Jump to content
rubin

Mazda 2. El fiyatı diğer araçlara göre neden ucuz kalıyor ??

Tavsiye Edilen Mesajlar

rubin    33
rubin

Arkadaşlar 2 el araç piyasasına göre bizim guzular fiyat olarak cok düşük kalıyor. Bizim araçlarımızın donanımında olmayan km. Si yüksek boyalı değişen parçası olan model yaşı bizlerden büyük araçlar nerdeyse bizimkilerle aynı para. 2007 model honda civic 3 parça boyalı 140bin km de , 2012 model imp. Otm full orjinal aracıma takas teklif etti üste 3 bin tl vereyim diyor. Bende git kumda oyna dedim. Sahibinden com da fiyatlara bakıyorum 55bin tl bandında seyrediyor satışlar. Piyasada kabul görmüş dengi araçlar 65-70 bin fiyatla satışta. Lütfen mazdacılar araçlarımızı satış zamanında fiyatları gercek değerlerinde fiyatlandırırsa daha iyi olmaz mı. Bizim araçlar piyasada az diye 2. ci eli yavaş diye değerinden düşük fiyatlandırmayalım diye düşünüyorum. Yanlış mıyım acaba ???

 

 

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

9981edb12ec4d313c2f043f432a0ee5f.jpg


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bora Yetkin    47
Bora Yetkin

Herşeyi ucuza alıp pahalı satmaya çalışma kafası işte.Benim aracımın ön tampon ufak bir çizik yüzünden mazda servisinde boyandı,ne oldu şimdi değeri mi düşecek?Sanki elime sprey boya alıp otoparkta boyadım.Saçma sapan işler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
robosapiens17    154
robosapiens17

O değil de ikinci elde Mazda bayisinin bile aracıma verdiği değeri hangi kelimeyle karşılasam bilemedim. İkinciel çalışanı "Ben fiyat vermeyeyim." dedi.  Verme! dedim.............................

Apaçık "Mazda almayın." dedi adam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bora Yetkin    47
Bora Yetkin
5 saat önce, robosapiens17 :

O değil de ikinci elde Mazda bayisinin bile aracıma verdiği değeri hangi kelimeyle karşılasam bilemedim. İkinciel çalışanı "Ben fiyat vermeyeyim." dedi.  Verme! dedim.............................

Apaçık "Mazda almayın." dedi adam.

Mecbur kalmadıkça satmamak lazım o zaman.Her marka da ölücüler var ama mazda piyasasından dolayı ölücüler zombi olmuş artık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.168
Revivo73

Arabayı, evi kısa sürede satmak istersen fiyatı düşer. Mazda gibi az bulunan şeyse daha da düşer, cunku alacak kişi sayısı azdır

Geçenlerde bizim bodrumda su tesisatını yenilemeye bir tamirci geldi,  bir baktım cok temiz bir Reno 9 'u vardı, aracın temizliğini övünce adam "bugün satmak isteyeyim bir gün içnde satılır" dedi, büyük bir gururla.

2.elde sorun yaşamak istemiyorsan, ona göre araba alıp kullanacaksın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
rubin    33
rubin
Arabayı, evi kısa sürede satmak istersen fiyatı düşer. Mazda gibi az bulunan şeyse daha da düşer, cunku alacak kişi sayısı azdır
Geçenlerde bizim bodrumda su tesisatını yenilemeye bir tamirci geldi,  bir baktım cok temiz bir Reno 9 'u vardı, aracın temizliğini övünce adam "bugün satmak isteyeyim bir gün içnde satılır" dedi, büyük bir gururla.
2.elde sorun yaşamak istemiyorsan, ona göre araba alıp kullanacaksın.


Datça nın reno sembolun araba sayıldıgı pazarda bizim mazdalar uzay mekiği sayılır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AKayhan    88
AKayhan

Ben yukaridaki konu basligina pek katilamiyorum.  Mazda güvenilir ("reliable") bir otomobil markasidir.  Güvenilirlik bir markanin 2. el degerini belirleyen en önemli unsurlardan biridir.  Siz ikinci el bir otomobil satin almak isteseniz, ariza çikarma olasiligi düsük bir otomobil mi seçerdiniz, yoksa ariza çikarma olasiligi yüksek bir otomobil mi?  Herkes böyle düsünür, yani ariza çikarma olasiligi en düsük (güvenilir) bir otomobile para vermek ister.

Amerikan Forbes dergisini birçok kisi bilir.  Forbes tarafindan "Cars With The Highest Resale Values" baslikli bir makale yayinlanmisti.  Bu makalede Compact Car sinifinda degerini en fazla koruyan araç olarak Mazda 3 seçilmisti.  Makalenin linkini asagida veriyorum.

https://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2013/11/18/cars-that-return-top-resale-values/#732b2ac19d0f

Bir markanin ikinci el degeri bence "kulaktan dolma" verilerle degil, gerçek anlamda yapilan arastirmalar sonucunda belli olur.  Yukaridaki makalede bu arastirmanin detaylari var.

"Honda was named top brand for residual values among mainstream automakers, followed by Toyota, Subaru, Hyundai and Mazda."

Hala Mazda'nin 2. el degerini koruyamadigini düsünen var midir?  Onlara tavsiyem, bu konuda biraz okuyup arastirma yapsinlar.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MjR    17
MjR

Beni Mazda'dan soğutan şey, Türkiye'de yedek parça deposu olmaması olmaması oldu. Bir salıncak için 16 gündür yatıyor serviste. Millet parçası pahalı falan sanıyor ama fiyatlar normal. Asıl sorun 150 tl'lik parça için ta Belçika'dan kargo beklemek. Pişman değilim arabamı çok seviyorum ama basit bir kaza yüzünden bir haftadır bu sıcakta minibüslerde sürtüyorum. Türkiye'de de bir depo açmadan almam bir daha.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
razumuhin    85
razumuhin

Geçen hafta Peugeot bayisinde 2008 bakmak için gittiğimde 2011 model impressive aracıma 67 bin km de 39bin lira teklif ettiler.

Ben ağzımı bile açmadım.. şimdiye dek 3 adet mazda satıp 4 adet mazda aldım. en uzun satışım da ilan 4 gün yayında kaldı en kısa satışım ise 15 dakika oldu.   Hani ilanlar da derler ya arabayı bilen bilir fazla anlatmaya gerek yok diye genelde böyle oluyor mazdaları gene mazda severler alıyor. Sadece sıfır almamak gerekiyor diye düşünüyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Lupara    16
Lupara

Başlığa da bazı yorumlara da katılmıyorum.
Ne fiyatlar ucuz, nede 2.eli zayıf.

Fiyatlar normal.Benzer araçlarla aynı fiyatlardalar.
2.el zayıf değil.Ağır da satılmıyor. Çünkü diğer araçların 1000 müşterisi varsa, 5000 bin de satılık araba var.Mazdanın 10 müşterisi varsa, 50 satılık araba var. Eli yüzü düzgün bir aracın çok fahiş fiyat istenmedikçe herzaman alıcısı vardır.

Satımayacak mal, tadılmayacak bal yok demiş atalarımız.:rolleyes:

16 saat önce, razumuhin :

Geçen hafta Peugeot bayisinde 2008 bakmak için gittiğimde 2011 model impressive aracıma 67 bin km de 39bin lira teklif ettiler.

Ben ağzımı bile açmadım.. şimdiye dek 3 adet mazda satıp 4 adet mazda aldım. en uzun satışım da ilan 4 gün yayında kaldı en kısa satışım ise 15 dakika oldu.   Hani ilanlar da derler ya arabayı bilen bilir fazla anlatmaya gerek yok diye genelde böyle oluyor mazdaları gene mazda severler alıyor. Sadece sıfır almamak gerekiyor diye düşünüyorum. 

O fiyatı teklif etmeleri normal.Çünkü onlar son alıcı değil. Esnaf.

Üzerine 1000 lira tamizlik masrafı yapıp satışa koyacaklar. Max satabilecekleri rakam da 45 civarı.Ki siz dışarıda satacak olsanız zaten 45 civarı bir rakama satarsınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3
Bir saat önce, Lupara :

Başlığa da bazı yorumlara da katılmıyorum.
Ne fiyatlar ucuz, nede 2.eli zayıf.

Fiyatlar normal.Benzer araçlarla aynı fiyatlardalar.
2.el zayıf değil.Ağır da satılmıyor. Çünkü diğer araçların 1000 müşterisi varsa, 5000 bin de satılık araba var.Mazdanın 10 müşterisi varsa, 50 satılık araba var. Eli yüzü düzgün bir aracın çok fahiş fiyat istenmedikçe herzaman alıcısı vardır.

Satımayacak mal, tadılmayacak bal yok demiş atalarımız.:rolleyes:

O fiyatı teklif etmeleri normal.Çünkü onlar son alıcı değil. Esnaf.

Üzerine 1000 lira tamizlik masrafı yapıp satışa koyacaklar. Max satabilecekleri rakam da 45 civarı.Ki siz dışarıda satacak olsanız zaten 45 civarı bir rakama satarsınız.

Katılıyorum arkadaşımın jettası var o hani meşhur bugün çıkarsam satılığa yarın satılır denen markanın aracı adam 2 aydır satamıyor.

Ben bu aracımdan önceki 1.nesil guzumu 1 ayda sattım. Herşey nasip .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir    1.302
Mutlu Tekir
19 saat önce, AKayhan :

Ben yukaridaki konu basligina pek katilamiyorum.  Mazda güvenilir ("reliable") bir otomobil markasidir.  Güvenilirlik bir markanin 2. el degerini belirleyen en önemli unsurlardan biridir.  Siz ikinci el bir otomobil satin almak isteseniz, ariza çikarma olasiligi düsük bir otomobil mi seçerdiniz, yoksa ariza çikarma olasiligi yüksek bir otomobil mi?  Herkes böyle düsünür, yani ariza çikarma olasiligi en düsük (güvenilir) bir otomobile para vermek ister.

Amerikan Forbes dergisini birçok kisi bilir.  Forbes tarafindan "Cars With The Highest Resale Values" baslikli bir makale yayinlanmisti.  Bu makalede Compact Car sinifinda degerini en fazla koruyan araç olarak Mazda 3 seçilmisti.  Makalenin linkini asagida veriyorum.

https://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2013/11/18/cars-that-return-top-resale-values/#732b2ac19d0f

Bir markanin ikinci el degeri bence "kulaktan dolma" verilerle degil, gerçek anlamda yapilan arastirmalar sonucunda belli olur.  Yukaridaki makalede bu arastirmanin detaylari var.

"Honda was named top brand for residual values among mainstream automakers, followed by Toyota, Subaru, Hyundai and Mazda."

Hala Mazda'nin 2. el degerini koruyamadigini düsünen var midir?  Onlara tavsiyem, bu konuda biraz okuyup arastirma yapsinlar.

 

Almanya ve Hollanda'da da baya satılıyor Mazda. Japonların sorunsuzluğu ünlü, Japonların da en kalitelisi Mazda sonuçta. 

Ama gel gelelim bu ülkede tutmuyor. Yavaş yavaş görüyorum etrafta. Aslında az olması da ayrıcalıklı, güzel bir durum. 

2 saat önce, Lupara :

Başlığa da bazı yorumlara da katılmıyorum.
Ne fiyatlar ucuz, nede 2.eli zayıf.

Fiyatlar normal.Benzer araçlarla aynı fiyatlardalar.
2.el zayıf değil.Ağır da satılmıyor. Çünkü diğer araçların 1000 müşterisi varsa, 5000 bin de satılık araba var.Mazdanın 10 müşterisi varsa, 50 satılık araba var. Eli yüzü düzgün bir aracın çok fahiş fiyat istenmedikçe herzaman alıcısı vardır.

Satımayacak mal, tadılmayacak bal yok demiş atalarımız.:rolleyes:

O fiyatı teklif etmeleri normal.Çünkü onlar son alıcı değil. Esnaf.

Üzerine 1000 lira tamizlik masrafı yapıp satışa koyacaklar. Max satabilecekleri rakam da 45 civarı.Ki siz dışarıda satacak olsanız zaten 45 civarı bir rakama satarsınız.

Gerçek pazar o kadar düşük mü gerçekten? Sahibindendeki fiyatları gördükçe şaşıyorum. Bir mazda bayisi 2009 BK kasa makyajlı 46bin tl den satışa koymuş. Mazda bayisi böyleyse...

19 saat önce, MjR :

Beni Mazda'dan soğutan şey, Türkiye'de yedek parça deposu olmaması olmaması oldu. Bir salıncak için 16 gündür yatıyor serviste. Millet parçası pahalı falan sanıyor ama fiyatlar normal. Asıl sorun 150 tl'lik parça için ta Belçika'dan kargo beklemek. Pişman değilim arabamı çok seviyorum ama basit bir kaza yüzünden bir haftadır bu sıcakta minibüslerde sürtüyorum. Türkiye'de de bir depo açmadan almam bir daha.

TRW salıncak bulabilirsiniz aloparca.com da. Kaliteli yan sanayilere de bakmanızı tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MjR    17
MjR
20 saat önce, Mutlu Tekir :

TRW salıncak bulabilirsiniz aloparca.com da. Kaliteli yan sanayilere de bakmanızı tavsiye ederim.

Araç serviste, kaza sonucu oluşan ihtiyacı onlar gideriyor. Daha önce turbo hortumu lazım olmuştu, hiç bir yerde bulamadım.

1 yıldır başıma türlü türlü dertler açan arabama henüz yan sanayi parça bulamadım hiç. Tercih ettiğim bir durum da degil ama aks kafasına 820 tl vermek istemezdim. Bursa gibi yerde Mazda3 aks kafası yok. Aloparca.com'da Honda Jazz'ın aks kafası Mazda 3'e uyumludur yazıyordu ama güvenemedim. 1 hafta boyunca Google'a aks kafası yazmaktan beynim uyuştu. Sonra 626 aks kafasını bir kaç işlemden geçirip monte ettiler. Başka bir marka olsa bir kaç saatte bitecek iş bir hafta beynimi ütüledi.

Yani bir şekilde parça bulunuyor ama bahsettiğim süreçler Mazda'nın tercih edilirliğini düşürüyor. Böylece daha iyi bir arabaya daha ucuza biniyoruz. Ara sıra piyasaya bakıyorum satıp para eklemeden değiştireyim diye. Linea punto fiesta clio i20 ya da boş paket megane fluence'den başka araba yok. Mazda 3 varken hangisine bineyim şimdi? 10 gün ikame linea verdiler, 4 yaşındaki oğlum bile anladı kalitesizliği. Bir arabanın iç kapı açma mandalında çapak olabilir mi? Çin malı oyuncak mı bu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Axela3   
Guest Axela3

Ben de kendi başımdan geçen durumu anlatayım. Belki takip edenler vardır. Malumunuz Mazda 3 2. nesillerde ön konsolda açılma var. Ve ben hiçbir sonuç alamayınca kendimce onarmaya çalışırken o bölgede yapıştırıcı izi kaldı. Aracımdan o kadar soğudum ki. Satmaya karar verdim. Malum siteye sadece bu nedenden ötürü uygun fiyata ilanını verdim. Ertesi gün iki kişi hemen araca baktı. Bu arada da ben de @MjRgibi alabileceğim araçlar arasında kayboldum. Ya yüksek modelli hiçbir kullanım keyfi olmayan B sınıfı küçük bir araç alacaktım ya da Mazda 3 ümün keyfine yakın bir araba almak için üzerine en az 15-20 bin ekleyip aynı sınıf bir araç alacaktım. Türkiye şartlarında birçok marka haketmediği fiyatlara satılıyor. İşyerinde bir arkadaşıma ikame araç olarak 2017 model full polo verdiler. 70 bin liraya satılan araçta park sensörü yok. Şaka gibi. Bu araçları gördükten sonra arabam gözümde daha da değerlendi. Ve bir gün sonra araca bakan kişilerden birisi arayıp alım satımı yapmak için aradığında kendisinden özür dileyerek satmaktan vazgeçtiğimi belirttim. Bu arada piyasası olmadığı söylenen aracımı neredeyse ilanı koyduğum günün ertesi satacaktım işte. Temiz araba her zaman alıcı buluyor. Varsın diğer araçlar kadar ilgi görmesin. Zaten Mazda'yı Mazda yapanda bu değil mi biraz biz kullanıcılarının gözünde. Diğer insanlar gibi düşünseydik zaten o araçlara biniyor olurduk.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir    1.302
Mutlu Tekir
2 saat önce, MjR :

Araç serviste, kaza sonucu oluşan ihtiyacı onlar gideriyor. Daha önce turbo hortumu lazım olmuştu, hiç bir yerde bulamadım.

1 yıldır başıma türlü türlü dertler açan arabama henüz yan sanayi parça bulamadım hiç. Tercih ettiğim bir durum da degil ama aks kafasına 820 tl vermek istemezdim. Bursa gibi yerde Mazda3 aks kafası yok. Aloparca.com'da Honda Jazz'ın aks kafası Mazda 3'e uyumludur yazıyordu ama güvenemedim. 1 hafta boyunca Google'a aks kafası yazmaktan beynim uyuştu. Sonra 626 aks kafasını bir kaç işlemden geçirip monte ettiler. Başka bir marka olsa bir kaç saatte bitecek iş bir hafta beynimi ütüledi.

Yani bir şekilde parça bulunuyor ama bahsettiğim süreçler Mazda'nın tercih edilirliğini düşürüyor. Böylece daha iyi bir arabaya daha ucuza biniyoruz. Ara sıra piyasaya bakıyorum satıp para eklemeden değiştireyim diye. Linea punto fiesta clio i20 ya da boş paket megane fluence'den başka araba yok. Mazda 3 varken hangisine bineyim şimdi? 10 gün ikame linea verdiler, 4 yaşındaki oğlum bile anladı kalitesizliği. Bir arabanın iç kapı açma mandalında çapak olabilir mi? Çin malı oyuncak mı bu?

Sıkıntılı durum hocam haklısın. Keşke arayıp şase numaranı verip teyit ettirseydin. Oradan aldığım ürünlerde hiç sıkıntı yaşamadım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Lupara    16
Lupara
13 saat önce, MjR :

Araç serviste, kaza sonucu oluşan ihtiyacı onlar gideriyor. Daha önce turbo hortumu lazım olmuştu, hiç bir yerde bulamadım.

1 yıldır başıma türlü türlü dertler açan arabama henüz yan sanayi parça bulamadım hiç. Tercih ettiğim bir durum da degil ama aks kafasına 820 tl vermek istemezdim. Bursa gibi yerde Mazda3 aks kafası yok. Aloparca.com'da Honda Jazz'ın aks kafası Mazda 3'e uyumludur yazıyordu ama güvenemedim. 1 hafta boyunca Google'a aks kafası yazmaktan beynim uyuştu. Sonra 626 aks kafasını bir kaç işlemden geçirip monte ettiler. Başka bir marka olsa bir kaç saatte bitecek iş bir hafta beynimi ütüledi.

Yani bir şekilde parça bulunuyor ama bahsettiğim süreçler Mazda'nın tercih edilirliğini düşürüyor. Böylece daha iyi bir arabaya daha ucuza biniyoruz. Ara sıra piyasaya bakıyorum satıp para eklemeden değiştireyim diye. Linea punto fiesta clio i20 ya da boş paket megane fluence'den başka araba yok. Mazda 3 varken hangisine bineyim şimdi? 10 gün ikame linea verdiler, 4 yaşındaki oğlum bile anladı kalitesizliği. Bir arabanın iç kapı açma mandalında çapak olabilir mi? Çin malı oyuncak mı bu?

İlginç.

Çoğu alt takım parçası focusla uyumlu. Üstüne bahsettiğiniz parça sıradan bir parça.
Yanlış yerde aramışsınız bence. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
rubin    33
rubin
İlginç.
Çoğu alt takım parçası focusla uyumlu. Üstüne bahsettiğiniz parça sıradan bir parça.
Yanlış yerde aramışsınız bence. 


Aynen hocam dogru söylüyorsun. Ben ne arasam önce ford yedek parçacılatını gezerim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MjR    17
MjR
3 saat önce, Lupara :

İlginç.

Çoğu alt takım parçası focusla uyumlu. Üstüne bahsettiğiniz parça sıradan bir parça.
Yanlış yerde aramışsınız bence. 

Ben kendi başıma gelenlerden uyumlu olmayanları söyleyeyim, Turbo hortumu, debriyaj baskı balata seti, polen filtresi ve aks kafası. Yanlış yer derken neyi kastettiniz anlamadım ama ne kadar Mazda parcacısı varsa aradık ama yok. Yetkili servisin de elinde yok sipariş geçip 10 gün sonra verecekti. Focus aks kafası denedik uymadı dedi usta arabanın başında değildim o an.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    760
Ali

Yine dönüp dolaşıp aynı şeyleri yazmak istemiyorum ama konu tamamen markanın tanıtımıyla alakalıdır. Araban temizse satarsın şunu unutma Türkiye' de kendi malı dışında insanların malına çok .ok atan var. Bu tarz bir piyasada araç satarken sabırlı ve dikkatli olmak lazım. Herkes sanmasın diğer markaların araçları çok hızlı satılıyor. Bazı modeller ve şartları iyi olanlar dışında golfünü 5 ayda satan mı dersin, kiası elinde kalan mı dersin çok fazla örnek var. Burada arabayı tanıtan kişilere dikkat etmek lazım. Ben açıkcası mazdayı sürmüş biri olmasam bu testler vs. ile asla almam. Neden derseniz diğer markalar öyle bir reklam ve algı yaratıyor ki sanarsın bentley :) Siz rahat olun arabanız satılır yazın fiyatınızı biraz bekleyin. Şuan piyasa şartları çok fazla iç açıcı olmadığı için biraz ağır gidebilir. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.787
İlhan
17.06.2017 at 00:43, MjR :

Türkiye'de yedek parça deposu olmaması olmaması oldu. Bir salıncak için 16 gündür yatıyor serviste. Millet parçası pahalı falan sanıyor ama fiyatlar normal. Asıl sorun 150 tl'lik parça için ta Belçika'dan kargo beklemek.

@Zealot Yedek parçası Deposu konusunda sen bayağı bir tecrübe yaşamış olsan gerek. İstanbul Kartal'da Mazda Yedek Parça Deposu yokmuydu ?

Bu parçayı/parçaları hiç @okkko (Muğla Gören) veya İstanbul Evo/Merser servislere sordunuz mu ?

 

Bir saat önce, MjR :

Ben kendi başıma gelenlerden uyumlu olmayanları söyleyeyim, Turbo hortumu, debriyaj baskı balata seti, polen filtresi ve aks kafası. Yanlış yer derken neyi kastettiniz anlamadım ama ne kadar Mazda parcacısı varsa aradık ama yok. Yetkili servisin de elinde yok sipariş geçip 10 gün sonra verecekti. Focus aks kafası denedik uymadı dedi usta arabanın başında değildim o an.

Yukarıdaki Aks kafası hariç, tüm parçalar aracımda değişti.  Baskı balatam değişti, sabah verdim aracımı akşam teslim aldım. 

Turbo hortumumda kılcal çatlak/yarık oluşmuş. Evo'nun elinde yok / Merser'den alıp getirttirler. Aynı gün içinde aracımı yapıp teslim ettiler.

Triger kayışım değişti, aynı gün araç servisten çıktı.

Bazı parçalar gerçekten Focus ile bir bir uyumlu. Sarf malzemeleri arasında örneğin Hava filtresi uyumlu. Diğer büyük maliyetli parçalar arasında. Benim dizel guzuda örneğin "Turbo" birebir Focusla aynı "Turbo". Hatta servisimin teklifiydi, yarın bir gün Turboya bir şey olursa, gider Ford'dan alırız. Çünkü fiyatı bizden/Mazda'dan daha hesaplı demişlerdi.

Yaşadıklarımdan bir iki örnek daha vereyim.

Her iki arka kapım değişti, parça beklemedim ellerinde vardı. Değişim boya 1,5 günde aracı teslim aldım.

Arka stopum kırıldı, servis stoğunda vardı aynı gün değişim yaptırdım.

Belki İstanbul'daki servislerin avantajları bunlar. Kaldı ki her seferinde bunu forumda dile getiririm. İstanbul dışında bir şehirde yaşıyor olsaydım, büyük olasılıkla Mazda kullanmaya cesaret edemezdim..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×