Jump to content
İlhan

Yeni Honda Civic Benzinli Fiyatları Belli Oldu

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan

Millet merakla heyecanla dizeli beklerken benzinli fiyatları belli olmuş.

Yeni Honda Civic fiyatları açıklandı. İşte rakamlar ;

- Honda Civic 1.6lt atmosferik-benzin 125ps güç 6 ileri manuel
Premium: 75.450TL
Premium: 83.640TL (LPG)
Elegance: 78.700TL
Elegance: 84.300TL (LPG)
Executive: 93.550TL (LPG)

- Honda Civic 1.6lt atmosferik-benzin 125ps güç CVT otomatik
Premium: 83.640TL (LPG)
Elegance: 81.000TL
Elegance: 86.600TL (LPG)
Executive: 90.250TL
Executive: 95.850TL (LPG)

14424723_1140331416035601_116831797702979137_o.jpg

 

Kaynak: Alper Güler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan
15 dakika önce, Burak :

5.600  - 6.600 TL LPG farkının sebebi nedir acaba ? 

Abi bunlar düne kadar yetkili servislerine Lpg'li araçları sokmazlardı.

Sonra baktılarki satışlar azaldı, servis müşterisi kaçtı. Ne yaptılar BRC şirketli ile anlaşıp, fabrika çıkışlı LPG'li araç çıkarmaya başladılar.

Garanti kapsamında fabrika çıkışlı LPG'li araç satıyorlar. Sanırım kendin taktırmaya kalkdığında da aynı garantiyi vermiyor müşterisine. Durum böyle olunca da fiyatı katlamışlar resmen. Bu yeni bir durumda değil, Honda fabrika çıkışlı Lpg'li araç yapmaya başladığı günden beri LPG farkı fahiş şekilde pahalı. Neredeyse bazı markaların resmen benzinli-dizel farkı gibi. :D

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak
1 dakika önce, İlhan :

Abi bunlar düne kadar yetkili servislerine Lpg'li araçları sokmazlardı.

Sonra baktılarki satışlar azaldı, servis müşterisi kaçtı. Ne yaptılar BRC şirketli ile anlaşıp, fabrika çıkışlı LPG'li araç çıkarmaya başladılar.

Garanti kapsamında fabrika çıkışlı LPG'li araç satıyorlar. Sanırım kendin taktırmaya kalkdığında da aynı garantiyi vermiyor müşterisine. Durum böyle olunca da fiyatı katlamışlar resmen. Bu yeni bir durumda değil, Honda fabrika çıkışlı Lpg'li araç yapmaya başladığı günden beri LPG farkı fahiş şekilde pahalı. Neredeyse bazı markaların resmen benzinli-dizel farkı gibi. :D

Fiyatlara ilk defa bu kadar alıcı gözle baktım da ondan fark ettim. Cidden dediğin gibi bazı markalardaki Benzinli - Dizel farkı kadar. C segment araçlar olmuş 100K, Elimizdeki araçların kıymetini bilelim derim :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sertang

1.5 turbonun fıyatını dusunmek bıle ıstemıyorum :) gelınce

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mucar

hakikaten ya c segmenti araçlar 100 bin tl :)

araç değiştirmek hayal olacak sanırım. nasılsa düşük motor mazda 6 da gelmeyecek. şu anki aracımızla daha nice senelere :)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan
5 saat önce, Burak :

Fiyatlara ilk defa bu kadar alıcı gözle baktım da ondan fark ettim. Cidden dediğin gibi bazı markalardaki Benzinli - Dizel farkı kadar. C segment araçlar olmuş 100K, Elimizdeki araçların kıymetini bilelim derim :D 

Bu gidişle değil 1.6..Artık 1.2 - 1.0 hacimli motorlara yönelmeye başlayacağız. 

Sıfır otomobil almak gerçekten artık hayal olacak bu gidişle.

2.el otomobil almaya kalktığımıda 2-3 yaşındaki araçlara bakarken. Şimdileri artık minimum 5-6 yaşından başlayan büyük araçlara bakmaya başladık.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin

100K daki otomatik dizel Power Mazda ya pahalı diyorduk, 95850 olan LPG li araç üst kapak tüpe uygun üretiliyor. LPG kiti buna dahil değil. ECO oluyor kısacası. Bu araca 3000 TL eye BRC yi dayarlar fiyat olur sana 99.000. Vay babam vayy.

Skyactiv benzinli en iyi opsiyon şu anda. Kim ne derse desin.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Teknisyen
6 saat önce, Burak :

5.600  - 6.600 TL LPG farkının sebebi nedir acaba ? 

LPG kiti + Supap değişimi +Silindir kapağı değişimi + Manifold değişimi.

Motor parçalarını LPG^ye uyumlu olacak şekilde değiştiriyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Renegade
4 saat önce, Teknisyen :

LPG kiti + Supap değişimi +Silindir kapağı değişimi + Manifold değişimi.

Motor parçalarını LPG^ye uyumlu olacak şekilde değiştiriyorlar.

O zaman lpg bedavaya geliyor demektir. Sırf supaplar 1500 tl eder. Yanılıyormuyum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Holydao
O zaman lpg bedavaya geliyor demektir. Sırf supaplar 1500 tl eder. Yanılıyormuyum.

Valla bu kasayi bilemiyorm ama eski kasada da lpg kitini sanayide taktirmakla bayiiden almak arasinda 2 bin tl fark vardi nerdeyse (ruhsata isletmek dahil).
Bu 3 yil onceydi tabi, artan fiyatlarla aradaki fark da artmistir. Neticede lpg'yi kendi takarak garanti dahiline aliyor, bu vesileyle de kullanicinin almadigi riskin parasini aliyor diye dusunuyorm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak
6 saat önce, Teknisyen :

LPG kiti + Supap değişimi +Silindir kapağı değişimi + Manifold değişimi.

Motor parçalarını LPG^ye uyumlu olacak şekilde değiştiriyorlar.

2A Mühendislikte çalışan bir arkadaşım var bunu bir soracağım. Bu kadar değişim yapıyorlarsa iyi gerçekten.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Teknisyen
2 saat önce, renegade :

O zaman lpg bedavaya geliyor demektir. Sırf supaplar 1500 tl eder. Yanılıyormuyum.

Bedavaya gelmiyor.Tüm maliyetin parasını yüklemiş oluyorlar tüketiciye.Fabrikaya maliyeti zaten aradaki fark kadardır.

 

Bir saat önce, Holydao :


Valla bu kasayi bilemiyorm ama eski kasada da lpg kitini sanayide taktirmakla bayiiden almak arasinda 2 bin tl fark vardi nerdeyse (ruhsata isletmek dahil).
Bu 3 yil onceydi tabi, artan fiyatlarla aradaki fark da artmistir. Neticede lpg'yi kendi takarak garanti dahiline aliyor, bu vesileyle de kullanicinin almadigi riskin parasini aliyor diye dusunuyorm.

Daha önce kiti monte etmiyorlardı.Sadece alt yapıyı hazırlayıp müşteriye öyle teslim ediyorlardı.Müşteride istediği kiti taktırabiliyordu.Sonradan BRC ile anlaştılar.Her şeyi  tam takıp öyle gönderiyorlar.

 

38 dakika önce, Burak :

2A Mühendislikte çalışan bir arkadaşım var bunu bir soracağım. Bu kadar değişim yapıyorlarsa iyi gerçekten.

Bu konuda daha net bilgi edinebilrseniz buraya da yazar mısınız?

Edit: Bu da resmi siteden bir kuple:

9GYNE9.png

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak
1 dakika önce, Teknisyen :

Bu konuda daha net bilgi edinebilrseniz buraya da yazar mısınız?

Tabii, öğrendiğim bilgileri aktarırım ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Holydao

BRC ile anlastigi donemden bahsediyorum, aldiginiz sifir arabayi lpg'li almaya basladiginz donemden... Disarda taktirdiginiz BRC daha ucuza geliyordu ama garantiyi bozuyordu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Teknisyen
1 dakika önce, Holydao :

BRC ile anlastigi donemden bahsediyorum, aldiginiz sifir arabayi lpg'li almaya basladiginz donemden... Disarda taktirdiginiz BRC daha ucuza geliyordu ama garantiyi bozuyordu.

Yine ucuza geliyor :) Hatta abarttılar bence 5-6 bin lira fark istiyorlar artık.Kendilerine olan maliyetin daha fazlasını tüketicinin sırtına vuruyorlar gibi geliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Holydao
Yine ucuza geliyor [emoji4] Hatta abarttılar bence 5-6 bin lira fark istiyorlar artık.Kendilerine olan maliyetin daha fazlasını tüketicinin sırtına vuruyorlar gibi geliyor.

Diyorum ya hocam, aynen dediginiz gibi, hatta aradaki fark artmis bile. Su an BRC marka lpg'nin maliyeti ruhsata isletmek dahil 3 bin tl tutuyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot

eğer silindir kapağı,   orada yazdığı gibi    değişiyorsa,  

ben bırakır bu işleri  köye gider ceviz ekerim.  =) 

allah bilir yalandan bi tane civata değişiyor, ya da rengini yeşile filan boyuyorlardır.. ya da bi çıkıntı filan... 

 

ya da manifoldun nesi özel oluyor,  emme manifolduna sanayide 3lük matkapla delik açmıyorlar da, kendinden delikli geliyor..  işte özel manifold..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak
20.09.2016 at 22:56, Teknisyen :

Bu konuda daha net bilgi edinebilrseniz buraya da yazar mısınız?

BRC'den arkadaş ile görüştüm ;

LPG li araçlar fabrika bandından LPG'ye hazır halde çıkıyormuş. 25 farklı noktada araçta değişiklik oluyor dedi. Silindir kapağı, sübaplar gibi. Bu şekilde çıkan araçlara yine fabrikada LPG montajı yapılıp araç hazır olarak fabrikadan çıkıyor dedi.

LPG dönüşümü artık bayilerde yapılmıyormuş bu sebeple de normalde 3000 TL olması gereken fiyat ( 2000 kit , 1000 TL de değişen ekipman ) araç fabrika çıkışında LPG li çıktığı için ÖTV + KDV binmesinden sebep 5-6.000 TL fark yaratıyormuş ( ki bu açıklama mantıklı, aynı problem eskiden navigasyonlu araçlar için de vardı ) 

Bu son modeldeki LPG kiti ise apayrı dedi. Direk araç ile bütünleşik, ekranları bile aracın kendi ekranları içinde olan bir kitmiş.. Kısacası aracın bir parçası gibi düşünün dedi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Honda Civic göçük problemi araç sahiplerinin canını sıkmaya devam ediyor. Öyle ki bazı araç sahiplerinde 10 adet küçük gamze şeklinde göçükler mevcut. Biz de durumu daha iyi analiz edebilmek için sosyal medya hesaplarımızda açtığımız çeşitli başlıklarda konuya değindik. Takipçilerimizden de konu ile ilgili çeşitli fotoğraflar topladık.   Ayrıca şunu da belirtelim ki, Bu durum sadece ülkemizde üretilen araçlarda değil, ABD’de üretilip ABD ve Kanada’da satılan araçlarda da meydana geliyor. Ancak en azından şimdilik sadece Sedan kasa tiplerini kapsıyor gibi görünüyor.  Bunun yanında aynı araca sahip olan takipçilerimizden bazılarında göçük oluşmamış ancak dalgalanma meydana gelmiş, bazılarında ise her 2 sorun da kendini göstermemiş. Yani genel anlamda küresel bir sorun ve bir dönem üretilen araçları kapsıyor olabilir.   Honda Türkiye konu hakkında son açıklamayı aşağıdaki şekilde 1 gün önce yapmıştı;   “Halihazırda kullanımda olan bazı Honda Civic Sedan modeli araçların C sütununda yaşandığı iddia edilen sınırlı sayıdaki kaporta göçükleri ile ilgili, Honda Türkiye olarak resmi bir açıklama yapılması gereği doğmuştur. Bu konuda almış olduğumuz müşteri başvuruları ve tespit ettiğimiz bazı sosyal medya paylaşımları üzerine, gerek teknik ekiplerimizce gerekse bağımsız ve tarafsız otoritelerce yapılan test ve incelemelerde araçlarımızın fabrikadan çıkışlarında hiçbir sorunu olmadığı kayıt altına alınmıştır. Ancak yine de, müşterilerimizin beyanlarına istinaden söz konusu araçlarla ilgili detaylı bir teknik inceleme ve araştırma devam etmekte olup, bir sonuca varıldığında bilgiler muhatapları ile derhal paylaşılacaktır.”   Görüleceği gibi; Honda Türkiye bahsi geçen araçların fabrika çıkışında yapılan kontrollerinde herhangi bir sorun olmadığını açık bir şekilde belirtiyor. Yine de teknik bir incelemenin yapıldığı ifade ediliyor.   Ayrıca yaptığımız araştırma ile aracın ne gibi bir mimariye sahip olduğunu tespit ettik. Bu doğrultuda aracın mimari yapısını ve oluşan göçükleri inceleme fırsatı bulduk. Yapacağımız bu teknik analiz, oldukça kısıtlı verilerle gerçekleştiği için kesin olarak bu şekilde bir sonuç çıkar da diyemeyiz. Ancak yine de sonuca yaklaşabileceğimizi düşünüyoruz.   Bizim elimizde ise; ne soyup soğana çevirip inceleyebileceğimiz bir Honda Civic aracımız ne de bu araç üstünde çeşitli deneyleri yapabileceğimiz ekipmanımız bulunmuyor. Elde ettiğimiz bazı araç mimarisi çizimlerinin ve takipçi fotoğraflarının fikir verebileceğini düşünüyoruz.   İlk olarak Honda Civic göçük şikayetlerinin hangi bölgede gerçekleştiğine bir göz atalım;   Aşağıda yer alan fotoğraflardan honda civic göçük problemi net bir şekilde görülebilir. Ayrıca sayfa sonunda da farklı fotoğraflar yer alıyor. C sütunu yani arka kelebek camının en üstünde daha belirgin olan bu göçükler, ışık karşıdan geldiği zaman rahatlıkla görülebiliyor. Çeşitli Honda Civic Göçükleri;     Şimdi Honda Civic Sedan’ın kasa mimarisine bir bakalım;
      Aşağıdaki Honda FC5 Civic Sedan kasa mimarisinden de görüleceği gibi, tam da göçüklerin meydana geldiği bölgede 3 farklı parça yer alıyor. 1 numara ile işaretli en yüksek dayanıma sahip kırmızı parça A, B ve C sütununda tek bir parça halinde kullanılırken, 2 numara ile işaretli orta düzey dayanıma sahip mavi parça tam olarak C sütunundaki göçüklerin oluştuğu bölgede kullanılmış farklı bir parça olmasıyla dikkat çekiyor. Yani kırmızı parça ile büyük ihtimalle kaynaklı olarak birleştiriliyor. Ayrıca 2 numaralı bu parça, en düşük dayanıma sahip parça olan gri renkli 3 numaralı parça ile de diğer iki tarafından aynı şekilde birleştirilmiş. Yani 2 numaralı parçanın 1 ve 3 numaralı parçalar ile 3 farklı bağlantısı yer alıyor. Bu arada bahsi geçen bu parçaların çelik olduklarını da belirtmeden geçmeyelim. Önde yer alan turuncu parçada ise alüminyum tercih edilmiş.   Honda Civic Sedan’da kullanılan metal malzeme ve dayanımları   Honda Civic Sedan mimari Aşağıdaki bir başka fotoğrafta ise;
      Göçüğün tam olarak kırmızı ve mavi parçaların birleşiminde meydana geldiği görülebilir. Yani büyük bir ihtimalle, bu mavi parçanın diğer parçalarla olan bağlantısında bir sorun var gibi görünüyor. Sedan kasanın arka kısmının daha uzun ve biraz daha ağır olması nedeniyle bu parça bağlantılarında oluşan moment, parçada göçükler oluşmasına neden oluyor olabilir.   Honda Civic göçük probleminin bulunduğu bölge   Honda Civic Sedan’da yer alan göçüklerin parça birleşimlerine denk gelmesi   Hatta bu göçüklerin bir bezin iki taraftan güçlü bir şekilde çekilmesiyle oluşan gerilmelere benzediğini bile söylemek mümkün diye düşünüyoruz. Biz de bu durumu gösterebilmek için, gözlük bezini alttan ve üstten çekerek benzer bir görünüm elde etmeye çalıştık. Açıkçası bez örneği sayesinde C sütununda yer alan bu dalgalanma ve dikine göçüklerin, hangi yöne doğru etkiyen kuvvetler sonucu oluştuğunu tahmin edebiliriz diye düşünüyoruz. Solda Honda Civic göçüklerinin en bariz anlaşıldığı fotoğraflardan bir tanesi sağda çekiştirilmiş bez örneği   Diğer taraftan fotoğraflardan da görülebileceği gibi, kasa mimarisinin 3 parçalı yapısının aksine, göçüklerin olduğu parça oldukça büyük tek bir parçadan oluşuyor ve 3 farklı çelikten oluşturulmuş C sütununu da tamamen kaplıyor. 046036-TBA-A00ZZ numaralı bu parça arka camın ortasından aracın arkasına kadar uzanıyor. Yani 3 parçanın da tüm gerilmeleri bu parça üzerinde hissediliyor denilebilir. Aracın arkasında oluşan bir esneme esas olarak bu parçanın altında kalan 1, 2 ve 3 nolu iskelet parçalarını etkilerken, özellikle 2 nolu parçanın 1 ve 3 nolu parçalarla olan bağlantısı ciddi gerilmelere maruz kalıyor ve bu nedenle de 046036-TBA-A00ZZ nolu parçayı özellikle kelebek camı üstünde kalan kısımdan etkiliyor olabilir. Honda Civic Sedan, göçük oluşan 046036-TBA-A00ZZ nolu parça   Honda Civic göçük problemi sonuçta;
      Elimizdeki oldukça kısıtlı bilgiler doğrultusunda, Honda Civic göçük ve dalgalanma probleminin esas nedeni, C sütununda yer alan 3 parçalı ve farklı dayanıma sahip iskelet parçaları ve bunların birbirlerine olan bağlantıları gibi görünüyor. Özellikle tam da göçüklerin meydana geldiği parçanın altında yer alan ve diğer 2 parça ile 3 noktadan bağlantısı bulunan parça oldukça şüpheli. Bu 3 bağlantı iyi bir şekilde incelenirse bize göre sorunun kaynağı ortaya çıkacak gibi görünüyor.   Not: Yaptığımız bu teknik analizde herhangi bir parçayı deneye tabi tutmadık ve inceleme fırsatımız da olmadı. Sadece göçük oluşmuş bazı araçları dıştan canlı şekilde görme ve el ile muayene fırsatımız oldu. Ayrıca birçok fotoğraf da takipçilerimiz tarafından gönderildi. Bu nedenle konu hakkındaki fikirlerimizi aldığımız eğitim doğrultusunda belirttik ancak çok farklı nedenlerden dolayı da bu tip durumlar ortaya çıkabilir ve yaptığımız analiz sadece takipçilere fikir verme amacıyla yapılmıştır. Herhangi bir bağlayıcılığı da yoktur.                Kaynak: Sekizsilindir
    • NoooFearrrr
      Yazan: NoooFearrrr
      2018 Honda Civic Sedan dizel görücüye çıktı
      Honda, uzun zamandır beklenen ve üretimi Türkiye'de yapılan Civic Sedan'ın dizel motor seçeneğini tanıttı. Aracın satış fiyatı da belli oldu.
      Honda, son dönemde kaportalarda yaşanan göçükler nedeniyle otomotiv tutkunları arasında tartışma konusu olurken Japon markanın servis hamlesiyle eleştiriler hafiflemişti. Honda, bu hamlenin hemen ardından 2 yıldır beklenen Civic sedanın dizel versiyonunu Türkiye pazarında satışa sürüyor.

          lk etapta Executive ve Elegance donanım paketleriyle sunulacak olan otomobilin Premium paketi sene sonunda satışa çıkarılacak.   Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, yeni modelin tanıtımında yaptığı konuşmada, Civic sedan dizelin Türkiye'de yeni satış rekoru kırmalarına yardımcı olacağını söyledi. Satışa sunulduğu andan itibaren beğeniyle karşılanan yeni Civic sedanın 2017'de 19 bin 171 adet satıldığı bilgisini veren Tsumura, ayrıca bu modeli ihraç ettikleri ülke sayısının 6'dan 33'e çıktığını, artan talebe karşılık yıl sonunda ikinci vardiya üretime başladıklarını dile getirdi. Honda'nın açıklamasına göre 1.6 elegance dizel 121.000 TL başlangıç fiyatıyla, 1.6 exclusive dizel ise 130.000 TL başlangıç fiyatıyla satılacak. Sunroof, deri koltuk ve navigasyon sistemli dokunmatik ekran ise standart olarak geliyor.Giriş seviyesi olarak sunulan Premium donanım seviyesinde 16 inçlik alaşım jantlar, otomatik yanan farlar, adaptif hız sabitleme sistemi, ısıtmalı ön koltuklar ve sekiz hoparlörlü 180 Watt gücünde ses sistemi devreye giriyor.legance donanım seviyesinde bunlara ilave olarak Honda Connect bilgi ve eğlence sistemi, çift bölgeli otomatik klima, 17 inçlik alaşım jantlar, ön ve arka park sensörleri ve geri görüş kamerası sunuluyor.Ürün gamının tepe noktasını oluşturan Executive donanım seviyesinde ise deri döşeme, LED ön farlar, uyumlu akıllı telefonlar için kablosuz şarj, Garmin uydu navigasyon, ısıtmalı arka koltuklar ve 10 hoparlörlü 452 Watt gücünde premium bir ses sistemi sunuluyor. Dizel motorların Volkswagen skandalı sonrası gündemde daha fazla yer bulmasına neden olan emisyon salınımlarında Honda değerleri 100 km mesafede 91 gram. Araç aynı zamanda her 100 kilometrede 3.4 litre yakıt tüketimine sahip.6 ileri vitesli manuel şanzımanla satışa çıkacak aracın performans değerleri ise 1.6 litre motorda 4000 devir için 120 beygi gücü ve 2000 devirde de 300 nm olarak açıklandı. Temmuz ayından itibaren 9 ileri otomatik ve hatchback versiyonu da geliyor.Altı ileri manuel şanzımanla kombine edilen Civic sedan 0’dan 100 km/s hıza 9,9 saniyede ulaşıyor.   Kaynak : mynet
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Arkadaşlar merhaba,
      İnternette karşıma çıktı yeni kasa Honda Civic kasalarda ciddi sorunlardan şikayetlerden bahsediyorlar kullanıcılar. Aracın kaportasında - direk- tavan - sütunlarda yamuklukların olduğu söyleniliyor. Show roomdaki araçlarda bile bu sorunun olduğu, ışıkla birlikte gün yüzüne apaçık ortaya çıktığı söyleniliyor.
      Adamlar sırf bu sorun için sosyal medyada Honda Civic FC5 Mağdurları diye grup kurmuşlar. Şu sıralar da change.org den bir imza kampanyası başlatmışlar.. Durum çığ gibi büyüyor...
      Sosyal Medya Grupları;
      https://www.facebook.com/groups/811116725693429/?fref=ts
      Gruba üye olurken neden üye olmak istiyorsunuz şeklinde soru çıkıyor.. Yeni Honda Civic almayı düşünüyorum - araştırıyorum şeklinde geçebilirsiniz.
      Bir video çekmişler ama..Çok ama çok amatör ve tam anlamıyla amacına ulaşmamış bence video..
       
      Şu sıralar Honda Türkiye (Gebze) Fabrika önünde gösteri yapmayı planlıyorlar...
      Yakın zamanda daha sıcak haberler duyabilir görebiliriz bu konuda..
      Honda'nın Test Aracındaki Göçük.
      https://www.facebook.com/mustafa.koparan.90/videos/10213318338206972/

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×