yeni neslinde de temel tasarım özelliklerini korumaya devam
      ediyor. Ford Mustang’in kendine özgü tasarım detayları arasında; alçak ve geniş tavan, dik eğimli ön ve yan camlar,
      üç boyutlu, üç çizgi halindeki stoplar, kaslı gövde dizaynı, köpekbalığı burnu şeklindeki tampon ve ön ızgara üzerinde
      bulunan eşsiz Mustang logosu yer alıyor.
      Sıralı 4 silindirli 2.3 litrelik EcoBoost motora sahip olan yeni Mustang, 317 PS güç ve 432 Nm tork üretiyor.
      Mustang V8 ise 421 PS güç ve 530 Nm tork ile müthiş performans bir sunuyor.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...