Jump to content

91 Mazda 626 Buji Kablosu Yaktı ve Motordan Yağ Damlatıyor


Tony Starkk
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhabalar

Aracın 7 ayn önce iki büji kablosu yanmıştı değişmişti araçtaki teklemelerden ve performans düşüklüğünden farkedip kaputı açtığımda bir bujinin koptuğunu gördüm

06c87149ec972d6bc8b39bb7b69488a6.jpg

peşinen babamla gidip tüm buji kablolarını değiştim sorun şu aşırı ısınıyor araç ve buji kablolarınına tutulamıyor

Eve gelirken farkettim araç ön taraftan bir şey damlatıyor ilk benzin sandım çünkü araç içinden müthiş bir benzin kokusu geliyordu ama bakınca yağ olduğunu anladım.

Buji konusundaki tavsiyelerinizi bekliyorum neden yakar sürekli?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu şekilde tahmin etmek zor, hararet göstergesi ne durumda, soğutma sisteminde hava olabilir, yağ kanalları tıkanmış olabilir, yağ damlatması aşırı ısıdan karter keçesine hasar vermiş olabilir. yağ basınç testleri incelenmesi lazım, benzin aldığınız yer güvenlimi, solventli benzin kullanıyor olabilirsiniz. kısaca olabilirle yazmak zorunda kaldım, aracınızı fazla kullanmadan en yakın servis veya özel tamirciniz varsa göstermeyi ihmal etmeyin. Ayrıca motormu çok ısınıyor, yoksa buji kablolarımı? buji kabloları ise elektirik akım ve gerilimlerinde sorun gözüküyor diyebilirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu şekilde tahmin etmek zor, hararet göstergesi ne durumda, soğutma sisteminde hava olabilir, yağ kanalları tıkanmış olabilir, yağ damlatması aşırı ısıdan karter keçesine hasar vermiş olabilir. yağ basınç testleri incelenmesi lazım, benzin aldığınız yer güvenlimi, solventli benzin kullanıyor olabilirsiniz. kısaca olabilirle yazmak zorunda kaldım, aracınızı fazla kullanmadan en yakın servis veya özel tamirciniz varsa göstermeyi ihmal etmeyin. Ayrıca motormu çok ısınıyor, yoksa buji kablolarımı? buji kabloları ise elektirik akım ve gerilimlerinde sorun gözüküyor diyebilirim.

Hararet normal hocam.

Motor ve buji kabloları çok ısınıyor motoru anlarım da plastık buji kablolarına dokunulmuyor o derece dediğiniz durumları baktıracam hocam cok tesekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

O buji kablolarını koruma amaçlı arada parça olması gerekli daha doğrusu manifold contasının konuma çıkıntısı olması gerekli. orijinal conta ve ngk buji kablosuyla uzun bir süre buji kablosu problemini unutabilirsiniz. Egzoz sıcaklıkları 700-800 dereceleri bulur ve o konumda kabloyu korumazsanız ya da orijinal dışı uygulamayla kablo korumasız kalırsa bu problemden kaçınmanız imkansızdır. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...