Jump to content
Efebey

Yeni Peugeot 2008 Tanıtıldı !

Tavsiye Edilen Mesajlar

Efebey    467
Efebey

 

Peugeot 2008, 2013 yılında kompakt SUV pazarına oldukça güçlü bir şekilde giriş yapmıştı. Satış rakamları her geçen gün artan model, dünya çapında 500.000’in üzernde üretime ulaştı. Bu başarının en önemli göstergesi Avrupa’da kendi sınıfında en çok satanlar arasında yer alması oldu.

7ck4twun.jpg

Yeni Peugeot 2008 bu başarılı performansı daha ileriye taşımak için SUV tasarımını güçlendirerek daha iddialı ve daha çekici bir görünüme sahip olmuş. Çamurluk korumaları, dik konumlandırılmış yeni ızgarası ve kapı çıtaları, sağlamlığını vurguluyor. Yeni Ultimate Kırmızı gövde rengi ise yeni 2008’in gücünü ve enerjisini simgeliyor.

2008, yeni ‘GT Line’ donanım seviyesi ile segmentinin standartlarını belirlemeyi hedefliyor. Bu yeni donanım seviyesi, yeni özellikleri ile 2008’e sportif ve zarif bir görüntü kazandırıyor.

Peugeot’ya özgü “Peugeot i-Cocpit”, 2008’in sezgisel, keskin, esnek ve güvenli sürüş karakterini vurguluyor.

Grip Control adaptif çekiş kontrol sistemi, 2008’in her zemin üzerinde sürüş yeteneğini ve sürüş güvenliğini arttırıyor. Bu donanım Mud&Snow (Çamur ve Kar) özellikli lastiklerle birlikte sunuluyor, bu sayede kış lastiği gereksinimini ortadan kaldırıyor.

Yeni Peugeot 2008’de; Mirror Link sistemi üzerine geliştirilen Mirror Screen ve Apple Carplay, geri görüş kamerası, Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi ve Otomatik Park Sistemi gibi sınıfında nadir bulunan ekipmanlar da sunuluyor.

Peugeot’nun ödüllü motoru 1.2L PureTech, 110 HP versiyonu ile yeni 2008’de EAT6 tam otomatik şanzımanla birleşerek konforlu bir sürüş vaad ediyor.

33beobdd.jpg

h8o5r6t5.jpg

vvb9gg53.jpg

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.356
İlhan

Motor seçenekleride şu şekildeymiş.

Yeni 2008’in benzinli motor yelpazesi 5 seçeneği içeriyor:
-    1.2L PureTech 82, 5 vitesli manuel şanzıman, 4,9 l/100km, 114 g/km CO2
-    1.2L PureTech 82, 5 vitesli otomatikleştirilmiş şanzıman, 4,4 l/100km, 102 g/km CO2
-    1.2L PureTech 110 S&S, 5 vitesli manuel şanzıman, 4,4 l/100km, 103 g/km CO2
-    1.2L PureTech 110 S&S, 6 vitesli otomatik şanzıman (EAT6), 4,8 l/100km, 110 g/km CO2 Sınıfının en iyisi
-    1.2L PureTech 130 S&S, 6 vitesli otomatik şanzıman (EAT6), 4,8l/100km,  110g/km CO2 Sınıfının en iyisi.

 

BlueHDi 1.6L Dizel motor Selective Catalytic Reduction (SCR) ve katkılı Dizel Partikül Filtresi (DPF) teknolojilerinin çok özel bir bileşimi. 75, 100 ya da 120 HP güç alternatiflerine sahip olan motor yüksek sürüş keyfi ile rekor kıran düşük tüketim değerini aynı potada eritiyor. SCR teknolojisi nitrojen oksitleri işleme konusunda yüzde 90’a varan elemeyle pazarın en verimlisi konusunda. Katkılı DPF’le birlikte çalışması sonucunda sistem devreye çok daha erken bir evrede girebiliyor. Bu başarı, katkılı Rakiplerde kullanılan diğer DPF sistemlerinden çok daha düşük ısıda rejenerasyon yapabilen katkılı DPF tüm partiküllerin yüzde 99,9’luk bölümünü tutabiliyor. Bu mükemmel NOx azaltma sistemi hem emisyon değerlerinin hem de yakıt tüketiminin düşük kalmasında etkiliyken bu değer Euro5 uyumlu motorlara göre yüzde 4 daha iyi.

 

2008’in dizel motor gamı tamamı 100 g/km CO2 değerinden daha düşük emisyona sahip 6 seçenekten oluşuyor:
-    1.6L BlueHDi 75, 5 vitesli manuel şanzıman, 3,7 l/100km, 97 g /km CO2, Sınıfının en iyisi
-    1.6L BlueHDi 100, 5 vitesli manuel şanzıman, 3,7 l/100km, 97 g/km CO2 
-    1.6L BlueHDi 100 S&S, 5 vitesli manuel şanzıman, 3,5 l/100km, 90 g/km CO2, düşük tüketim versiyonu
-    1.6L BlueHDi 100 S&S, 5 vitesli manuel şanzıman, 3,6 l/100km, 95 g/km CO2
-    1.6L BlueHDi 100 S&S, 6 vitesli otomatikleştirilmiş şanzıman, 3,6 l/100km, 95 g/km CO2
-    1.6L e-HDi 92 S&S, 5 vitesli manuel şanzıman, 4,0 l/100km, 98 g/km CO2
-    1.6L e-HDi 92 S&S, 6 vitesli otomatikleştirilmiş şanzıman, 3,8 l/100km, 103 g/km CO2
-    1.6L BlueHDi 120 S&S, 6 vitesli manuel şanzıman, 3,7 l/100km, 96 g/km CO2, Sınıfının en iyisi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.249
Fotifoti

Göstergeler tersse ben almayayım [emoji1] devir saati beyin cımcımlaması sebebi. Bence tipi fena değil . Katalog +2lt yakıyorsa yakıtta iyi görünüyor . Motoru başka Markalarda görebiliriz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda_Ozan    455
Mazda_Ozan

Kia sportage a benzettim nedense..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×