Jump to content

Ankara Başayar'a Dikkat, Artık Yetkili Servis Değiller !


netineti
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selam arkadaşlar,

Ankara'daki Başayar'a dikkat edelim. Adamlar bir kere artık yetkili servis değil. Kısa bir zaman önce Mazda 3 aracımın aküsü bitmişti. Ben de Başayar'dan aldım. Sonra fiyatı fazla bulup markanın internet sitesine baktım. Bana verdikleri fiyat nette yazandan 150 lira fazlaydı. Göz göre göre adam kazıklıyorlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim de kapıyı boyatıp hem de rengi tutturamayıp parasını de sigortadan tahsil edemeyince beni icraya vererek tahsil etmeye çalışıyorlardı. en son ne oldu dava bilmiyorum. 

dikkat edin evet.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Akünün yetkili servisten alınma gibi bir zorunluluğu mu var ?

Yani aksi taktirde garanti süresi mi sona eriyor ?

Böyle bir şey pek ihtimal vermiyorum ama yinede sormak istedim.

Normal şartlarda aracınızın değerlerini karşılayan uygun akü modeli alırsınız. İster kendiniz takarsınız, ister aküyü aldığınız yere/oto elektrikçisine taktırırsınız. Eski akünüzüde teslim alıp, bi rmiktar fiyata sayıp tutardan düşerler.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ankaradaki tek yetkili bayi SK Otomotiv. Ancak akü için onlar da akünün fiyatının üzerine 100-150 TL koyuyorlar.

Başayarın 200-300mt yukarısında varta bayileri var, ne diye gidersiniz ki servise :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 saat önce, Fotifoti :


Başayarın 200-300mt yukarısında varta bayileri var, ne diye gidersiniz ki servise :)

Ben bu kış sadece fiyat sordum, değişim yapmadım. Ancak ben aracıma hangi tip akü alacağımı ne servisten ne mazdadan öğrenemedim. Mazda servise sorun diyor, 6 tane servis aradım hiçbiri hangi tip kullanıldığını bilmiyorlardı. Bu durumda doğal olarak alacak olsam dışarıdan alıp mazda servisinde taktırırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, Fatalhand :

Ben bu kış sadece fiyat sordum, değişim yapmadım. Ancak ben aracıma hangi tip akü alacağımı ne servisten ne mazdadan öğrenemedim. Mazda servise sorun diyor, 6 tane servis aradım hiçbiri hangi tip kullanıldığını bilmiyorlardı. Bu durumda doğal olarak alacak olsam dışarıdan alıp mazda servisinde taktırırım.

Alacağınız akünün öncelikli ilk farkı "Start Stop" akü olması.

Alacağınız akü için aracınızın üzerinde bulunan akünün üzerindeki etiket değerlerine bakabilirsiniz. Diğer bir seçenek kullanım kılavuzunda bu bilgi verilmiştir sanırım.

Start-Stop aküler diğer normal akülere göre ömrü biraz daha kısa oluyor. Bilmiyorum kullanım süresince hiç far açıp kalıp, akü boşalma durumu filan yaşadınız mı ? Yahut İ-Stop çok sık kullanıyor musunuz ? Eğer böyleyse akünüzün ömrünü tamamlaması normal gibi... Aracınızın garantisi devam ediyorsa servisede başvurabilirsiniz. Belki bir ihtimal garanti kapsamına girer. Forumda garantiden akü değiştiren bir arkadaşımız olmuştu..

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, İlhan :

Alacağınız akünün öncelikli ilk farkı "Start Stop" akü olması.

Alacağınız akü için aracınızın üzerinde bulunan akünün üzerindeki etiket değerlerine bakabilirsiniz. Diğer bir seçenek kullanım kılavuzunda bu bilgi verilmiştir sanırım.

Start-Stop aküler diğer normal akülere göre ömrü biraz daha kısa oluyor. Bilmiyorum kullanım süresince hiç far açıp kalıp, akü boşalma durumu filan yaşadınız mı ? Yahut İ-Stop çok sık kullanıyor musunuz ? Eğer böyleyse akünüzün ömrünü tamamlaması normal gibi... Aracınızın garantisi devam ediyorsa servisede başvurabilirsiniz. Belki bir ihtimal garanti kapsamına girer. Forumda garantiden akü değiştiren bir arkadaşımız olmuştu..

 

Ben aküde sıkıntıyı sadece kış aylarında yaşadım ve serviste 2 kez şarj ettirdim. Start Stopu araca bindiğim an kapatırım.  Aracın start stop özellikli olması gerektiğini biliyorum. Ancak AGM mi EFB özellikli akü mü, amper seviyesi kaç olmalıdır ne kitapçıkta ne de akü üzerinden okunamıyor. Üzerinde gelen akü japon aküsü olduğu için üzerindeki yazılar da japonca. 

Gerçekten çok araştırdım. Sonunda servisten AGM olması gerektiğini öğrendim, ki bence gerekmiyor sadece AGM aküler EFB yenine de kullanılabiliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Fatalhand :

Ben aküde sıkıntıyı sadece kış aylarında yaşadım ve serviste 2 kez şarj ettirdim. Start Stopu araca bindiğim an kapatırım.  Aracın start stop özellikli olması gerektiğini biliyorum. Ancak AGM mi EFB özellikli akü mü, amper seviyesi kaç olmalıdır ne kitapçıkta ne de akü üzerinden okunamıyor. Üzerinde gelen akü japon aküsü olduğu için üzerindeki yazılar da japonca. 

Gerçekten çok araştırdım. Sonunda servisten AGM olması gerektiğini öğrendim, ki bence gerekmiyor sadece AGM aküler EFB yenine de kullanılabiliyor.

Şu konuyu bir incelemenizi öneririm. Ankara kışın soğuk geçen bir şehir. Haliyle size soğuk marş değerleri biraz yüksek akü lazım.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...