Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Lastik Tavsiyesi


Ultrass34
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2 saat önce, ediz07 :

hocam falken in 4 mevsim lastiği var aslında Falken 205/60 R16 96V XL EuroAll Season AS210, yorumları da iyi gibi, 18 inc için varmıdır bilmiyorum. Lastik değişiminde bunu düşünüyorum.

ben bugüne kadar hiç 4 mevsim lastik kullanmadım hocam. zaten yaşadığım iklimlerde koşullar itibari ile kullanmayı da düşünmedim. 20 küsür yıllık otomobil tecrübem zaten kurallara bağlı olan almanya'da ve kurallara bağlı olmayan türkiye'de, ankara'da geçti. nispeten yumuşak iklimde olan arkadaşlar için durum esnek olsa da  benim için 4 mevsim lastikler bir sey ufade etmiyor. her ne kadar iyi olsa da yaşadığım her iki iklimde de kullanılacak türden lastikler değil. her zaman yaz ve kış lastiği isteyen iklimlerde yaşadım ve her zaman 8 lastik sahibi oldum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Mutlu Tekir :

Nokian 4 mevsimi beceremediyse hiçbiri beceremez. Çoluk çocuk taşıyon hocam, frenleme mesafesi önemli Allah korusun. Yaz kışa dön derim.

simdilik nokian dan memnunum da biraz erken parcalanacak gibi yumusak bir lastik. adam akıllı test edecek kış da gelmedi😊

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14.10.2019 at 18:56, ediz07 :

hocam falken in 4 mevsim lastiği var aslında Falken 205/60 R16 96V XL EuroAll Season AS210, yorumları da iyi gibi, 18 inc için varmıdır bilmiyorum. Lastik değişiminde bunu düşünüyorum.

Benim araçta var, geçen sonbaharda 215 taban bulamamış 225 olarak almıştım. İlk kışı yoğun karda, ezilmiş kar+buz yollarda çok iyi performans göstermişti. Yağmurda, ıslak zeminde gözle görülür bir sorun yaşamadım, yaz performansı ise gayet iyiydi ama bilhassa 30 derecenin üstündeki sıcaklıklarda yakıt artışı hissediliyordu. Asıl merak ettiğim konu bir yaz gördükten sonra kış performansı olacak. Bolu'ya ilk hatrı sayılır kar düştüğü zaman tecrübe edip paylaşırım. Aracın lastikleri SUV serisi ve de 19" olunca iki takım lastik neredeyse iki haneli rakamlara çıktığı için dört mevsim düşündüm ve şimdilik pişman değilim. Hatta kardeşimin Cx-3'e de yine 10 mm geniş taban olarak dört mevsim aldık. Zira Conti'nin kış lastiğinin adedi 1.000 TL, yazlıkları da bitikti, 8.000 TL vermek istemedik, hem yazdan hem kıştan biraz performans kaybını göze alarak böyle birşey yaptık. @İlhan hocam Falken tarikatımız giderek büyüyor, birgün tüm Mazdacılar Falken tarikatına girecek diye düşünüyorum 🤣🤣🤣

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

48 dakika önce, serkan306 :

Benim araçta var, geçen sonbaharda 215 taban bulamamış 225 olarak almıştım. İlk kışı yoğun karda, ezilmiş kar+buz yollarda çok iyi performans göstermişti. Yağmurda, ıslak zeminde gözle görülür bir sorun yaşamadım, yaz performansı ise gayet iyiydi ama bilhassa 30 derecenin üstündeki sıcaklıklarda yakıt artışı hissediliyordu. Asıl merak ettiğim konu bir yaz gördükten sonra kış performansı olacak. Bolu'ya ilk hatrı sayılır kar düştüğü zaman tecrübe edip paylaşırım. Aracın lastikleri SUV serisi ve de 19" olunca iki takım lastik neredeyse iki haneli rakamlara çıktığı için dört mevsim düşündüm ve şimdilik pişman değilim. Hatta kardeşimin Cx-3'e de yine 10 mm geniş taban olarak dört mevsim aldık. Zira Conti'nin kış lastiğinin adedi 1.000 TL, yazlıkları da bitikti, 8.000 TL vermek istemedik, hem yazdan hem kıştan biraz performans kaybını göze alarak böyle birşey yaptık. @İlhan hocam Falken tarikatımız giderek büyüyor, birgün tüm Mazdacılar Falken tarikatına girecek diye düşünüyorum 🤣🤣🤣

Vallahi diğer markaların fiyatları yüksek olunca Falken tam bir veli nimet oldu.

Daha dün yeğenime 195 / 65 / 16 ebatta Falken siparişi verdik. Diğer markalarda minimum tanesini 400 liradan kapı açılırken. Falken'de fiyat 300.- lira..

Beklentisi çok yüsek olmayan, sakin kullanıcılar vs için bence biçilmiş kaftan.

Ne olduğu belirsiz Çin işi lastikler bile Falken fiyatına satılıyor hatta belkide daha yüksek fiyata..

İşin özü tam bir fiyat performans lastiği bence..

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben de doların ilk fırladığı zamanlar tanesi 800 liraya aldığım 17" michelin primacy4 lastiklerimle gezeyim :) :) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar merhaba,

konu başlığındaki 12 sayfayı da okudum. Ankara'da yaşıyorum ve kışlık lastik bakıyorum. her ne kadar bir iki olumsuzluk olsa da Falken marka öne çıkıyor gibi. ebat değiştirmeyi düşünmüyorum. tabi farklı tavsiyeleriniz varsa açığım. Yalnız sormak istediğim husus bu lastiği Ankara'da nerede buluruz ve taktırırız sorunsuz bir şekilde. yardımcı olursanız memnun olurum.

diğer bir husus da aracım henüz 2500 km'de. iki kez lastik basınç sensörü yandı. lastikleri kontrol ettiğimde bir seferinde sorun yoktu, diğer seferinde sadece bir lastik 33'ten 32 ye düşmüştü ( tabi benzinliklerdeki cihazlar ne kadar sağlıklı tartışılır) Bu kadar hassas mıdır yoksa sensörde veya başka bir şeyde sorun olabilir mi? tekrar yanarsa servise gitmeyi düşünüyorum açıkçası. tüm lastikler 33 basılı durumda; doğru mu yanlış mı bilemiyorum.

son bir husus, jantlar çabuk kararıyor, yani kirleniyor frenlemeden ötürü sanırım. bunun için ne tavsiye edebilirsiniz. bakım, kullanım,vs.

şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Samsunspor :

arkadaşlar merhaba,

konu başlığındaki 12 sayfayı da okudum. Ankara'da yaşıyorum ve kışlık lastik bakıyorum. her ne kadar bir iki olumsuzluk olsa da Falken marka öne çıkıyor gibi. ebat değiştirmeyi düşünmüyorum. tabi farklı tavsiyeleriniz varsa açığım. Yalnız sormak istediğim husus bu lastiği Ankara'da nerede buluruz ve taktırırız sorunsuz bir şekilde. yardımcı olursanız memnun olurum.

diğer bir husus da aracım henüz 2500 km'de. iki kez lastik basınç sensörü yandı. lastikleri kontrol ettiğimde bir seferinde sorun yoktu, diğer seferinde sadece bir lastik 33'ten 32 ye düşmüştü ( tabi benzinliklerdeki cihazlar ne kadar sağlıklı tartışılır) Bu kadar hassas mıdır yoksa sensörde veya başka bir şeyde sorun olabilir mi? tekrar yanarsa servise gitmeyi düşünüyorum açıkçası. tüm lastikler 33 basılı durumda; doğru mu yanlış mı bilemiyorum.

son bir husus, jantlar çabuk kararıyor, yani kirleniyor frenlemeden ötürü sanırım. bunun için ne tavsiye edebilirsiniz. bakım, kullanım,vs.

şimdiden teşekkürler.

ankara'da herhangi bir yetkili bayiden alabilirsiniz şaşmaz'da imece var bildigim kadariyla. . internet aramalarında çıkar. sadece önemli olan sey faturanızı kaybetmemeniz. fatura yoksa bir sorun çıktığında herhangi bir işlem yapmıyorlar. kart slipi falan filan kabul etmiyorlar kesinlikle. yani kesinlikle fatura alın. bir sorun olursa da kendi expertiz yaptıkları bir yerleri var  şaşmaz'da, orayla temasa geçebilirsiniz. her türlü yardımcı oluyorlar. 

lastik basıncına çok takılmayın özellikle lastik değişimlerinde sıklıkla yanar sonra siz düzelttikçe de geçer. önler 35 arkalar 33 olacak şekilde ayarlayın. fabrika verisi bu. bu şekilde bi iki istasyonda teyit edin düzelecektir. 3. nesilde 2.den farkli bir basınç izleme tekniği var. aslında daha sorunsuz bir teknik ama detayları bilmiyorum. forumda mutlaka vardır.

jantlara yapacak bir sey yok ne yazık ki, temizligini yapacaksınız mecburen. galiba asbestsiz balatalar dolayısıyla cabuk kararıyor çünkü balatalar da cabuk bitiyor. ben 80 bin km'de 4. balatayı kullaniyorum. 

temizliği için "koch chemie fb"  ya da benzeri markalarda internette satışı yapılan spreyler var onları kullanabilirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 dakika önce, Katil Balina :

ankara'da herhangi bir yetkili bayiden alabilirsiniz şaşmaz'da imece var bildigim kadariyla. . internet aramalarında çıkar. sadece önemli olan sey faturanızı kaybetmemeniz. fatura yoksa bir sorun çıktığında herhangi bir işlem yapmıyorlar. kart slipi falan filan kabul etmiyorlar kesinlikle. yani kesinlikle fatura alın. bir sorun olursa da kendi expertiz yaptıkları bir yerleri var  şaşmaz'da, orayla temasa geçebilirsiniz. her türlü yardımcı oluyorlar. 

lastik basıncına çok takılmayın özellikle lastik değişimlerinde sıklıkla yanar sonra siz düzelttikçe de geçer. önler 35 arkalar 33 olacak şekilde ayarlayın. fabrika verisi bu. bu şekilde bi iki istasyonda teyit edin düzelecektir. 3. nesilde 2.den farkli bir basınç izleme tekniği var. aslında daha sorunsuz bir teknik ama detayları bilmiyorum. forumda mutlaka vardır.

jantlara yapacak bir sey yok ne yazık ki, temizligini yapacaksınız mecburen. galiba asbestsiz balatalar dolayısıyla cabuk kararıyor çünkü balatalar da cabuk bitiyor. ben 80 bin km'de 4. balatayı kullaniyorum. 

temizliği için "koch chemie fb"  ya da benzeri markalarda internette satışı yapılan spreyler var onları kullanabilirsiniz. 

çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Aslında Falken e kesin karar vermiş değilim. kafamı karıştıran alternatifler var. 16" jant alıp reflex donanımdaki lastik ölçülerine geçmeyi de düşündüm. 225 45 18 de seçenekler daha fazla o da mantıksız değil ancak bu sefer de biri kaskoda orjinal ölçüler kullanılmadığı için kaza anında sorun yaşanabilir demiş, her ne kadar teyide muhtaç olsa da şüphe verici bir husus. 

aracımı da bir aksilik olmadığı sürece uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum o yüzden uygundan ziyade sorunsuz sağlam bir şey de arıyorum. İşte böyle kararsızlıklar içindeyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

40 dakika önce, Samsunspor :

çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Aslında Falken e kesin karar vermiş değilim. kafamı karıştıran alternatifler var. 16" jant alıp reflex donanımdaki lastik ölçülerine geçmeyi de düşündüm. 225 45 18 de seçenekler daha fazla o da mantıksız değil ancak bu sefer de biri kaskoda orjinal ölçüler kullanılmadığı için kaza anında sorun yaşanabilir demiş, her ne kadar teyide muhtaç olsa da şüphe verici bir husus. 

aracımı da bir aksilik olmadığı sürece uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum o yüzden uygundan ziyade sorunsuz sağlam bir şey de arıyorum. İşte böyle kararsızlıklar içindeyim.

ben de 16" alıp kışlıkları öyle kullanmak istedim ama sk mazda zamanında istediğim jantları bir türlü getirmediği için kış da bastırınca 225/45/18 dunlop almıştım, çok da memnunum. ama neredeyse ayni paralara hem 16  orjinal jantlarım hem de ek olarak lastiklerim olacaktı, olmadı. orjinal olmayan jantlar için bir aparat kullanmak gerekiyor galiba. bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kaskodan yana sıkıntı çıkmaması gerekir sonuçta alt donanımın orijinal jant ölçüsü. 

Eğer kullanacaksanız kesinlikle 16" orijinal jant alıp kışlık lastikleri ona takın ve yaz kış jant takımını ayırın. Çok büyük kolaylık, onun yanında her lastik değişiminde lastikler zedelenmiyor. Lastikçiye gitmek zorunda kalmıyorsunuz, haliyle lastikçide sıra bekleme derdi de yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben lastik ölçüleri konusunda tam konservatif düsünüyorum:  Orijinal lastik ölçülerinizi hiç degistirmeyin.  Sadece alabileceginiz en iyi lastikleri almaya çalisin. Lastik marka ve modeli konusunda arkadaslar kadar deneyimli sayilmam ama daha önce kullanip memnun kaldigim Continental ContiPremiumContact önerebilirim.  Lastik havalari konusunda ben üreticinin önerdigi degerlerden birkaç PSI daha yüksek kullaniyorum, örnegin ön/arka 36 veya 37 PSI gibi.  Bence benzin istasyonlarindaki pompalarin gösterdigi degerlere asla güvenmeyin.  Bunun yerine Internetten pille çalisan lastik hava ölçerlerden satin alin.  Bir keresinde ben uzun yolda böyle bir pompaya güvenip lastiklere hava bastim, daha sonra o lastiklerde 45 - 50 PSI hava oldugunu anladim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet continental pisman olunmayacak bir secenek. 4-5 sezon boyunca da kullanilabilirse benim icin gorevini tamamlamis olur. Acikcasi bir sporcu icin spor ayakkabisi ne ise otomobil icin de lastik odur. Bir kere alip iyisini almak lazim diye dusunuyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

45 dakika önce, Mutlu Tekir :

Kaskodan yana sıkıntı çıkmaması gerekir sonuçta alt donanımın orijinal jant ölçüsü. 

Eğer kullanacaksanız kesinlikle 16" orijinal jant alıp kışlık lastikleri ona takın ve yaz kış jant takımını ayırın. Çok büyük kolaylık, onun yanında her lastik değişiminde lastikler zedelenmiyor. Lastikçiye gitmek zorunda kalmıyorsunuz, haliyle lastikçide sıra bekleme derdi de yok.

Farklı derken 225 taban olanları diyor sanırım. Ben o konuda da sorun olacağını sanmıyorum, daha önce böyle birşey hiç duymadım. Kasko poliçelerini derinlemesine incelerim genelde, böyle birşey rastlamadım. Yani diş derinliği bitmiş veya dişi olmasına rağmen aşırı sertleşmiş ama orjinal ebatlı lastik daha mı iyi? Sonucu lastiğe bağlayacaksalar bilir kişi raporu da isterim tabi 😅

6 dakika önce, Samsunspor :

225 45 18 icin dusunulebilir o zaman

Eğer 4 5 yılda o lastiklerle 50.000 km yapmayacaksanız bence biraz ölü yatırım. Çoğu lastik dişi bitmeden özelliğini kaybediyor. Falken sonuçta merdiven altı bir Çin firması veya global bir firmanın bilmem kaçıncı alt markası değil Sumitomo'nun markası. Adac veya AutoBilddeki test sonuçlarını incelerseniz aradaki farkların atla deve olmadığını görürdünüz. Bu bakımdan iki katı fazla ödemeyi kendi adıma gereksiz görüyorum, elbette tercih sizin. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, serkan306 :

Farklı derken 225 taban olanları diyor sanırım. Ben o konuda da sorun olacağını sanmıyorum, daha önce böyle birşey hiç duymadım. Kasko poliçelerini derinlemesine incelerim genelde, böyle birşey rastlamadım. Yani diş derinliği bitmiş veya dişi olmasına rağmen aşırı sertleşmiş ama orjinal ebatlı lastik daha mı iyi? Sonucu lastiğe bağlayacaksalar bilir kişi raporu da isterim tabi 😅

Eğer 4 5 yılda o lastiklerle 50.000 km yapmayacaksanız bence biraz ölü yatırım. Çoğu lastik dişi bitmeden özelliğini kaybediyor. Falken sonuçta merdiven altı bir Çin firması veya global bir firmanın bilmem kaçıncı alt markası değil Sumitomo'nun markası. Adac veya AutoBilddeki test sonuçlarını incelerseniz aradaki farkların atla deve olmadığını görürdünüz. Bu bakımdan iki katı fazla ödemeyi kendi adıma gereksiz görüyorum, elbette tercih sizin. 

O zaman siz 215 taban Falken mi oneriyorsunuz?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

24 dakika önce, Samsunspor :

O zaman siz 215 taban Falken mi oneriyorsunuz?

Ben tercihi size bırakıyorum, şahsen eğer lastiğin yapısal ömrü bitmeden lastiğin dişleri bitiyorsa Conti düşünebilirdim ancak kışlık lastik de kullandığımı gözüne alırsam bu pek mümkün değil. Bu bakımdan fiyat olarak daha uygun ama güvenlik ve performans olarak çok geri kalmayan bir lastik arayışına girerdim. Size ve merak eden diğer arkadaşlara bilgi vermesi açısından yazlık lastik için Falken'in ZE310 lastiğinin geçen yıldan beri girdiği tüm testleri http://www.tyrereviews.co.uk sitesinden aldığım bilgilerle destekleyerek paylaşıyorum, karar sizin. Burada benim özellikle dikkat ettiğim konu, kuru kuru puan vermeler yerine AutoBild'in birçok testinde verdiği değerleri karşılaştırarak doğru sonuca ulaşmak ( veriler derken kuru yolda fren, ıslak yolda yol tutuş gibi rakamsal değerler ). Bu verilere bakınca ve de fiyat farklarına bakınca diğer lastiklere hiç elim gitmiyor :) 

 

İlk Test: 2018 AutoBild Summer Tyre Overview Test - Sıralama: 6/51 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

İkinci Test: 2018 Auto Bild 15 inch Summer Tyre Test - Sıralama: 3/20 ( Test verisi var, sonuçlara buradan ulaşabilirsiniz, bu testte en alt verilerde fiyat karşılaştırması var, Falken'in Avrupa'da hiç de ucuz olmadığını, fiyat olarak Goodyear EfficientGrip Pe, Continental Premium Conta, Bridgestone Turanza T005, Michelin Energy Save'den hemen sonra geldiğini görürsünüz, testte performans olarak o aralıkta yer alıyor zaten)

Üçüncü Test: 2019 ADAC Summer Tyre Test - 185/65 R15 - Sıralama: 10/16 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

Dördüncü Test: 2019 ACE Summer Tyre Test - Sıralama: 5/9 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

Beşinci ve Son Test: 2019 AMS Summer SUV Tyre Test - Sıralama: 8/11 ( Test verisi var, sonuçlara buradan ulaşabilirsiniz )

Bu testlerden, bilhassa değerleri verilmiş testlerden çıkardığım sonuç, belli kalitenin üstündeki lastiklerdeki farklar çok küçük, ancak gerçekten limitlerde kullanıyorsanız değerli. Günlük kullanım için çok elzem değil.

Bu kadar detaylı anlatım yapınca millet beni Falken'in ortağı falan sanacak ama benim tek amacım kendi kullandığım, memnun kaldığım lastiklerin, aradaki fiyat uçurumu olan lastiklerden çok da geri olmadığını bildirmek, bu sayede de belki ekonominize fayda sağlamak.

 

Kışlık lastikleriyle ilgili test ve yorumlarına da buradan ulaşabilirsiniz.

Dört mevsim lastikleriyle ilgili test ve yorumlarına da buradan ulaşabilirsiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, serkan306 :

Ben tercihi size bırakıyorum, şahsen eğer lastiğin yapısal ömrü bitmeden lastiğin dişleri bitiyorsa Conti düşünebilirdim ancak kışlık lastik de kullandığımı gözüne alırsam bu pek mümkün değil. Bu bakımdan fiyat olarak daha uygun ama güvenlik ve performans olarak çok geri kalmayan bir lastik arayışına girerdim. Size ve merak eden diğer arkadaşlara bilgi vermesi açısından yazlık lastik için Falken'in ZE310 lastiğinin geçen yıldan beri girdiği tüm testleri http://www.tyrereviews.co.uk sitesinden aldığım bilgilerle destekleyerek paylaşıyorum, karar sizin. Burada benim özellikle dikkat ettiğim konu, kuru kuru puan vermeler yerine AutoBild'in birçok testinde verdiği değerleri karşılaştırarak doğru sonuca ulaşmak ( veriler derken kuru yolda fren, ıslak yolda yol tutuş gibi rakamsal değerler ). Bu verilere bakınca ve de fiyat farklarına bakınca diğer lastiklere hiç elim gitmiyor :) 

 

İlk Test: 2018 AutoBild Summer Tyre Overview Test - Sıralama: 6/51 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

İkinci Test: 2018 Auto Bild 15 inch Summer Tyre Test - Sıralama: 3/20 ( Test verisi var, sonuçlara buradan ulaşabilirsiniz, bu testte en alt verilerde fiyat karşılaştırması var, Falken'in Avrupa'da hiç de ucuz olmadığını, fiyat olarak Goodyear EfficientGrip Pe, Continental Premium Conta, Bridgestone Turanza T005, Michelin Energy Save'den hemen sonra geldiğini görürsünüz, testte performans olarak o aralıkta yer alıyor zaten)

Üçüncü Test: 2019 ADAC Summer Tyre Test - 185/65 R15 - Sıralama: 10/16 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

Dördüncü Test: 2019 ACE Summer Tyre Test - Sıralama: 5/9 ( Test verisi yok, sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz )

Beşinci ve Son Test: 2019 AMS Summer SUV Tyre Test - Sıralama: 8/11 ( Test verisi var, sonuçlara buradan ulaşabilirsiniz )

Bu testlerden, bilhassa değerleri verilmiş testlerden çıkardığım sonuç, belli kalitenin üstündeki lastiklerdeki farklar çok küçük, ancak gerçekten limitlerde kullanıyorsanız değerli. Günlük kullanım için çok elzem değil.

Bu kadar detaylı anlatım yapınca millet beni Falken'in ortağı falan sanacak ama benim tek amacım kendi kullandığım, memnun kaldığım lastiklerin, aradaki fiyat uçurumu olan lastiklerden çok da geri olmadığını bildirmek, bu sayede de belki ekonominize fayda sağlamak.

 

Kışlık lastikleriyle ilgili test ve yorumlarına da buradan ulaşabilirsiniz.

Dört mevsim lastikleriyle ilgili test ve yorumlarına da buradan ulaşabilirsiniz.

Cok tesekkur ederim bu faydali bilgiler icin. Fazlasiyla yardimci oldunuz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

225/45/18 falken as210 4 mevsim lastikler ile ilgili tecrübesi olan varmı. Aracimda ilk aldigim zamandan kalam michelin yaz lastikleri var ve cortlamaya başladı. Istanbul için konuşacaksak yaz kış ayrı lastik mi yoksa 4 mevsim yeterlimidir sizce.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...